timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2012.06.28. 12:38:33 (18959
User profile
9.78 @ 238
kiváncsi lennék az én szarom akkor mennyi Le szerintetek????
én tudom(sejtem),de kivi vagyok,ha 525lóval 1 mp-el lassabb...   Smile  
Re: (18955)
reply 2012.06.28. 11:12:24 (18956
User profile
10.72 @ 207
Csepelen nekem is 408LE-t mértek, aztán pár napra rá Dynoprojectnél pedig 340-et,ugyanazzal a konfiggal, 2010-ben.
 
Re: (18955)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2012.06.28. 10:25:59 (18955
User profile
12.06 @ 188
Nem tudom, elvileg az Én Corsám se lehetne 300LE azzal a konfiggal, amivel megyek, mégis 307LE-t nyomott Csepelen (nem tudom mennyire pontos az a pad) és 12,06-ot mentem 188-al úgy, hogy velem együtt 980kg volt a kocsi. Big grin

Az is 2000 16V, 1,1 bar nyomás, gyári K16, 630ccm spricnik, 2,5 barra visszavéve, így jó az AFR-em teligázon. 3 baron nagyon dús volt. 
Re: (18954)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!