Hat nemtom....ha ez kereken mert 317lojje, akkor fotengelyen van majd necca'
Az a 6200 koruli rpm-n -ami a videon szinten lathato- ekkora menest ~450Nm-l tud produkalni. Ha mar eleve fotengelyre kalkulaltak akkor is kell sacc/kb 380Nm
Ekkora nyomatekot egy ~4 literes szivo motor szokott produkalni
Ebbe sokan bennegtek baleseteknel a tank elhelyezese es vmi koltsegtakarekos megoldas miatt.
A koznyelv ezert is csak Ford Piro-nak hivta
Asszem kesobb kiderult, hogy a gyarto tudta, hogy igy egy balesetnel tuzveszelyes az auto, de azt kikuszobolve par(!) $-l dragitotta volna gyartast.
Ez miatt eleg szep karteriteseket kellett kikohognie a gyarnak...
Es 2.5 oran keresztul mit kell majd csinalni? Ezt ruhellem a Hring-ben is, 18-kor kapunyitas, 20-g seggvakaras...miert nem lehet mar 18.30-kor menni, ha ott all a sorban mar 40-50 auto? Miert jo ez?
Re: abarthracing (527)
Total 19 entries 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...