timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Külföldi gyorsulás (NHRA, FIA, KOE, stb...)



 

Total 2332 entries
Previous   [...]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  [...]   Next  

Quick find
reply history 2010.09.10. 00:36:21 (1974
Csak a végére, ha kiérek... melózok délelõtt.... De szeretnék kint lenni, ja.... 
Re: Szabison (1973)
reply history 2010.09.09. 23:27:22 (1973
Te is jössz ki? 
Re: Audi quattro (1971)
reply history 2010.09.09. 23:22:17 (1972
F1 Pisti is poros betonon mente a 9.3-at szlovákiában szóval még akár õ is javíthat Wink
mindenesetre kemény versenynek nézünk elébe, semmi pénzért nem hagynám ki
ja és igen lesz róla videó, legalábbis én biztosan fogok csinálni Big grin  
Re: Mobi (1970)
reply history 2010.09.09. 23:17:38 (1971
Ha esélyeket latolgatunk, akkor szerintem tegyük hozzá hgy a kék 2008-ban futotta meg ezt az idõt, és azóta csak fajlõdött... a sebessége ma is rekord itthon az Audik között ami 248Km/h.

Az új gazdája nagyon lelkes, de még van mit tanúlnia! Ha Szombaton az autó építõje Farkas Isti, (aki a kezeletlen pályán futott Audis rekordot tartja itthon Big grin ) megüli a vasat, még érdekes eredmény is születhet.... 
Re: Mobi (1970)
reply history 2010.09.09. 22:02:16 (1970
Kétesélyes a dolog. Azt is vegyük bele a számításba, hogy a "kék" hideg poros kezeletlen pályán futotta a 9.42 @ 245.7-et. Ha minden összeáll és a technika is bírja kezelt pályán akár még faraghat is ebbõl valamennyit. Mindenesetre ha összekerül F1 Pistivel remélem lefilmezi majd valaki azt a futamot. Smile  
Re: MarcoR5 (1964)
reply history 2010.09.08. 15:27:52 (1969
User profile
14.77 @ 157
Az volt kb 400 lovas 12 közepével... 
Re: kircipeti (1968)
reply history 2010.09.08. 13:35:31 (1968
720 lovas a bimmer? Ugy latom, hogy mernek nagyot almodni Big grin  
Re: Sefig60 (1966)
reply history 2010.09.08. 10:06:47 (1967
User profile
12.52 @ 177
Már alig várom!! 
Re: MarcoR5 (1964)
reply history 2010.09.08. 09:58:05 (1966
User profile
12.52 @ 177
Re: Kutasi Richárd (1961)
reply history 2010.09.07. 15:39:27 (1965
User profile
12.73 @ 178
Úgy legyen! Smile  
Re: MarcoR5 (1964)
reply history 2010.09.07. 15:33:34 (1964
User profile
14.77 @ 157
Bizony, jönnek...

Azt hiszem nézni fognak egy kicsit,h megvették innen a leggyorsabbat, gyorsan átfestették, aszongyák az övék, csak lett itt egy még gyorsabb és jól kifújja az orrukat.... Angry Big grin  
Re: Kutasi Richárd (1963)
reply history 2010.09.07. 15:23:43 (1963
User profile
12.73 @ 178
http://www.dutter-racing.at/events

Én úgy olvasom, hogy jönnek szombaton!

Remélem F1 Pisti megtanítja õket kesztyûbe dudálni!   Big grin  
Re: Sefig60 (1960)
reply history 2010.09.07. 15:11:50 (1962
User profile
14.77 @ 157
Az ilyen az a legalja....!

Szánalmas egy hülye gyerek lehet! 
Re: tommyt (1958)
reply history 2010.09.07. 15:07:54 (1961
User profile
12.73 @ 178
Idõt nem tudsz véletlen? Úgy értem mi lehet ennek a legjobbja? 
Re: Sefig60 (1960)
reply history 2010.09.07. 12:30:29 (1960
User profile
12.52 @ 177

