Az Astra folyamatosan gyorsul, szépen lassan tapogatóznak elõre, szerintem rövidesen 9 alatt lesznek vele.
Nem ismerek részletes infókat, de szerintem még nem teljes teljesítménnyel mennek, mert akkor tényleg gyorsabbnak kellene lennie a végén.
Szeptemberben kint leszek Bitburgban, mint nézõ, remélem jó idõ lesz és ott lesznek õk is.
Ezután az elváltás után nem sokkal megadta magát az 1.8.
Most egy 3000 V6 24V van benne, ami állítólag szintén 1000+ LE-s. http://www.ame-racing.de/dragracer/galerie-R30.shtml
Amúgy ezt az 1047LE-t, amit még tavaly mértek, a legtöbben nem hiszik el, mert egyrészt az ideje és a sebessége se indokolta (tavaly 9,3@238), másrészt pedig azon a padon, ahol a Polot mérték, mértek már gyári autókat átalakítás nélkül 50-60LE-vel erõsebbnek. Az mostani ideje és sebessége alapján már inkább hihetõ ez az 1000LE feletti teljesítmény.
Az tuti, hogy nagyon komoly a technika ebben a gépben, de ha ez egyszer elszáll, akkor ott nem marad semmi, csak konfetti. Rengeteg lemezt kivágott, a már gyárilag se túl stabil 1-es Polo kaszniból, ilyenkor egy rendes bukócsõnek magától értetõdõnek kellene lennie, már csak a saját maga védelmében is, de ebben még az sincs.
Csak nem bírtad ki, hogy felrakd?
Én meg akartam várni, amíg meglesz a Klasen-féle szívósor és felprogizzák neki rendesen.
Akkor elvileg még úgy 100 pónival lesz erõsebb.
Ez még csak a gyári (szar) szívósoros, beállítás, kis nyomással.
Nekik ez reklám és a Klasen szerint a vásárlók szemében sokkal hitelesebb, ha õk is egy gyári autót vesznek alapnak egy csövázas kasztni helyett.
Másrészt pedig gondolom valamilyen szinten szponzoráltak nekik vagy alkatrészeket, vagy az autót, vagy mindkettõt.
A motor építése is már halad, de arról még nincsenek képek, illetve még nem publikusak.
Nagyon kíváncsi leszek a motor teljesítményére és az elsõ eredményekre.
Épül még pár komoly Opel, de 11 alá szerintem nem sok fog még becsúszni.
Talán õ, meg még egy Kadett, mert most télen ismét életre fog kelni. GT35R
Tavaly, miután több mint 600 lovat nyomott padon, az elsõ rajtnál fennakadt a dugattyú az olajszivattyúban és aprófát csinált a motorból.
Közben van már pár infó, illetve kép a 2009-es Klasen projektrõl.
H Astra 2.0 turbó. Szeretnék 900 kg-ra kihozni, vagy inkább alá.
900+LE-t céloztak meg és konstant 9-es idõket, illetve idõvel legalább egyszer egy 8-as idõ.
Marad a fronthajtás, de egy amerikai 3-sebességes drag-váltót rendeltek bele, ami január végén érkezik.
Így van, a PPH-féle 2-es Golf összkerekes VR6 és elég komoly idõket megy.
Itt van egy májusi videó róla és egy elsõkerekes Golfról, ami szintén nem szar.
A bitburgi pálya nem kezelt, csak egy amerikai reptér.
Re: LadaMV6 (1237)
Total 19 entries 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
Ment már jobbat, mint a tavalyi 8,99@259?