timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2010.05.25. 22:07:49 (16020
Jó sok munkád van benne az biztos! Anno direkt ezért vettél 1.8t-t hogy majd tuningoljad vagy csak úgy közben jött meg a tuning láz? Smile  
Re: (16017)
reply 2010.05.25. 22:05:49 (16018
User profile
18.20 @ 120
Majd idén az új moci, új kipu meghozza az eredményt.....csak rakjál rendes rugót a lefújó szelepbe..ja meg rúgd el neki...   Smile   remélem azért egy 13 teteje összejön...mármint még idén ezzel a kuplunggal, befecsivel és turbóval....jövõre jöhet az új turbó..aztán miután darabokra törte a hajtásod a 400whp majd azt is felfejleszted...     Big grin Big grin Big grin Wink

voltam Kecskeméten Wink  
Re: (16017)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2010.05.25. 22:01:32 (16017
User profile
10.97 @ 200
Hát szerintem kb 180 lehetett max.Folyamatosan azzl szopok,amióta megvan a kocsi,hogy leejti a nyomást.A k03-al 0.2 volt kb 7000-nél,de lent meg tudott 1.5 bart is tölteni.Valószínûleg a lefújó lesz a ludas.Szóval k03 1.2 bar alul,fent meg 0.2,gyári kipu,kat nélkül (50 mm ha minden igaz,a végén jó sok behorpasztással. 
Re: (16016)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!