timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Technikai topic (Motor, futómû, stb...)



 

Total 19174 entries
Previous  1  2  3  4  5  6  7  [...]   Next  

Quick find
reply history 2012.10.28. 19:52:33 (19038
User profile
7.01 @ 337
95 forint a metanol liter ára, de méreg engedély kell hozzá .-)) 
Re: voszi (19037)
reply 2012.10.28. 19:21:01 (19037
az engem is erdekelne nagyon!!! 
reply history 2012.10.28. 19:20:47 (19036
20 ropiert 200 litert? hol? 
Re: ave (19034)
reply history 2012.10.28. 14:23:22 (19035
User profile
9.78 @ 238
Wink
 
Re: ave (19034)
 ave
reply history 2012.10.28. 14:18:53 (19034
User profile
12.88 @ 175
Hat ennel nagysagrendileg lehet olcsobban. 
Re: voszi (19031)
reply history 2012.10.28. 13:19:52 (19033
User profile
9.78 @ 238
Wink  
Re: voszi (19031)
reply history 2012.10.28. 12:22:51 (19032
User profile
13.05 @ 186
Portolásra tudok megbízható embert.  
Re: GMalma (19029)
reply history 2012.10.28. 09:33:28 (19031
szabi bocsi, nem volt elõbb idõm, de most kellett a melóhoz a cuccos, és kikerestem neked a metanol-t bulkban, hol lehet venni.

200 literes egyutas hordóban szállítják, 207 ropi az ára a hordónak. elég húzós, de ez igen jó ár, kicsiben 1200-1300 Ft/l az ára.

link:

https://hu.vwr.com/app/catalog/Product?article_number=84529.550 
Re: szabyk RST (19027)
reply history 2012.10.27. 22:09:20 (19030
User profile
18.45 @ 115

1.8 20V szívó 5-ös kereszt váltó esetleg? Kulisszával, lendkerékkel, szerkezettel, bõr váltó gombbal együtt kompletten 35e.

 
Re: radics1 (19024)
reply 2012.10.27. 20:18:08 (19029
User profile
14.25 @ 173
Van itthon olyan ember,vállalkozás akit bátran mertek ajánlani hengerfej portoláshoz,meg szelepek, szelepfészek,szeleprugók gyártásához? 100%-ig megbízható embert keresek! Köszönöm! 
reply history 2012.10.03. 00:14:53 (19028
User profile
10.88 @ 214
egyes BMW-s korokben mondjuk pont ennek (a versenykuplungos inditasnak) tulajdonitjak a tamcsapagy korai halalat Smile  
Re: szabyk RST (19027)
reply history 2012.10.02. 16:51:37 (19027
User profile
9.78 @ 238
a leállításról nem tudok,de az indítást én mindig így csinálom....ha1 ha2tömegû Smile  
Re: GMalma (19026)
reply 2012.10.02. 16:10:46 (19026
User profile
14.25 @ 173
Csak tájékozódás képen kérdezném,hogy mennyire köztudott az,hogy a kettõs tömegû lendkerékkel rendelkezõ autókat,úgy kell leállítani,hogy elõtte ki kell nyomni a kuplungot? Logikusan,indítani is úgy kell..Állítólag így jóval meg lehet hosszabbítani ennek a nem éppen olcsó alkatrésznek az élettartamát!
Én tegnap hallottam errõl,igaz csak három hónapja van egy 1.5dci Clióm..
 
reply history 2012.10.02. 09:20:06 (19025
User profile
12.73 @ 178
5-ös váltókhoz 228-as kuplung passzol, nálunk szinte senki sem próbálkozik azzal.
6 fokozatú váltó esetén 240-es kuplung van, amihez lehet Sachs verseny kuplungot venni, vagy átalakíttatni létezõ dolgokat (pl. tárcsa és szerkezet). Mindkét esetben Szabyk a végállomás, hogy jó is legyen. Az utóbbi megoldás amúgy egy Subaru-Audi házasítás átalakításokkal és gyártott lendkerékkel. természetesen acél felületeket kell csinálni a szinter tárcsához, így nálunk 65000km feletti futást tud biztosítani, a felújítása pedig barátságos áron tud maradni. Vagy lehet rendelni kész szettet a Helix autosport-tól is, bár nem olcsó. A Subi-audi megoldás elõnye, hogy csillapított agya van a tárcsának és ezért utcán is használható, nem zörög. 
Re: Norbitron (19020)
reply history 2012.10.01. 22:25:50 (19024
User profile
10.97 @ 200
Hát nem tudom,ti milyen váltót raktatok fel,nekem az 1Z-hez tartozó sztem legrövidebb tdi váltó került be a motorcserével,így 3000-en 5-ben 140 körül megy,4-ben 120.

