timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Technikai topic (Motor, futómû, stb...)



 

Total 727 entries
Previous  1  2  3  4  5  6  7  [...]   Next  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2011.04.05. 13:33:57 (17840
User profile
10.97 @ 200
Ezzel a konfiggal nem ment benzinnel,de elõtte volt 11.5 körül E85-el,benzinnel meg 8.

legalja benzinnel 7,e85-el 10.5.

Persze ez vidék,nem Pest. 
Re: sh adam (17839)
reply history 2011.04.05. 11:51:05 (17838
User profile
10.97 @ 200
Nekem a pozitív fogyasztási rekord (Dunakeszi AGIP) 10l/100km után következõ tankoláskor lett negatív is egybõl,57L/450km,ami kb 12.6. Eddig azért 11.5 körül volt.

Ennyit szerintem nem hullámzik a vezetési stílusom.Gondoltam rá,h minden tankoláskor elteszek fél l mintát,mint a helikoptereknél.... 
Re: GMalma (17831)
reply history 2011.04.04. 13:24:33 (17837
User profile
10.97 @ 200
SZvSZ ez metrikus menet ,M14 ahova az überwurfschraube (de szép szó) csatlakozik. 
Re: Belfegor (17833)
reply history 2011.04.04. 13:07:34 (17836
User profile
10.97 @ 200
Ilyen kellene:
Input is 1/4" NPT male and output is -4 male. 
Re: Belfegor (17834)
reply history 2011.04.04. 13:06:05 (17835
User profile
10.97 @ 200
Mekkora a furat? Olyan kellene,amiben csak 1.6mm.

Taki lenyomja ezt nekem fél óra alatt! Big grin  
Re: Belfegor (17834)
reply history 2011.04.03. 13:41:31 (17828
User profile
10.97 @ 200
Szvsz a legrosszabb amit tehetsz,hogy hajtod.Ha beszívja a vizet amikor küldöd és beszegényedik,a kvázi vízbefecskendezés se sokat segít. 
Re: GMalma (17827)
reply history 2011.04.03. 12:05:49 (17824
User profile
10.97 @ 200
Ha nem értesz az elektromos dolgokhoz,akkor tank le,vagy ahol a belsõ ac be van rakva,azt kiszeded,és ilyen "lopócsõvel" kiszeded. 
Re: GMalma (17823)
reply 2011.04.03. 11:48:35 (17820
User profile
10.97 @ 200
Ilyet lehet kapni itthon vagy van esetleg valakinek?

 
reply history 2011.04.03. 11:47:21 (17819
User profile
10.97 @ 200
Legjobb,ha külsõ AC-d van,ha a tank alján kiereszted a nyálat.Másik megoldás lenne,hogy a nyomóágat lekötni,és ac-val kinyomatni,de ahhoz ac relé ki,és összekötni a foglalatban a két lábat,hogy folyamatosan nyomja.

Tankoltam múltkor Dunakeszin E85-öt,elmentem vele pestre,másnap ki lacháza,pár kör,melegítés egyhelyben,stb.Utána haza pályán,átlag 130,de volt 1-2x 200 is.Kiszámoltam 36l/370km...Mondom fasza.Utána tankoltam a szokásos kutakon,fogyasztás egybõl visszaugrott 12l-re...Ilyen nincs.. 
Re: GMalma (17818)
reply history 2011.04.01. 22:49:58 (17817
User profile
10.97 @ 200
Rám számíthatsz,már alig várom.

Kuplungra megpróbálunk találni valami megoldást,csak megvárom a havi segélyosztást. Big grin  
Re: Belfegor (17816)
reply history 2011.04.01. 22:15:02 (17815
User profile
10.97 @ 200
A maszek az elsõ.

Mindig elfelejtem,h te is tudsz ilyenekben segíteni Big grin  
Re: Belfegor (17814)
reply history 2011.03.29. 21:46:44 (17802
User profile
10.97 @ 200
Ez egyértelmû,le kell szednem mindenképp.A kérdés az,hogy szintet legyen helyette vagy ezzel gyököljek tovább,és nem 0.8 baron kezd el csúszni,hanem majd 1.1-en. 
Re: szabyk RST (17801)
reply 2011.03.29. 20:47:09 (17800
User profile
10.97 @ 200
Ha most túl van feszítve,akkor ahogy kopik egy darabig jobb lesz? Megnéztem,kb 4mm az elõfeszítése egy új szerkezetnek ehhez a típushoz.Az 1.8t szintén (8mm a tárcsa. 
reply history 2011.03.29. 10:01:49 (17794
User profile
10.97 @ 200
Asszem beleállítom a kukába. Big grin

Ha jól sejtem,túl van feszítve,túl közel van az átbillenési pont.
Ilyenkor leszedtek a lendkerékbõl,vagy mi a megoldás? Túl vastag a tárcsa. Angry  
Re: szabyk RST (17793)
reply history 2011.03.29. 08:35:13 (17792
User profile
10.97 @ 200
Gyári nyomatéka 200nm a 90 lovasnak,gondoltam akkor 300-at tudnia kellene.

