timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Külföldi gyorsulás (NHRA, FIA, KOE, stb...)



 

Total 27 entries
1  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2011.04.29. 13:40:38 (2100
Ez szerintem talán a szakik hozzáállása miatt lett ilyen. Mert sokszor annyira el vannak havazva azok akik hozzáértõk, hogy az igazi újításokra és "plusz" ötletekre már inkább nemet mondanak, vagy direkt csillagászati összeget. Nem akarom elhinni, hogy nincs meg a technológia és a hozzáértés ebben az országban, csak a lustaság és a negatív hozzáállás miatt nem jutunk el egyrõl a kettõre. Vagy csak egyszerûen túl nagy energiát kellene befektetniük ezeknek az embereknek egy egy új alkatrész megtervezésére és legyártására, amit ma magyarországon senki sem tudna megfizetni. Válasz lehetne erre az elkészült alkatrész sorozatgyártása ami így mindkét félnek kielégítõ lehetne. Például miért nincs 8v tdi-hez még sorozatgyártott csõleömlõ? Már több embernek van magyarországon,de mindõjük rengeteget szopott vagy fizetett érte. Komplett kiteket árulnak már a nagy pocsoján túl... 6-8százezer forintokért. Nem hiszem, hogy nem lehetne ráállítani 3-4 szakit akik ezt csinálnák sorozatban és ne lehetne kitenként 300ezer profit......
Sajnos amikor meg a magyar ember elmegy a külföldi szakihoz és vesz egy kész technikát, akkor elég nagy a valószínûsége, hogy át lesz baszva... 
Re: MarcoR5 (2099)
reply history 2011.04.29. 10:26:51 (2097
csak annyit akartam ezzel hogy a lehetoség és a tudás jelen van... csak a támogatás hiányzik. 
Re: lipi88 (2096)
reply history 2011.04.29. 10:25:27 (2096
szerinted egyetemi támogatással nem lehetne nagy dolgokat elérni? értem ezt úgy hogy a mûszaki egyetemen rengeteg tanár, tehetséges diák van. csináltak már injektoros ladát is magyarországon,mért ne lehetne vmi nagyot alkotni?! Persze abban egyet értünk hogy brutálisan sok lé kellene hozzá. 
Re: MarcoR5 (2095)
reply history 2010.09.05. 20:41:56 (1953
Ilyenkor azért kicsit kinyílik a bicska a zsebemben... 
Re: Sefig60 (1951)
reply history 2010.08.16. 21:52:05 (1899
kaphatunk egy linket? Legyen az utube vagy akarmi mas... 
Re: szabyk RST (1898)
reply 2009.12.13. 10:57:02 (1783
Vajon ez milyen váltó????Nem volt kedvem lefordítatni... Blush

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=59712&st=120 
reply history 2009.09.30. 14:30:18 (1746
Érdekes, de nem csak ott van ilyen. Az összes bûnesettel összefüggésbe hozott(pl drogdílertõl elkobzott) autót bezúznak angliában is. 
Re: De4dSn4ke (1745)
reply 2009.08.16. 11:24:45 (1709

új világrekord. "utcai" masina. 
reply history 2009.06.07. 17:40:30 (1622
Egy ilyet is megnéznék szívesen, bár most a FOS jobban izgat. Az a 1700cc motor helikopterturbinával... Milyen emberek vannak?! Big grin  
Re: szabyk RST (1621)
reply history 2009.01.28. 14:36:57 (1485
És ilyenkor mindig leellenõrzöm a FOS belépõjegyeinek aktuális árát... Bawling Bawling Bawling  
Re: szabyk RST (1482)
reply 2009.01.25. 15:49:48 (1480
Kösz Belfegor és Ave!