ez a saját építésük! akad különbség...
http://www.dutter-racing.at/motorsport 
Re: tommyt (1958)
reply history 2010.09.07. 11:57:51 (1959
User profile
12.73 @ 178
Angry Big grin Big grin Big grin Nem baj, ha megveszi és esetleg tovább fejleszti, vagy ha nem, az sem, csak ne mondja, hogy a sajátja. Roll eyes Bár gondolom ez üzleti érdek lesz.
A sógorok igazán hozzák a formájukat. Cartman  
Re: tommyt (1958)
reply history 2010.09.07. 11:51:26 (1958
A legutóbbi Fertõszentmiklósi verseny alatt odajött egy osztrák srác és a kék felõl kérdezõsködött...elmondtam neki, ami keveset tudok róla, erre õ kibökte, hogy hát azért kérdi, mert aki megvette,  úgy adja elõ a dolgot, hogy az õ saját építése, viszont mindenki tudja, hogy nem az , és most megy a flame a kinti fórumokon.  
Re: Sefig60 (1951)
reply history 2010.09.07. 11:24:53 (1957
User profile
13.75 @ 169
a hang alapján is simán felismerhetõ szerintem 
Re: Kutasi Richárd (1955)
reply history 2010.09.07. 11:06:02 (1956
User profile
12.52 @ 177
Szerintem igen. 
Re: Kutasi Richárd (1955)
reply history 2010.09.07. 09:06:23 (1955
User profile
12.73 @ 178
Ez volt a kék audi? 
Re: Sefig60 (1951)
reply history 2010.09.05. 21:10:23 (1954
User profile
11.34 @ 186
Arról beszélünk... Smile  
Re: tRebroN (1950)
reply history 2010.09.05. 20:41:56 (1953
Ilyenkor azért kicsit kinyílik a bicska a zsebemben... 
Re: Sefig60 (1951)
reply 2010.09.05. 20:21:10 (1952
User profile
12.52 @ 177

Lehet volt már... 
reply 2010.09.05. 20:17:10 (1951
User profile
12.52 @ 177
http://www.youtube.com/watch?v=Rgv-VNLhCXg

http://www.youtube.com/watch?v=Z66tYe4vYZk&feature=related

mindig tudtam, hogy valamit tudnak az osztrákok! (fényezni) 
reply history 2010.09.04. 15:45:59 (1950
User profile
15.29 @ 143
Skunk2-nak is van ilyen konfigja 9-es idõt tudtak a géppel 5-6 éve. 
Re: Kutasi Richárd (1932)
reply history 2010.09.04. 12:47:07 (1949
bocs offtopicba akartam......

korrekció meg.... 
Re: gizi525ix (1948)
reply history 2010.08.28. 11:13:31 (1947
User profile
7.01 @ 337
olcsóbb lenne :-))
 
Re: LacUS (1945)
reply history 2010.08.27. 21:29:17 (1946
User profile
15.24 @ 145
neszójjá be Vastag! 
Re: szabyk RST (1944)
reply history 2010.08.27. 19:05:52 (1945
User profile
15.28 @ 148
Ez komoly...Zoliék átgondolhatnák a füves részek hasznosítását.   Smile Big grin  
Re: Jeri (1943)
reply history 2010.08.27. 18:03:40 (1944
User profile
9.78 @ 238
copjále 
Re: Jeri (1943)
reply 2010.08.27. 17:27:38 (1943
User profile
15.24 @ 145
http://www.youtube.com/watch?v=IErx7Zq4Ceg

na ezeknek nem panaszkodnak hogy nem jó a ragacs pályán Big grin Big grin Big grin  
reply history 2010.08.18. 13:11:49 (1942
User profile
15.58 @ 140
Big grin Bawling Big grin  
Re: Kutasi Richárd (1939)
reply history 2010.08.18. 13:11:30 (1941
User profile
15.58 @ 140
Én 1 helyet tudok, ahol kitt nélkül átalakul és nem marad a szélvédõ bal felsõ csücske se szaros, ha esik az esõ....  
Re: Atommanó (1940)
reply history 2010.08.18. 12:56:30 (1940
User profile
13.16 @ 168
Persze, át lehet építeni, ezt nem mondtam... csak akkor azzal még kalkulálni kell...
Illetve az általad is említett imrezáknál már átépítõ kitteket árulnak, nem tom, Forinál is létezik e ilyen... 
Re: Lizard21 (1936)
reply history 2010.08.18. 12:26:27 (1939
User profile
12.73 @ 178
Ennyi jár neki.
Aki ennyiszer volt fasz, az hadd kapja az ívet.

