Nekem az a fura hogy nem lett semmi baja a motornak, nem ment el a vezérlés. Én eddig kétszer váltottam el, egyszer 150nél négy helyett kettõbe semminek nem lett baja csak a kipufogósor szelepet hajtogatta össze, aztán olyan 102-nél raktam három helyett egybe, ugyan az lett mint a másik esetnél, minden túlélte csak a kipufogószelepek nem! Érdekes módon vezérlésem is mind a két esetben jelen maradt.
Ezt mibõl állapítottad meg? Óra alapján 80-140-re 4,5 sec körül van, ez 80-120-ra is nagyon jó idõ de az óra biztosan csal azért is említem a 140-et Vagy a 80-180 9sec. Aért elfogadnám
Szerintem azt már csak õk írták hozzá, de egyébként ilyen a mocitér!
Ezt írta Demo a fórumon
---------------------------------
Már 4 éve nem lett megbontva a motor és teljesen alkalmas hétköznapi használatra.
Nem maximális teljesítményre van hangolva a motor. Ezért csak 260 ló és nem 280 felett. biggrin.gif
A teljes fordulatszámtartományban erõs, lehet 5-ben 50-el is menni vele.
Ehhez a teljesítményhez elég volt 284-es szívó és 276-os kipufógótengely.
Persze nagyobb szelepemelés, stb...
A hengerfej komolyan átalakítva, 35mm-es szívószelepek és 30mm-es kipufogószelepekkel.