Úgy néz ki még egy fwd szörnnyel több lesz santapodon... 
reply 2009.01.25. 10:11:06 (1477
reply history 2009.01.25. 01:14:21 (1476
Semmi gáz, gondoltam tudsz egy nemméregdrága utat a hazavezetésen kívül is... Smile Nehéz ám a dolgozók sorsa... Fõleg akinek még nem vezették be a négy napos munkahetet! Big grin  
Re: carlosracing (1475)
reply history 2009.01.23. 11:10:22 (1474
Erdekel, hogy mennyier hoznal be nekem egy bodet. Megdobsz egy mellel? gabor pont lipcsei gemel. 
Re: carlosracing (1473)
reply history 2009.01.02. 21:58:48 (1463
akár ibiza is lehetne Big grin  
Re: Demó (1461)
reply history 2009.01.02. 21:06:22 (1460
Ezt értem, hogy miért választják a gyári kasztnit, de ahogy elnézem, minden merevítõ elemet eltávolítottak amit csak tudtak. A csövezés már készen van?

A kadett pedig hubaz+... az ilyen esetek a legidegesítõbbek. 
Re: Demó (1459)
reply history 2009.01.02. 19:08:01 (1458
Miért hagyják meg az eredeti elejét? Azt hinné az ember, hogy ilyen erõhöz már csak a csõváz lehet jó... A képek egyébként jól jönnek az ilyen sötét téli estéken. 
Re: Demó (1456)
reply history 2008.01.16. 23:40:39 (1137
ahogy egyre öregszem egyre kevésbé vagyok szenilis... DDD Csak egy másodpercet tévedtem.

Deadsnake

Azt ne feledd, hogy én pontos 0-300-akat írtam(gugli a barátom), míg elõtte 0-200 mérföldrõl volt szó.
Tényleg kíváncsi lennék mi most a top! 0-300 "utcai szerû" konfigban, mondjuk nem ragacson mérve. 
Re: boti (1136)
reply history 2008.01.16. 08:26:19 (1133
Ha tuningszökevényeket is idevesszük, akkor lehet, hogy a vájper is szorulna. Emléxem egy ezer éves japó vidire ahol 0-300akat csinálnak. Több megy 15öt, a legjobb talán 14 közepe. A veyron 16,7, a venom "14 körül".Akkor a venom nem is annyira szar. De ha meg azt vesszük, hogy már pár éves az a japó vidi, akkor kitudja mi most az aktuális... 
Re: De4dSn4ke (1132)
reply history 2008.01.14. 22:41:43 (1126
620kg. 
Re: De4dSn4ke (1125)
reply history 2007.12.01. 08:46:32 (1051
http://www.fiat128.de/Restauration/Franz_Koob/franz_koob.html

a gugli a barátod! De szeretnék egy ilyen bácsinál dolgozni... A fehér 128-as restaurálásánál vmi 4hengeres motorról van kép keresztbe 4-1 leömlõvel, elsõkerékhajtással. Gyönyörû dolgokat mûvel. 
Re: FM2000 (1049)
reply history 2007.11.21. 19:01:54 (1031
a színválasztást bízhatta volna másvalakire... 
Re: firewall (1030)
reply history 2007.04.22. 17:17:51 (242
Már kérdezni is akartam, hogy mit csinálnak minden futam után(elõtt?) a funny car-okkal? Amit Dezsõ is említ, hogy a futam elõtt jól dolgoznak e vagy nem. 
Re: ave (239)
reply history 2007.03.22. 18:59:32 (234
Thx! 
Re: Robi-ka (233)
reply history 2007.03.21. 16:04:46 (229
A Renner nagyon komoly! Kiváncsi vagyok milyen váltó van alatta... Nincs ezekrõl vmi info? 
Re: hori (228)
reply history 2007.02.07. 13:19:57 (140
Ha már egyszer ennyire szar,akkor miért tiltja meg az nhra??? Veszélyes lenne....?!  
Re: ave (139)
reply history 2007.02.07. 13:02:56 (137
Kicsit utánanéztem ezeknek a setupoknak...Csak valszeg elég felületesen.Mitõl jók ezek, ha ennyire hátra rakják a turbót? Persze az olcsóságon és a (viszonylag) nagy nyomatékon és a hatalmas turbólyukon kívül... 
Re: hungryta.com (136)

Total 27 entries
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!