Már kapni a Fair Vezetõhöz hasonló matricát, amin az van, hogy Óvakodj a részeg autóStóhl! Big grin Big grin Big grin Big grin Big grin  
Re: Lizard21 (1938)
reply history 2010.08.18. 11:18:30 (1938
User profile
15.58 @ 140
már vártam valakitõl Big grin  
Re: Kutasi Richárd (1937)
reply history 2010.08.18. 11:15:35 (1937
User profile
12.73 @ 178
Meg Stohlos... Big grin  
Re: Atommanó (1935)
reply history 2010.08.18. 10:57:52 (1936
User profile
15.58 @ 140
spec-c bõl és wr1-bõl is Wink Már láttam párat átépülni itthon.... 
Re: Atommanó (1935)
reply history 2010.08.18. 10:54:29 (1935
User profile
13.16 @ 168
Az a baj, hogy ebbõl csak jobb kormányos van... Sad  
Re: Lizard21 (1934)
reply 2010.08.18. 09:01:55 (1934
User profile
15.58 @ 140
Bitangok, az biztos!
Íme egy gyári Sti
 
reply 2010.08.17. 17:47:19 (1933
User profile
14.76 @ 158
http://www.youtube.com/watch?v=8fZkW1KIb_I



Ez se szar egy szinte stock autótól....ezekezt nézegetem....naon teccik Big grin  
reply history 2010.08.17. 16:51:54 (1932
User profile
12.73 @ 178
És itt dõl meg a dragkalkulátor. 385 fõtengely lóerõvel számolva 10,14s jön ki.

K24-et 2,55-re emelik?! Befosok.
És a 350WHP se semmi!

Smile
 
Re: Pelyvi (1931)
reply history 2010.08.17. 16:17:33 (1931
User profile
11.34 @ 186
Tony Shagday gépét speciel tudom részletesen:

2.55liter
350whp
782kg sofõrrel.... 
Re: Kutasi Richárd (1929)
reply history 2010.08.17. 14:18:06 (1930
User profile
9.78 @ 238
akkó gyerünk Smile

hama-hama 
Re: Pelyvi (1928)
reply history 2010.08.17. 13:59:21 (1929
User profile
12.73 @ 178
Akkor le vagy maradva úgy 2,5s-el. Tongue stick out Big grin

Ez a K széria gondolom K24, K20 fejjel. Kijön a 300Le szívóban? 
Re: Pelyvi (1928)
reply history 2010.08.17. 12:44:29 (1928
User profile
11.34 @ 186
Kínlódtok itt turbóval mikor kint szívóban nyomják a 9-es idõket Smile

1   Jeremy Lookofsky   Drag Cartel Civic K-Series   9.181 @ 148.11
2 Norris Proyanto CM Insight K-Series 9.33x @ 145.xx
3 Bisi Bismoto Insight F-Series 9.381 @ 150.3x
4 Saul Salceda CM Integra K-Series 9.386 @ 143.90
5 Leslie A Toyota Scion 9.38x @ 14x.xx
6 Scott Kelly Toyota 9.57@ 146.67
7 Tony Shagday Skunk2 RSX K-Series 9.6xx @ 144.xx
8 David Robert 1825lbs Civic 4 door - K-Series 9.77x @ 135.xx
9 Danny Tran SSR Racing RSX K-Series 9.793 @ 136.52
10 Shawn Hiller K-Series 9.7xx @ 14x.xx


 
Re: szabyk RST (1910)
reply history 2010.08.17. 12:26:46 (1927
User profile
9.78 @ 238
2l honda 
Re: Kutasi Richárd (1925)
reply history 2010.08.17. 12:24:04 (1926
User profile
12.73 @ 178
A Cézár-félét "ismerem" tõlük. Az se volt piskóta utcaiként.
8-as idõ FWD-vel... Basszus, ez már beteg! Big grin Blush Big grin

Félre ne érts, meghajolok a kilenceseitek elõtt, pláne az itthoni körülményeket ismerve és itt most nem a pályára gondolok! Wink Egy ideje már csak nézni járok ki. Smile  
Re: szabyk RST (1924)
reply history 2010.08.17. 12:05:30 (1925
User profile
12.73 @ 178
1200Le?! EEK! Milyen motort használ? Széria és ccm infód van? 
Re: szabyk RST (1921)

Total 2332 entries
Previous   [...]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!