Szvsz túl hosszú a dezsõ. 4-ben 7000-ig forgatva akkor 280,5-ben 320+

Benzines 1.8t az 5.ben 3000 120,ha leforgatod 7-ig,akkor 280.Miért jó? Talán mert nem annyira overdrive,mint a tiéd. Ez ha jól emlékszem CTE jelû.
25k-ért odaadom,mert csak útban van,esetleg bowdenes keresztmotoros váltó érdekel cserébe,ami benzinesé,de nem túl rövig. Golf 3 vagy G2 g60 ami szóba jöhet,02A. 
Re: Norbitron (19023)
reply history 2012.10.01. 21:54:58 (19023
1-2 picivel vagy egyátalán nem hosszabb a benyás váltóknál 3tól felfelé inkább Smile
Kocka Audi 80-ba nem nagy szopás berakni az A4 váltót? B4 Tdi alámegy "faragás" nélkül.
2.0 16V quattro szerkezet + szinter tárcsa is jó lehet még.
Amúgy mi a kódja a váltónak és mi lenne az ára? Meg ez miért is lenne jó nekem? Smile  
Re: radics1 (19021)
reply history 2012.10.01. 20:57:31 (19022
User profile
13.05 @ 186
Haver Sachs Racingre esküszik. Azt egy darab szalvétával is összerakhatod, akkor is fog! Big grin
Szabyk-tól van. 
Re: Norbitron (19018)
reply history 2012.10.01. 20:34:10 (19021
User profile
10.97 @ 200
1.8kr-re nem lesz kicsit hosszú egy tdi váltó? Ha kell,van egy eladó 1.8T váltóm,megmaradt az átépítés után.

Sokat szívtam vele,6 tollú szinter is elcsúszott,valószínûleg a szorítás túl kicsi volt.

 
Re: Norbitron (19020)
reply history 2012.10.01. 17:06:53 (19020
Na ez az... Smile
1.8 KR moci audiba(hosszába). Kb 400nm re kéne egy kuplung. Ha feltudom rakni a 240eset valahogy akkor ahhoz számtalan szerkezet + tárcsa van ami gyárilag tudja ezt a nyomatékot. Sajnos  a 228as tárcsáról (amit próbáltam) lelóg a 240es szerkezet. A váltó egy 1.9tdi váltó. Azt még nem is mértem,hogy a harang milyen méretû.
Dieseleseknek biztos van valami jó recept,hogy a 400-500nm + -t átvigye a kuplung.  
Re: radics1 (19019)
reply history 2012.10.01. 12:45:13 (19019
User profile
10.97 @ 200
Nem tudom egész pontosan a részleteket,de a 240-es tárcsa nem megy fel a 228-as lendkerékre,a kisharangos váltóba meg nem fér el a 240-es szett sajnos. 240-ben vannak megoldások gyárilag,228 az necces.

