ennyit arról hogy mi esélye van egy magyar street legalnak egy angol ellen, kicsit más arra a világ ...bár szvsz a KOE-s angol kocsik felének is olyan hivatalos a forgalmija, mint Szabynak, vagy Sanyinak
A few big questions now need to be answered....
(1) Will Andy be shipping his car to Kiskunlachlaza, Hungary for the King of Europe "east v west" shootout over the weekend of 5th and 6th September? and...
(2) If yes, how will he get on with a concrete airport track compared to the heavily treated asphalt surface at Santa Pod.
To answer these questions, today we called Andy at his company in central England. He told us "I really want to do this trip to Hungary, the King-of-Europe is just the kind of event my team love to compete in. However, the cost of driving our truck across Europe, the channel ferry costs, accommodation costs plus the need to take a week away from my business, is something I will find very difficult to do from my own pocket. Without some financial help I can't make this trip, I just cannot justify taking so much money from my family and business in these difficult days."
Andy added..."We have chassis and suspension setups and tune-ups for prepared drag strips, airports or anything else which comes our way, we are confident we can beat anyone on any surface, I hope I get the chance to prove it."
mondtam hogy töröm egy kicsit a litvánt ha érdekes lett volna a cikk vettem volna a fáradságot hogy összedobjak belõle egy érthetõt, de ez inkább csak storyzgatás....azért respect a kocsinak
A munkájában az autó van azok az épített vilnietisek, amiket Je¾ij Chmelevskij elhatározott, hogy visz azon, hogy nekik mi nincs, kívül eddig cselekedtek - Európát és ugyanazt utazza be másik országokkal a sudalyvauti képviselõi versenyeznek. Több kettõnél évek, az autót építik Litvániának már áprilisban kezdõdnie kellene.
Sportautó-versenyzõ a Je¾ij érdeklõdés tizennégyet kezdett el évek, és vitatta azt az érdeklõdés csak ebben a területben növekedésre. Az ember azt mondta, hogy minden sokféle dologgal kezdõdött hogy javul, melyik nõtt egy komoly munkává, ami ma már maga nebeįsivaizduoja, késõbb. J Chmelevskio szerint, egy kevés építési munka autója nem elég, mert mindent felvált egy szerkezet miközben a részletekre használ egy sportautót.
Autóépítési lenktynininkui nincs idegen, mert neki javítania kellett az autógyártót, Volkswagen Corradót. Késõbbi, a jármû, egy külföldi rengtoseversenynél és a nyert díjaknál részt vett többen.
Az a tavaszi utazás, amit įvyksianèiai elõkészített, az autó az elõfutárként ugyanaz a modell, csak kissé szélesebb hogy szállásolja el a sportverseny kerekeket. Ez a jármû tervezett Yu Chmelevskio és a segítsége: Lényeges könnyûbbé tenni az autót, mert képes, hogy gyorsabb pályát fejlesszen a kívánt sebességre és jobb eredményeket az utolsó körben valósítson meg.Kita prie¾astis, dėl kurios ry¾omės i¹ pagrindų surinkti ¹į automobilį, yra ta, kad tradiciniai lenktyniniai bolidai atsieina labai brangiai, o pigūs nėra kokybi¹kis ir patikimi.“
Ry¾omės egy másik oka, amit gyûjtöttek az autóból, az a hagyományos verseny tûzcsóva kint nagyon drága, és olcsó van nem egy jó minõségû és megbízható. "
A Lenktynininko nézet, Litvánia egy kicsi sportautó az eseményért, annyira mûsoron van az sok raliste a vendégországba kell mennie.
A külföldi piacok többféle tevékenységet ajánlhatnak a sportautóért. Úgyhogy messzi Oroszország nem lehet annyira elégedett, mert több mint az évek csak néhány események. De elégedett vagyok, hogy máshova megyek, mert a versenytársainknál sokkal több van az országban. Startuojant körülvett nagyobb Rivals által sok sportban és az Excitement emelkedésekben megkísérlik megvalósítani a legjobb eredményeket , - mondta J Chmelevskis.
Megfelelõ lenktynininko az autótervidõ a pénzügy elérhetõségétõl függ - az több õk vagy, az gyorsabb tudod termelni a kívánt jármûvet. Ezelõtt, egy versenyautó-versenyzõ, és hozzájárul és EAMW Motorsport csapat a gyár egésze miatt kellene lenni nem egy, de sok emberi kéz.
A szerkezet egész idõszaka alatt az eljárás bonyolult keretgyártás és terv volt. Sugai¹ome jelentõs idõ tervbe, ahol nekik termelniük kellett a több külsõ fajta mûanyagot. Dragui elõkészült az autónak világosabbnak és erõteljesebbnek kellene lennie. Ilyen jármûvek kellene lenni sokként vagy több lóerõként, ami a jármûsúly, - mondta J Chmelevskis.
Eddig, versenyzõ még mindig nem tudja, hogy hány kilométer fogja legyõzni az új autót, de bizonygatta, hogy az Anglia ténylegesen hatókörzet, ahol a verseny kezdõdni fog.
Új gépjármû-nyilvántartás-központ Regitrát be fogják jegyezni sportautóként, ami találkozott a követelmények közül mindegyikkel.
J Chmelevskis nem gyakran rejti el azt magas kamatautosportu miatt a hozzáférési idõ családnak és barátoknak. Magabiztos versenyzõként nem tud enélkül élni, mert az öröm ez nemcsak vezetést, de az autó szerkezetét is nyújtja.
Mi az új versenyzõnél a verseny után lesz a jármû, tudna mondani, de arra számítja, hogy képes, hogy eladja azt. De fogadtatás után egy javaslat, hogy építsenek egy másik versenyautót hogy csak vegyék ezt a munkát, ha ez ugyanazt az autómodellt tehetné.
Azért hogy lenktyninink± támogass, okozz örömöt e-mailnek: jurka@corrado.lt
Hááát sorry ennyi sikerült...kicsit töröm a litvánt
akkor elvileg a Ringen is lehetne?? talán csak hátrébb kéne vinni a startvonalat, vagy nem ??
egyébként csak azért kérdezem mert azt fontolgattam hogy lehetne-e versenyt rendezni (1/4) az új balatonringen.. ott a célegyenes 840 m...... hát ott csak szûken vagy inkább sehogy
a másik fórumon kicsit elharapództak az indulatok ezért itt is feltenném a kérdésemet
Tud valaki nekem abban segíteni hogy hol találok egy 1/4 mérföldes verseny pályájához elõírásokat.
Igazából a fékezõ szakasz hossza érdekelne ill. a pály minimális szélessége ill ami még van hozzá (born out zone...).