Kérdés,hogy akkor mitõl csúszik,nem hiszem,hogy 0.8 baron ekkora lenne a nyomaték. 
Re: szabyk RST (17790)
reply history 2011.03.29. 08:32:17 (17791
User profile
10.97 @ 200
Kösz,nem kell 2 tömegû,a váltó meg 5-ös egyelõre. 
Re: Master3v (17789)
reply history 2011.03.28. 22:24:07 (17788
User profile
10.97 @ 200
Fogalmam sincs ez mennyit bír ki alapból,de attól tartok a +30% kevés lesz.

Szintert is csináltok? 
Re: szabyk RST (17787)
reply history 2011.03.28. 22:12:25 (17784
User profile
10.97 @ 200
Van egy ugyanilyen szerkezetem itthon,de tárcsa csak kuka van,lendkerék meg aztán fõleg nincs másik.

Kb mit tudsz kihozni belõle NM-ben,mennyi idõ megcsinálni,stb?

Ilyenekkel kell számolnom,ha szétszedem,mennyi ideig fog állni. 
Re: szabyk RST (17783)
reply history 2011.03.28. 20:35:25 (17782
User profile
10.97 @ 200
Most nem tudom sztenderre tenni a gépet.Mibe fáj egy kuplung okosítás,hogy legalább 500nm-ig jó legyen? Lehet annyi sose lesz,de fölé kell méretezni a dolgokat. 
Re: szabyk RST (17780)
reply history 2011.03.28. 15:54:48 (17776
User profile
10.97 @ 200
Magyarul nem volt elõfeszítése?Ezt alig nyomom be pár centire,és már át is billent. 
Re: sh adam (17772)
reply history 2011.03.28. 15:54:03 (17775
User profile
10.97 @ 200
Hogyan? Már a tököm kivan vele,hogy zsír új cucc nem lett jó.Ha mégegyszer kiszedem,már valami combosabbat teszek bele,de megint az a baj,hogy egy szerkezet alapján,ami van még itthon (ugyanolyan,mint ami benne van),nem fog senki kuplungot gyártani,mert ahhoz kell a lendkerék meg a tárcsa is.

Leszedni aztán 2 hétig állni hagyni meg nem tudom az autót. 
Re: szabyk RST (17773)
reply 2011.03.28. 13:31:46 (17771
User profile
10.97 @ 200
Hi,

kuplung problémám lenne.Nagyon fent fog,pedig elég új.Sachs szett került bele,de olyan érzés,mintha folyamatosan feszítve lenne.Hirdós kuplung,szóval állítani se lehet.Vajon mi lehet a kínja?

Nem tudom a TDI tunerek mit használnak,de sztem a közelébe se érek nyomatékba egy csippes dieselnek,mégis csúszik. 1Z diesel kuplung van benne,1 tömegû lendkerékkel.

 
reply history 2011.03.23. 21:44:21 (17769
User profile
10.97 @ 200
Közben megoldottuk a problémát,lett bele szép nagy papírszûrõ. Big grin  
Re: Jamal (17768)
reply history 2011.03.23. 11:06:55 (17767
User profile
10.97 @ 200
Ez szokott idegesíteni.Amit kintrõl rendelek,általában sûrgõs és nagyobb értékû. 2-3 nap alatt ideér,onnan számítva 7-10 nap mire kézben van. MO,ennyi...