Anno én hosszmotorral szoptam,nem fért be nagyobb,csak a 228,de nem tudta átvinni a nyomatékot rendesen. 
Re: Norbitron (19018)
reply 2012.09.30. 21:27:13 (19018
Tudna valaki segíteni,hogy a keményebben húzott 1.9tdi-ken milyen kuplungot használtok? Gyári 228as kuplung vagy 240es? Viszont a 240 rámegy a gyári 228 lendkerékre vagy más típusé kell hozzá? 
reply history 2012.09.10. 23:39:44 (19017
User profile
11.85 @ 188
Semmit!
Egy hozzá valóval kb 400at. 
Re: grafo (19016)
reply 2012.09.10. 22:48:28 (19016
User profile
12.60 @ 178
Honda arcok! Egy 1.6 vti motor, ha jol emlekszem gt20-al 1,7 nyomason mit tudhat? 
reply history 2012.09.07. 08:38:31 (19015
User profile
9.78 @ 238
nem,nem te voltál.....emlékeznék Wink
az más tészta,hogy neked kell.....  
Re: Jugo (19014)
reply history 2012.09.07. 08:33:17 (19014
User profile
12.10 @ 194
En voltam. ;-) 
Re: szabyk RST (19013)
reply history 2012.09.07. 07:18:02 (19013
User profile
9.78 @ 238
hehehe...már nálam is keresték Big grin Big grin Big grin  
Re: Jugo (19012)
reply 2012.09.06. 21:28:22 (19012
User profile
12.10 @ 194
Valakinel nincs elado vagy kolcsonveheto Aem twinfire modul? 
reply history 2012.08.12. 15:25:05 (19011
User profile
11.34 @ 186
Nekem is van fekete és piros is, ha érdekel. 
Re: lipi88 (19006)
reply history 2012.08.08. 20:19:02 (19010
User profile
9.67 @ 241
leginkább megmarja.
legalábbis az én tapasztalataim szerint 
Re: lipi88 (19009)
reply history 2012.08.08. 14:19:19 (19009
köszi. azt nem tudod hogy mûanyagon hogy marad meg? 
Re: szabyk RST (19007)
reply history 2012.08.07. 19:27:02 (19008
User profile
11.80 @ 189
Szia!
Tudsz adni egy telefonos elérhetõséget? Ha ide nem, akkor jöhet e-mailben is: yosimura@vipmail.hu
Köszi! 
Re: szabyk RST (19007)
reply 2012.08.07. 18:36:27 (19006
nem tudja vki hogy az a rücsis festék ami a ferrarik szelepdeknijén van azt hol lehet venni és hogy mûanyagra lehet e aplikálni?  
reply history 2012.07.31. 14:55:19 (19005
User profile
13.40 @ 166
köszi szépen! de ez nem jó sajnos.
 
Re: scitec86 (19004)
reply history 2012.07.31. 12:39:15 (19004
User profile
14.68 @ 157
Re: hori (19001)
reply history 2012.07.30. 19:41:29 (19003
User profile
18.20 @ 120
szerintem bátran ugorjon neki a barátod a VW fórumoknak..ez olyan népszerû cucc, hogy rengeteg egész használható infó van róla......elvileg bolt-on, CR emelkedik egy kicsit, bár mindkettõ fej égéstere 45ccm (kicsit más az alakjuk) de a 2.0 lökete miatt kicsit magasabb lesz de nem vészes...az intake port jobb a KR-en viszont az ABF flow-ja jobb a rövidebb szelepvezetõk miatt és a vez. tengelyei minimálisan nagyobbat nyitnak.... aszongyák Smile   elvileg a KR kipu szelepei sodium-osak ..de ha valakinek a közeledben vagy valós gyakorlati tapasztalata és megbízol benne akkor bátran hallgass rá Wink  
Re: hori (19001)
reply history 2012.07.30. 17:42:32 (19002
User profile
10.97 @ 200
Valószínûleg össze lehet rakni,mert a 20V fejet is volt már,aki rárakta. 
Re: hori (19001)
reply 2012.07.30. 17:31:55 (19001
User profile
13.40 @ 166
2.0 toledo motor csak blokk más nincsen hozzá.
van egy komplett 1.8 16v KR gti ami 1es golfba van benne.
csak szétment az alja.

érdeklõdött össze lehet e hozni as kettõt, de ha vannak buktatók és nem megy egyszerûen, akkor nem erõltetnénk.
akkor marad egy ugyan ilyen 1.8 blokk, tud ilyet is szerezni.

de ha van valami eladó komplett motorotok jöhet, megemlítem neki.
 
reply history 2012.07.30. 17:21:33 (19000
User profile
10.97 @ 200
Miért akarja rátenni a KR fejet,azon a blokkon nincs?

KR 81mm-es furat, ABF 82.5,ettõl függetlenül rámehet,de valószínûleg nagyobb lesz a sûrítés.

