"As the investigation continues into the tragic accident that took the life of driver Scott Kalitta, NHRA announced today that beginning at the Mopar Mile High Nationals in Denver, Colorado, both the Top Fuel and Funny Car classes will race to 1,000 feet instead of the traditional 1,320 feet or one-quarter mile."
Kori amennyire emlekszem, ugy biztos nem szolta le a dizeleket, mint ahogy Ti most itt a BarkaSS-al teszitek. Mondjuk ha meg is megtette azzal nem ertek egyet... De.
Egyreszrol a legjobb idejet nitro nelkul mente. A motor tenyleg gyari, egy leomlotol es a kipuftol eltekintve. A jarmu minimalis modositasokkal szerintem kepes a 11-es idore, ami azert annyira nem rossz. Loero/literben persze nem jo, de hogy 11-eket tudna ugy, hogy evekig hozza sem kell nyulni az is biztos.
Mareszrol en lattam a munkat ami mogotte van, nem volt semmi es raadasul nagyon-nagyon one man show... Szoval szemely szerint nekem nem esik jol, hogy leszoljatok...
Na. Vegre tudtam beszelni Sanyaval. Remelem nem banja, hogy riportolok. 11.3@214. Top qualifier, tipikusan turbos Hondak az ellenfelek, az elso negy helyen ilyen autok, otodik qualifier a szloven all motor Civic 12.0-val. Jellemzoen 2.0 turbok. Elodonto nagyon szorosra sikerult, 9 ezred. 227-es celvonalikat tolt az a Civic. Donto simabb, 2 tized koruli elony. A vegso 16-os tablara nem allt ki, ami szerintem is egy jo dontes.
RWD-ben a tetejehez 8.2@280 kellett, Ford Thunderbird. AWD-ben 9.0@260, itt a lengyel Ty nyert. A mar emlitett sved Sy 9.3, de eldobta a motorjat. Sanya kommentjere regalva megjegyeznem, hogy az a jarmu valoban V6, de a koltsegvetese a harom leggyorsabb magyar jarmu szumma koltsegvetesevel ossze merheto... Csak a fotengely 700eFt. FYI.
Teljes kipuffancs kell dobbal egyetemben. De kell pl bukokeret 11.49-tol, teljes cso 9.99-tol. Akumulator helyzete szinten nem mindegy. Nem lehet az utasterben, ha csak nem igy volt eredetileg megalmodva a jarmuben. A nem gyari cuccoknak bizonyos szabvanyoknak meg kell felelniuk, mint ahogy a ruhazatnak is. Gumca nem lehet teljes slick. 'E'-s vagy DOT legal kell. De csak ugy szemezgetek...
Igen, a 2006-os eredmenyek alapjan FWD-ben vagyunk a legkozelebb Europa elmezonyehez, egesz konkretan Sanya akar nyerhette is volna az esemenyt tavaly de Pos is dobogos lehetett volna az idoket figyelembe veve.
RWD-ben mar kemenyebb a helyzet, 8-ak kellenek a dobogo kornyekere, meg AWD-ben egy Syclone nyert az elmult ket evben, kozepes 9-ekkel, de ez a jarmu is ment mar kezelt palyan 8.9-et...
Hoppa. Allitolag csak atmeneti...