Hat ez eleg extrem, minden tekintetbol! Nem piskota!
Ez mekkora motor?
Klafa valtoja van, vertigate karral, amennyire latom.
De az, hogy ez AWD, inkabb csak a rekordok miatt lehet, nem? Nem hiszem, hogy hozna barmit is egy jo palyan.
Pontosabban tovabb forgatta, kb. 5700-nal vette el, mivel latta, hogy esik a power.
Vagy meg nagyon az elejen volt a programozasban, vagy itt valami tervezesi hiba van, 7000 fole kellene tudnia menni.
A video alapjan en nem lattam erosnek, csak ennyi.
Persze tudom, mihez viszonyitva. Videon altalaban csak gyorsabb autokat szoktam nezni, gondolom ezert tunt nekem visszafogottnak.
Hat, itt ahogy nezem 5000 alatt nincs semmi power, ergo a gyari 2000-3000 koruli max. nyomatek nem biztos, hogy sokkal kevesebb, mint amit ez, -nagyobb nyomason- 5000 felett lead.
Hat azt mondja, hogy nem 350-es 300 loeros SBC-ket tesznek be, hanem aluminium, NASCAR stilusu motorokat raknak be. Szoval csak olyan stilusunak mondja.
Lehetne, persze, ha valaki ebbe nemi plusz penzt fektetne, a celegyenes elotti kanyart nem zavarja, ha a celegyenes hosszabb, es a kanyarbol kijovet csatlakozik ra az egyenesre.
Ezt a Hringen is meg lehetne csinalni, ha valaki fektetne bele penzt.
De az az igazsag, hogy a Pannoniaring motoros palya is minden hetvegen foglalt, szoval ez megall onalloan is egy ilyen letesitmeny.
Arrol meg nem beszelve, hogy kezelni a Balatonringet nem lehetne, szoval szerintem nem lenne az igazi.
Az FIA szabalyzat szerint a fekezo zona hosszat a FIA embere hatarozza meg minden palyanal kulon-kulon, es ez a licenszbe belekerul.
Rajtvonal elott (tehat mogotte) 9meter kell, ez vegulis a burnout zona, plusz a beallas helye.
Europaban is kovetik. Mondjuk lehet erdekes lesz, hogy vajon attol, hogy 100meterrel rovidebb a tav, fognak-e huzni az elejen? Kuplung feltavtol azert mar ossze van zarva, szoval akar lehet is csinalni valamit. Bar gondolom attetelt nem tudnak valtoztatni, az fix.
Talan tul szelesek a 375-os gumik a sima betonpalyakra? Ki tudja, de a kivetel erositi a szabalyt.
2.2 azert mostansag egy jobb FWD-nek is megy utcai gumival (pl. Boti), ill. igy gyorsba 1.9-es 60 labat is talaltam street kategorias manualvaltos RWD autotol a multkori Lachazai eredmenyek kozott.
De ketsegtelen az 1.6 sokkal jobb mint 1.9.
Ha nincs specialis draggumid, akkor semmi elonye, siman 2.3 feletti 60 labakat is huznak emberek. (akiket en lattam)
Ha van draggumi, akkor nagyjabol 1.5x-2x akkora gyorsulast lehet rajta produkalni egy jo betonpalyahoz kepest, de ehhez nem kis teljesitmeny is kell, es tuti kuplung.