timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2009.05.23. 13:26:00 (13950
8000rpm, nem merek feljebb menni, mert sztem bekrepál a forgórész. láttam kiegyensúlyozva egy lótusz európában a motorom (mármint ugyanolyan motort), és megdöbbentõ volt mit kellett vésni/pakolni a 10000rpmhez. 
Re: (13937)
reply 2009.05.23. 13:10:04 (13939
User profile
9.67 @ 241
te itt mennyi einstein lett hirtelen?
nemértem hogy minek a száraz tudomány amikor vannak jól bevállt megoldások Smile Smile
de ha esetleg ez nektek nem elég akkor sztem az f1be is van felvétel Smile Smile Smile
de sztem amig nem mentek 300/liter fölé addig a bevállt megoldások legyenek jók Smile  
Re: (13937)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2009.05.23. 13:04:10 (13937
User profile
9.78 @ 238
ok...

akkor go 9000!!!!!!!!!!!!!

nekem ennyim nincsen sajna Sad Smile Wink  
Re: (13930)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!