timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Külföldi gyorsulás (NHRA, FIA, KOE, stb...)



 

Total 15 entries
1  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2012.07.27. 13:53:42 (2246
User profile
7.01 @ 337
Akkor Kiskunlacháza a legjobban tapadó pálya Európában még egy gyengebb autoval is jobb eredmenyt ertel el ezen a palyan mint masok :-) 
Re: A Nagy Füstölõ (2243)
reply history 2012.01.27. 08:32:55 (2212
User profile
7.01 @ 337
Én ezt sebességet közúton is megcsináltam többször, amikor ifjú és bohó voltam :-))
Már nem tenném........... 
Re: radics1 (2203)
reply history 2011.03.14. 09:34:55 (2078
User profile
7.01 @ 337
Rádió....???????? Inkább a mai kornak megfelelõen a digitális TV lesz kötelezõ :-))) 
Re: radics1 (2072)
reply history 2010.08.28. 11:13:31 (1947
User profile
7.01 @ 337
olcsóbb lenne :-))
 
Re: LacUS (1945)
reply history 2009.08.10. 16:38:18 (1702
User profile
7.01 @ 337
na akkor kapd beee te kis biiiiiiiii, velem pédálozol na lesz itt olyan nemulas csak egyszer legyen gyorsabb az autóm egy kicsit majd nem lesz olyan nagy a külömbség :-))) 
Re: civiccoupe (1685)
reply history 2008.07.30. 14:46:40 (1333
User profile
7.01 @ 337
A hivatalos elõírás szerint FIA, FIM illetve NHRA a dragpálya 1200 méter amibõl 800 a fékezõ zóna tudomásom szerint, de ezek a top metanol illetve a top fuel kategóriákban kötelezõ. Magyarországon a szabály minimum a versenytávval megegyezõ fékezõ szakasz az elvárható. 
Re: Belfegor (1331)
reply history 2008.07.05. 07:09:48 (1288
User profile
7.01 @ 337
Márakinek, lehet mert nem ám mindenkinek Tongue stick out Big grin Bawling  
Re: szilvi5 (1286)
reply history 2008.06.25. 21:53:17 (1280
User profile
7.01 @ 337
2005-2006 irtunk akkor és azt hiszem 2005 ben az egyik leggyorsabb autó volt a viper 11.2-11.3 között vagy 6-8 alkalommal szórt igy nincs mit szégyenkezni amugy pedig azt hiszem 1.8 volt a legjobb 60 lában ebben az idõben itthon dragradiál gumival 
Re: ave (1278)
reply history 2008.06.25. 20:05:04 (1277
User profile
7.01 @ 337
én csak azt tudom mondani, hogy 2006 ban a viperrel itthon utcai gumival 2.2 hatvan lábakat húztam míg Orlandóba ugyan abban az évben és ugyan azzal az utcai gumival 1.6 hatvan lábat mentem a viperrel. Igaz ez nem csak olyan himi-humi ragasztózás volt 
Re: ave (1275)
reply history 2008.01.04. 07:47:48 (1113
User profile
7.01 @ 337
szolj nekik, hogy lemérjük mi a versenyt bárhol szlovákiába :-))))) 
Re: pista200sx (1111)
reply history 2007.06.27. 06:53:31 (324
User profile
7.01 @ 337
Ebben az esetben titokba tartom a véleményem.......... 
Re: ave (323)
reply history 2007.06.26. 22:46:56 (322
User profile
7.01 @ 337
ne vicceskedjünk, nem lehet egy nemzetközi versenyen titokban regisztrálni, vagy ha lehet akkor a véleményem is titokba tartom 
Re: ave (321)
reply history 2007.06.26. 22:08:43 (319
User profile
7.01 @ 337
és hol vannak a Magyar regisztrációk ? 
Re: Falco (318)
reply history 2007.04.22. 17:52:21 (243
User profile
7.01 @ 337
nem tudnád megadni a szerelõk számát mert nekem mindezt 5 hétre válalták :-))))))) 
Re: ave (239)
reply 2006.12.24. 07:49:13 (8
User profile
7.01 @ 337
A videó elején van egy érdekes autó amiben lehet, hogy én tévedek de mintha láttam volna Magyarországon is.
 

Total 15 entries
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!