timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2010.08.29. 12:20:38 (16838
Legjobb 10v motorok. elég sokan turbósítják a 2.3asokat 20v fejjel és igen keményen fújják õket tartósan.
F1 tõl szereztem hozzá egy rakás cuccot. Õ 10v vel nem nagyon foglalkozik. Farkas Istit meg nem nagyon ismerem.
Összerakom így aztán meglátjuk mennyivel lehet tölteni. 
Re: (16837)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2010.08.29. 08:23:07 (16837
User profile
14.76 @ 158
Csõ... Nekem az elsõ autom is egy 2,3 10 v volt.... Ha most lenne tutti megturbosîtanám.. Smile Sztem ilyen irányù szakmai kérdésekben a Farkas Isti, vagy F1 Pisti segitene a legjobban... Wink hajrá 
Re: (16797)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!