timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2012.06.13. 19:10:46 (18932
User profile
14.68 @ 157
Szeva! Köszi az infót,csak azt nem értem ,hogy a szerelõm se mondta meg a gépmûhely se ahová vittem.A gépmûhely 14 éve foglalkozik fõtengely köszörüléssel ezt neki tudni kellett volna nem?Mondhatta volna,hogy barátom egy ilyen autóba nem szabad köszörülni ,cseréld ki egy újra.
Miért is probléma amúgy hogy be lett köszörülve?? 
Re: (18903)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2012.04.05. 15:33:22 (18903
User profile
11.80 @ 189
Szia!
Fõtengelyt köszörülni sosem szabad, inkább vegyél másikat. Wink  
Re: (18870)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!