timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Külföldi gyorsulás (NHRA, FIA, KOE, stb...)



 

Total 25 entries
1  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2007.12.07. 22:27:24 (1079
User profile
11.90 @ 206
Nálunk 9.8@144 mph-t általában 1.7-es hatvanlábbal mennek... 
Re: szabyk RST (1077)
reply history 2007.11.10. 15:01:50 (911
User profile
11.90 @ 206
Jéé, ezt a turbót már láttam valahol... 
Re: szabyk RST (908)
reply 2007.09.04. 13:48:05 (673
User profile
11.90 @ 206
Holnap (azaz Szerdán) Sportklub 19:30, NHRA - Indianapolis 
reply history 2007.08.22. 10:12:17 (654
User profile
11.90 @ 206
LOL  
Re: fastcar (653)
reply 2007.08.22. 08:37:55 (652
User profile
11.90 @ 206
Fuck, ez az

 
reply 2007.08.22. 08:35:31 (651
User profile
11.90 @ 206
És egy másik futam, másik szemszögbõl

 
reply 2007.08.22. 08:34:28 (650
User profile
11.90 @ 206
Ez itt a 4.74 másodperces futam, amint látjátok, Robi jól lemaradt róla

 
reply history 2007.07.31. 11:41:58 (590
User profile
11.90 @ 206
Vagy megnyerhetõ lesz esetleg valami hangfelismerõs (nicsak, ki gyorsul) játékban, mint anno?  
Re: ave (589)
reply history 2007.07.31. 10:32:18 (587
User profile
11.90 @ 206
Nálam is OK, évekkel ezelõtti DivX-el. 
Re: ave (584)
reply 2007.07.09. 15:20:18 (454
User profile
11.90 @ 206
Szeleprugó lassított felvétel, 7000 rpm

 
reply history 2007.07.06. 13:39:23 (442
User profile
11.90 @ 206
Azért ez tényleg nem semmi mezõny! Van ott pénz... 
Re: ave (440)
reply history 2007.07.03. 09:42:47 (411
User profile
11.90 @ 206
Ott a zászló!! Köszönjük  
Re: ave (406)
reply history 2007.07.02. 08:02:26 (383
User profile
11.90 @ 206
Itt is megagratula Sanya! Büszkék vagyunk Rád!  
Re: civiccoupe (365)
reply history 2007.06.07. 22:14:33 (287
User profile
11.90 @ 206
Hát ez elég OFF, hol van Kyra segge???  
Re: De4dSn4ke (286)
reply history 2007.06.06. 08:21:17 (276
User profile
11.90 @ 206
Oh. My. God.  
Re: Saybor (275)
reply history 2007.05.17. 08:52:08 (263
User profile
11.90 @ 206
Aki nem vágyik a hullámvasutas részre, annak van ilyen is:



 
Re: ave (258)
reply history 2007.02.27. 15:56:55 (198
User profile
11.90 @ 206
Najó, én asszem ma végleg eltiltom magam a megnyilvánulásoktól  
Re: ave (197)
reply history 2007.02.27. 15:37:38 (196
User profile
11.90 @ 206
DE GYÖKÉR VAGYOK

most vettem észre, hogy a link lemaradt:

http://www.jalopyjournal.com/forum/showthread.php?t=162615 
Re: hungryta.com (193)
reply history 2007.02.27. 10:41:28 (194
User profile
11.90 @ 206
"The story has it that legendary racer Tom (the Mongoose) McEwen was soundly beaten one time at Lions (in his very early years when he raced his mother's Oldsmobile sedan - as a gasser, I believe).

McEwen immediately protested the loss, and sure enough, the guy who beat him was found illegal. Later, someone asked Tom what made him suspect the other fellow had been cheating. He replied "Well, he had to be (illegal). He was able to beat me - and I was cheating!"

 
Re: hungryta.com (193)
reply 2007.02.27. 09:50:16 (193
User profile
11.90 @ 206
Nem is tudom hova tegyem - külföldi drag racing csalás sztorik némelyiken jókat lehet röhögni

"There was a Mustang that used to run stock class around here. He ran in a class that required him to have a 260. He won a lot. They P&G'd the car to check cubic inches and he always checked legal. One day, after he won, the P&G'd a different cylinder than number 1 and it checked 289. Seems he sleeved the number one cylinder to 260 specs and left the others 289. Worked for quite a while."

- és hasonlók  
reply history 2007.02.09. 14:07:30 (149
User profile
11.90 @ 206
Van nyomaték  
Re: Falco (146)
reply history 2007.02.07. 13:46:31 (144
User profile
11.90 @ 206
>Nem fer el a turbo elol, vagy mi?

Gyári motortérben (ABS, A/C, smogpump, akksi) semmiképp sem  
Re: ave (138)
reply history 2007.02.07. 13:43:25 (143
User profile
11.90 @ 206
Természetesen két tábor van, az egyik marhaságnak tartja, a másik meg esküszik rá.
Tény, hogy valamivel nagyobb a turbolyuk, mint ha elöl lenne, de ezek a rendszerek ilyen 500 lóig vannak tervezve, gyári motorokra és egy ilyen turbót simán meghajt 1800-as fordulattól egy ekkora motor. Mellesleg léteznek 800lovas setupok is, inkább csak reklám célokra

Az elõnyeit abban látom, hogy ha gyári motorra akarod rárakni, gyakorlatilag bagóért megkapod a komplett mûködõ rendszert, nem kell kihajítanod a drága leömlõket, nem kell intercooler (hosszú alu csõvezeték hátulról jön elõre, intercoolerként funkcionálva) stb..

Én mindenestre semmi esetben sem gondolkodnék ilyen setupon  
Re: ave (138)
reply 2007.02.07. 12:45:00 (136
User profile
11.90 @ 206
Idézek az új, 2007-es NHRA szabálykönyvbõl:

Stock Class
· Exhaust system for turbo applications, aftermarket header permitted. Turbo must be located in engine compartment.

Elég kemény hadjárat indult az STS rear mount turbós setupok ellen 
reply history 2007.02.05. 09:49:54 (121
User profile
11.90 @ 206
Ez az egyik kedvenc videóm már régóta  
Re: Atti (119)

Total 25 entries
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!