Melyik mérték-rendszerben? A Supra tömege, ha nem kezdenek könnyíteni rajta, 1440-1480 kiló. A Murciélago tömege 1820 kg üresen. Ez 350-400 kiló különbség, szerintem. És valóban a soför erösen visszaveti az autó képességeit!
Én is olvastam, még gondolkodtam is, hogy beírjam-e.
A Veyron 7,4 alatt gyorsul 200-ra ha jól emlékszem, és a 300-at is az ígért 14 helyett a múltkori mérésen "csak" 17,7 alatt futotta, és a közben eltelt idö (10mp) alatt mondjuk olyan 650-700 métert halad.
Ráadásul a megcélzott 440 is elég utópisztikusnak tünik, mert bár ök kicsinek tartják a hír szerint a 0,357-es alaktényezöt, de ez a valóságban, manapság egyáltalán nem számít annak (szerintem a Veyroné ezen érték alatt van). Emellett abban a cikkben még a tömegekröl is beszélnek, aminek aztán elég kis köze van a végsebességhez, amíg nagyságrendi különbség nincs a jármüvek között, csak ilyen kb. másfélszeres szorzó.
Ezek a számok így eléggé nem állnak össze egy rekorder autó esetében. Sem a felfutó szakasz, sem a gyorsulás, sem a teljesítmény, sem az áttétel.
Re: ave (237)
Total 15 entries 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...