Én megértettem mi a baja, én is ezt érezném a helyében! Nem esik neki jól. Maradjunk az eredetiben, én nem tartok senkivel sem haragot. Majd egyszer õ is eljut egy emberi szintre akkor biztosan rájön a megoldásra is!
nem beszélünk írogatunk és válogatott sértéseket vágunk egymás fejéhez! mostanában ez megy!
részemrõl bármit meg lehet beszélni, írni már nem szeretnék többet!
nicsen közöm hozzá, de amig ennyit tudsz csak addig nem is hiszem hogy leveszi!
komolyan nem értem azt hogy aki chipeltet nála az tudja ki vagy te és a Red Rocket?
ha meg akatál volna akkor a Hungaroringen revansot vehettél volna, miért nem jöttél?
én soha sehol nem kérkedtem sehol semmivel, semmilyen teljesítményemmel. nem is én érem el hanem a csapat ami összeáll és segít.
én a kategóriámban elsõ lettem. neked ellenfeled sem volt, superdöntõt megnyerted ? Simán kikaptál volna a Novától maradjunk ennyiben!
gecikomoly egyáltalán 8 közé menni 300 LE-vel! Neked 680 LE van ugye?
Nem vagy te gecikicsi csak oda kellett volna jönnöd megbeszélhettétek volna! Egyébként nem nekem vannak sztároskodó beszólásaim hanem neked! Kezdve onnan hogy semmi közöm a dologhoz és nekem magyarázol!
Szomorú az hogy te ezt így rendezed! Élmezõnyhöz tartozó sztár úr!
Remélem nem csitult el és még összetalálkozhatunk ilyen autokkal! Ez az egyik legjobb amennyire tudom ilyen motorral. Habár azt írta nem 1,9 hanem 2,0 már! Nitro nem tudom hoz neki egyáltalán vagy mennyit???
Re: ocsisajt (1601)
Total 19 entries 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...