timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Külföldi gyorsulás (NHRA, FIA, KOE, stb...)



 

Total 8 entries
1  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2011.06.12. 19:15:43 (2122
User profile
13.05 @ 186
Elméletileg:
cylinder block & crankcase
GJV-450 compacted vermicular graphite cast iron (GJV/CGI); six main bearings, two-part cast aluminium alloy horizontal-baffled oil sump, simplex roller chain-driven oil pump, die-forged steel crankshaft, forged steel connecting rods, cast aluminium alloy pistons (weight, each, including rings and gudgeon pin: 492 grams (17.4 oz). Smile  
Re: radics1 (2119)
reply history 2011.06.12. 19:05:04 (2121
User profile
13.05 @ 186
http://youtu.be/WIkB6Zl1wc8 Ez szerintem még belefér. Smile  
Re: hobizoli (2120)
reply history 2011.06.12. 16:50:23 (2118
User profile
13.05 @ 186
Persze, de nem egyedülálló. már 4-5 évvel ezelõtt szórták kint az utcai Toyota suprákkal a 8sec-et Smile Az a " technika " is 20éves ha úgy vesszük, mivel azok a blokkok a 90es évek elején készültek ha ól tudom, de lehet tévedek.  
Re: radics1 (2116)
reply 2011.06.07. 10:31:06 (2109
User profile
13.05 @ 186
reply history 2011.04.29. 13:50:07 (2101
User profile
13.05 @ 186
Biztos hogy meglenne a tudás és minden ami kell hozzá, csak a itthon aki kitalál, vagy megcsinál valamit...már az elsõ eladott alkatrészen meg akarja téríteni az õ szopását, vagy inkább annak 10x-sét. Big grin Az is baj hogy itthon a gagyira van igény. Az én dieseles haverjaimból kiindulva fölösleges is lenne pl. leömlõ vagy komolyabb technika mert már az sdi tengely, gtb2260, race II csúcs-tól maguk alá szarnak-hugyoznak, hogy ez már wtcc technika Big grin ha wg-s turbót (vagy külsõ wg-t) meg csõ leömlõt említek már vért okádnak, de akkor hogyan fog 1500tól húúúúzni??? Víz/metanol befecsi vagy nitro dieselbe? Az mi?
A felfogással is gond van itthon mind kereslet, mind kínálat terén Smile  
Re: lipi88 (2100)
reply history 2011.04.29. 11:15:40 (2098
User profile
13.05 @ 186
Pontosan!
A diesel csõrösben egy 6.6L Duramax V8 van. Ezt szerintem csak kintrõl lehet beszerezni, és meg merem kockáztatni, hogy a posta annyi még pluszba mint a motor Big grin Kint fillérekbe kerülnek az alkatrészek még az itthoni színvonalhoz képest is. (nem a NASA cuccokra értem!) Kint élõ haverom úgy cserél rb26 motort a silviában mint én olajat. Ha nekem kell valami, hetekrõl, hónapokról beszélünk, ha neki kell valami, elmegy és megveszi! Smile  
Re: MarcoR5 (2095)
reply 2011.04.27. 23:20:01 (2089
User profile
13.05 @ 186
Lehet kint már jobban elterjedt az E95, vagy hülyére nitrozzák Big grin

http://www.youtube.com/watch?v=dKc7d73yOSs

http://www.youtube.com/watch?v=UGBcwGhuByI 
reply 2010.05.21. 13:32:26 (1859
User profile
13.05 @ 186

Total 8 entries
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!