timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2010.08.30. 19:02:05 (16852
User profile
12.49 @ 176
Hali!


Ez benzinesre való 24/26?

Mert ugye ezekbõl volt dízel változat is(persze nem ez a hibryd).

Mi volt a max fordulat, ahol 1,8-t tudott?

 
Re: (16839)
reply 2010.08.30. 14:05:53 (16844
hali!

nem kell ehhez ekkora compressor oldal. Amikor a turbós motoron 1.3 at töltött, úgy 5500környékétõl kezdett visszaesni és 1barnál soha nem ment lejjebb. Most meg ugye a max az 1 bar lesz. 
Re: (16839)
reply 2010.08.30. 12:19:40 (16840
User profile
12.73 @ 178
Mi az új áldozat? EEK! Smile  
Re: (16839)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2010.08.30. 11:14:29 (16839
User profile
14.77 @ 157
Hello!

Tedd rá az én 24/26 hibrid csigámat, eladó nagyon megkímélt nagyon frankó csiga, pont jó lenne Neked ahogy olvasom... 
Re: (16803)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!