timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2009.05.21. 15:49:29 (13854
User profile
9.67 @ 241
pillangófûtés meg ilyenek ki vannak kötve? 
Re: (13847)
reply 2009.05.21. 15:26:37 (13849
Vegyél le néhány tizedet a turbónyomásból és meg kellene nézni úgy is forró levegõt tol-e.
Különben nekem is melegszik ,180-ál is 45 fok körül van ebben a melegben,kivéve,ha a hûtõventillátort direktbe rákapcsolom maxon,szépen visszahûti magát. 
Re: (13847)
 ave
reply 2009.05.21. 15:17:01 (13848
User profile
12.88 @ 175
Hat ilyen nincs.   Esetleg akkor, ha az IC bemeneten meg 200 fokos.   Errol erdemes lenne megbizonyosodni.
Egyebkent ugyanugy mint eddig erzesre? 
Re: (13847)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply 2009.05.21. 14:51:50 (13847
User profile
14.25 @ 173
Leszedtem a lökhárítót és így teljse felületén éri a menetszél,de szart sem változott! A tököm már ki van! Angry
Ugyan ugy melegszik ha nyomom neki,volt olyan,hogy 170nél,mér 80fokot mutatott! Most így néz ki,ennél többet nem tudok vele tenni..Fogalmam nincs mit kezdjek vele 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!