Szvsz jobb,ha az 1.8 marad és az van okosítva.

Most van nálam egy G60-16V-sítve +turbo,egész jó lesz. 
Re: hori (18997)
reply history 2012.07.30. 16:21:06 (18999
User profile
18.45 @ 115

Elméletileg IGEN áttudjátok rakni, de nálam van hozzá szívó 20V fej is! Tongue stick out
és be is számolnám a 16V -t!

Ha nem egyeznek a furatok, lehet 1-2 nem fog akkor fõtengely csere, ekkor valószínû a hajtókarokat is kell cserélni, mi legalább is így csinálunk az 1.8-ból 2.0T-t Big grin

 
Re: hori (18997)
reply history 2012.07.30. 16:19:58 (18998
User profile
11.80 @ 189
Toledo motorra, vagy a gófri motorra egy turbó. Vagy még jobb, ha vesz egy gyárilag turbósat. 
Re: hori (18997)
reply 2012.07.30. 14:57:45 (18997
User profile
13.40 @ 166
egyik ismerõsöm szeretne motort építeni.
most van neki egy golf 2 gti 1.8 16v KR motorkódos motorja.
2.0-át szeretne
Van kilátásban egy seat toledo 2.0 blokk. ABF motorkód
a kérdés erre rá lehet építeni az 1.8as hengerfejet?
hf tömítéseket néztem mindegyik 1.75 vastag. de az 18: 82mm furatú a 2.0: 83.5mm

mik a lehetõségek?
 
reply history 2012.07.24. 15:54:11 (18996
Hi ,én átvenném tõle a 875-ket! 
Re: Demó (18951)
reply history 2012.07.20. 19:56:01 (18995
User profile
13.40 @ 166
nagy a turbólyuk. azt nem tudom gyárilag van e ekkora. 
Re: scitec86 (18992)
reply history 2012.07.20. 15:50:50 (18994
User profile
14.68 @ 157
Big grin  
Re: Master3v (18993)
reply history 2012.07.20. 15:40:03 (18993
User profile
12.80 @ 173
Nagyturbó nagy befecsi jó kuplung jó gumi torsen difi és jó idõt fogsz menni!!! Smile meg kenjétek be sárral... úgy az igazi !! Big grin  
Re: scitec86 (18992)
reply history 2012.07.20. 15:18:16 (18992
User profile
14.68 @ 157
Szerintem nincs baja. Múltkor miután elkészült az autóm vittem Horit  és õ mondta ,hogy milyen furcsa,hogy váltások után nem húz egyszerre ,hanem egy kicsit megtorpan és csak utána gyorsul.Nekem ez nagyon fel se tûnt,gondoltam ezek a turbós autók ilyenek.Engem nem zavar, de ha ki lehetne küszöbölni ,jobb idõt tudnék menni. 
Re: Robi-ka (18991)
reply history 2012.07.20. 15:02:45 (18991
User profile
12.56 @ 175
Sok olyan dolgot írsz, ami viszonylag szubjektív.
Ha Bp fele jársz, gurulj el hozzám, rádugom a vagcomot és egybõl látni fogjuk, hogy mi a baja, vagy van-e egyáltalán baja. E nélkül csak találgatunk, és feleslegesen koptatjuk az ujjunkat. 
Re: scitec86 (18990)
reply 2012.07.20. 13:35:27 (18990
User profile
14.68 @ 157
Sziasztok!
Van egy olyan problémám,hogy váltások után érzésre nagyot torpanik az autóm.Ez nem új dolog ,nem most jelentkezett,csak kíváncsi vagyok kinek mi az ötlete.Lehet,hogy ez így van jól?Kicsit lassan éled fel talán a turbónyomás?Mivel lehetne ezt csökkenteni,erre jó a lejújószelep?

Válaszotokat elõre is köszi Smile  
reply history 2012.07.19. 15:41:06 (18989
New user.
Until he/she reaches the rank of regular user, his posts are only visible after moderation.
This might take a few hours, depending availability of administrators. Please be patient.
 
Re: Donát (18985)

Total 19174 entries
Previous  1  2  3  4  5  6  7  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!