timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2011.10.13. 16:21:38 (18467
User profile
11.34 @ 186
Végül is így is el lehet költeni pár százezret feleslegesen....

A felújításra szánt pénzbõl vegyél egy vti motort. 2-3 hónapig eljárkálsz a szar motorral, azalatt összejön a lóvé, hogy be lehessen rakni a kocsiba a B16-ot... És láss csodát: van egy megölhetetlen 160 lóerõs kocsid, kb ugyanannyi pénzbõl amibõl a D-t 140-145 lóra felhúznád. Itt kezdõdhet a móka, mert a D-vel errõl a szintrõl ellépni többszázezres mutatvány, míg a B-vel jóval olcsóbb 170-180 pacira felrántani. PL: egy noname leömlõ is 5-8 pacit jelenthet.

De én inkább B18-B20-ban gondolkodnék a helyedben, ha már motorcsere. Kb ugyanannyi pénz a tuningja mint a B16-nak de a végeredmény sokkal meggyõzõbb. 
Re: (18465)
reply 2011.10.13. 15:50:06 (18466
User profile
12.80 @ 173
Inkább vegyél egy jó dízelt... azt csippeld meg! Big grin A 130ról 170 180Le re ugrák 80ezer ft.. Big grin Big grin D Ennyi...  
Re: (18465)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2011.10.13. 15:37:07 (18465
User profile
16.32 @ 136
Ja amit elfelejtettem, nálam a "varázsszó" a d16z6/z9, sohc vtec. Meglátjuk mi jön ki belõle. Elsõ körben felújítás az mindenképp szükséges ha D-be gondolkodom. Alapból púposabb dugattyúkkal lesz összerakva, meg acl race csapágyakkal. Aztán ha szépen bejáródott minden, akkor jöhet, a szívósor, kipufogórendszer. Meglátjuk mi jön így ki belõle. Én a jelenlegi 128-130-ról olyan 140 nagyon max. 145-re saccolnám (de majd a mérõpad megmondja). Aztán amíg ez így fut, addig mellette készül egy másik hengerfej, amibe már szelepek, rugók, tengely is lesz. Van rá példa, esi motorból utcán 166ló és 168Nm (padi mért adat) stage 2-es crower tengel.
Ez az autó egy sedan 5.gen esi. 15,0-t futott 150-es célvonalival, szar gumikon, full utcai súllyal.
Szóval nekem is 170ló körül lenne a cél. bár utcán még a 130 is bõven elég. A coupé blokkját mindenképp fel kell újítani, mert eszi az olajat elég szépen Sad
Aztán hogy most a húzott D-s blokk ebbe épül vagy egy kicsontozott 4 vagy 5.gen 3ajtósba az még a jövõ zenéje. Megmondom õszintén még csak elképzeléseim vannak de nem fix semmi még. Egy biztos a coupét nem flexelem és nem könnyítem.  
Re: (18464)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!