timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2011.03.23. 18:29:58 (17768
User profile
15.25 @ 146
Én is elszórakoztam a légszûrõkkel.
Amikor kiderítettem, hogy az 1.6-os 105 lovas mocinak a légszûrõje és a háza is ugyanaz mint a 2.0 16V 220lovas turbosnak megnyugodtam Smile  
Re: (17736)
reply 2011.03.21. 10:40:44 (17740
User profile
12.80 @ 173
Tegyél be kamion vagy kisteher papírszûrõt... Big grin   Mi dezsõsök is ezt használjuk!!! papír alapú...és jó!  Vagy el kell menni a Brabushoz...és kiformálnak neked egy egyedit külön a te autódhoz karbon/kevlárból... hõálló és könnyû is.. és a lehetõ legjobban lesz megervezve áramlástanilag..mindezt laza 3 4 ezer euróért!!!   Big grin Big grin Big grin Big grin Big grin Big grin Big grin Big grin  
Re: (17736)
reply 2011.03.21. 10:39:23 (17739
User profile
12.56 @ 175
Rakj fel egy normális direktet, feleslegesen fogsz szívni ezekkel a gyári házakkal sztem,
A gyári teljesítmény majd háromszorosa sokkal kevésbé motor kímélõ, mint egy direktszûrõ. 
Re: (17736)
reply 2011.03.21. 10:21:45 (17737
User profile
18.45 @ 115

Deme Robinak van eladó légszûrõje 2.7 S4-bõl Wink

 
Re: (17736)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply 2011.03.21. 10:10:28 (17736
User profile
10.97 @ 200
Hi,

van egy problémám: adott egy 200x300x200mm-es hely,ahova a légszûrõt kellene elhelyeznem.
Ezekben a direkt szarokban nem nagyon hiszek.Milyen széria autó légszûrõjét lehetne felhasználni a mutatványhoz? A gyári 252x212 ,ez már belelógna a turbóba.

Néztem Uno Tie:248x163,ez méretben jó,kérdés,hogy mennyi levegõ fér át ezen.
200sx 274x160,méretben ez is jó lenne,bár alig nagyobb,mint az unoé.

2.7 biturbo S4-ben is 252x212 van.

Nézegetem a gyárilag erõs autókat,de pl S2-höz nem találtam adatokat. 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!