timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2011.10.20. 11:41:54 (18559
User profile
13.05 @ 186
Akkor a honda integra a te autód Big grin elõl hátul merevítve, gyári sperr, 1.8 benya, recaro,  2+2 szmély stb... Big grin
Amúgy én nem vennék elõre-hátra erõsebb kanyarstabot. Csak hátra vennék, az alulkormányzottság csökkentése érdekében Smile  
Re: (18557)
reply 2011.10.20. 11:17:11 (18558
User profile
15.58 @ 140
Oké, csak ne feledd ez is a súly/Le arányról szól!
Trabi utsó hringes napon ment 2:40-es idõt úgy, hogy a célegyenesben 130 volt a V max.
Kanyarban bárkit megkerült.... 
Re: (18557)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2011.10.20. 11:10:26 (18557
User profile
14.77 @ 157
A jó isten mentsen meg tõle Big grin Big grin (nem azért mert rossz, hanem mert nem szeretem)
Dehogy csak pályára, utcai autó lesz, csak komoly futómûvet, merevítést meg azért kis teljesítményt is szeretnék bele. toronymerevítõ elõl fönt lent, hátul fent, Eibach anti roll kit elõl hátul, powerflex szilentek mindenhol, 4 motion és koni. teljesítmény olyan 230-240 ló 
Re: (18556)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!