timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2012.01.09. 22:38:27 (18740
User profile
14.25 @ 173
Az csak a  baseboost ember! Ne szivass már..Egyébként nem én mondom,hanem a Garrrett!!
De ha nekem nem hiszel,akkor itt van,tessék: 743347-1 features a high boost actuator adjustable down to 12 psi 743347-3 features a low boost actuator adjustable down to 6 psi  
Re: (18731)
reply 2012.01.09. 11:56:38 (18732
User profile
13.05 @ 186
Ennyi. benzineseken nem "cseresznyemag turbó" van...ide elég a kinder nyomás Big grin

Amúgy lenne egy kérdésem hozzád. Csupán kíváncsiságból, mi az optimális AFR dízeleknél? Tudom ez még nagyon gyerekcipõben jár nálatok, de mik a tapasztalatok? Mekkora értéknél van a max. teljesítmény? 
Re: (18731)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2012.01.09. 11:06:57 (18731
User profile
14.77 @ 157
A 12 psi nagy nyomás? Big grin Big grin  
Re: (18724)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!