timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2011.10.20. 09:28:07 (18546
User profile
18.45 @ 115
ba.dkii eddig is tudtam hogy sok maradt az idõben, de hogy ennyire sz.r voltam az csak most tudatosult bennem ahogy láttam az 1:29-es idõdet, ahol szenvedtem a pályán ott most látom hogy Te milyen íveken mentél, bár kétségtelen hogy a Yaris futómûve és féke is komolyabb mint az E30-é, de nagyon jól terelgeted az biztos!
Bár nekünk most ûridõ az 1:29, de reálisnak tartanék egy 1:31-32 -es idõt, most stabilan körrõl körre megvan az 1:35, ami ahhoz képest hogy elsõ alkalom volt és a BMW-el sem mentünk már április óta Roll eyes  
Re: (18529)
reply 2011.10.19. 16:47:29 (18530
User profile
14.77 @ 157
Gyári leömlõ? az szép, mondjuk ez japán, nem német... Smile tehát akkor egy jó szûrõ kat off. utána a rendszer vastagabb v csak hátsó dob?hf-ed is gyári? 
Re: (18529)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2011.10.19. 16:45:21 (18529
User profile
15.58 @ 140
Szívó oldal+kipuff csere. Kati off. Leömlõ gyári.
Futómû Tein Super compact.
Szinter kiplung+könnyített lendkerék.

http://www.youtube.com/watch?v=V1d9HDt9yMU
http://www.youtube.com/watch?v=Z_OD99KfYlU 
Re: (18527)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!