Legutóbb nagyobbb szerencsém volt,11.én feladták,16.án kézben volt.Itt ugye ünnepnap miatt kiesett egy nap,14-én ment át a vámon,szóval 4 nap lett volna.Persze vámmentesen érkezett,azért volt ilyen gyors. 
Re: GodRat (17766)
reply history 2011.03.22. 22:34:41 (17765
User profile
10.97 @ 200
Out of foreign customs,akkor nyert ügyed van,mert átengedték.Ha 1 napnál tovább nem jelenik ez meg,várogass a levélre. Persze anélkül nincs iktatószámod,azt pedig személyesen vagy telefonon az atyaúristen se fogja megadni neked 
Re: Lizard21 (17764)
reply history 2011.03.21. 20:36:44 (17750
User profile
10.97 @ 200
Normális az,hogy nem forog a turbó alapjáraton? Big grin  
Re: radics1 (17748)
reply history 2011.03.21. 12:13:58 (17748
User profile
10.97 @ 200
Nekem is 80-as kellene,kb 30 centi,szóval nem nagy pénz.Amit találtam,az aluflex csõ,ennek 650ft métere,viszont csak 80 mikron vastagságú,8kpa nyomást bír,szóval nem valami masszív.

1-2 psi szívási veszteséggel mindenképp számolni kell legrosszabb esetre felkészülve. 
Re: Master3v (17747)
reply history 2011.03.21. 11:16:00 (17746
User profile
10.97 @ 200
Ennek a légtechnikai csõnek vajon mekkora lehet a vákuumtûrése? Azt írják 8kpa nyomást bír,ami nem valami sok.Nem szeretném,ha ugyanekkora vákuum hatására összeszívná és megenné a turbó.. 
Re: Master3v (17743)
reply history 2011.03.21. 11:00:26 (17745
User profile
10.97 @ 200
A turbónál visszafordulni,az még nagyon trükkös lesz... 
Re: Master3v (17743)
reply history 2011.03.21. 10:56:46 (17744
User profile
10.97 @ 200
Egy ilyen apróságon nem akarok elhasalni,a többi cucc megoldása már nem lesz probléma,csak ez az egy,a szûk hely miatt...
 
Re: Master3v (17743)
reply history 2011.03.21. 10:52:59 (17742
User profile
10.97 @ 200
T4 hengerszûrõ elfér,valószínûleg az lesz.Kiterírve ha jól számolom 2,5x-ese a gyárinak. 
Re: Master3v (17740)
reply history 2011.03.21. 10:22:57 (17738
User profile
10.97 @ 200
A gyárim is akkora,de nem fér el,az a problémám!

Kellett nekem ekkora baszott nagy turbó... Big grin  
Re: GodRat (17737)
reply 2011.03.21. 10:10:28 (17736
User profile
10.97 @ 200
Hi,

van egy problémám: adott egy 200x300x200mm-es hely,ahova a légszûrõt kellene elhelyeznem.
Ezekben a direkt szarokban nem nagyon hiszek.Milyen széria autó légszûrõjét lehetne felhasználni a mutatványhoz? A gyári 252x212 ,ez már belelógna a turbóba.

Néztem Uno Tie:248x163,ez méretben jó,kérdés,hogy mennyi levegõ fér át ezen.
200sx 274x160,méretben ez is jó lenne,bár alig nagyobb,mint az unoé.

2.7 biturbo S4-ben is 252x212 van.

Nézegetem a gyárilag erõs autókat,de pl S2-höz nem találtam adatokat. 
reply history 2011.03.20. 13:17:22 (17730
User profile
10.97 @ 200
Rendben,majd kiderül mi lesz.

Ez helyben van ennyiért,sajnos innen minden messze van,postával meg ugyanannyira jön ki.Találtam itthon némi szigetelõanyagot egyelõre azzal leszigetelem az olaj visszatérõt,aztán késõbb a leömlõt akarom leszigetelni vele. 
Re: Robi-ka (17729)
reply 2011.03.20. 13:01:22 (17728
User profile
10.97 @ 200
Hi,

kipufogó bandázsszalagnak mennyi szokott lenni métere vagy tekercs?

1100/m-ért találtam elsõ körben. 
reply history 2011.03.19. 12:18:42 (17718
User profile
10.97 @ 200
Ejj de nagyképû a legyõzhetetlen master... Big grin Blush  
Re: Master3v (17717)
reply history 2011.03.18. 22:45:26 (17715
User profile
10.97 @ 200
Szépen lassan,nem kapkodunk.Egyszer elkészül,valamikor. 
Re: Belfegor (17714)
reply 2011.03.18. 21:59:51 (17713
User profile
10.97 @ 200
Yah sorry,igen az,AS7. Master megy AS6-ban asszem.

Belfegor:
Big grin

 
reply history 2011.03.18. 21:35:04 (17710
User profile
10.97 @ 200
A nagy nyomaték.Pedig azt hittem meccselünk egyet Big grin

Bár te más kat vagy asszem?! Én AS6 
Re: Master3v (17708)
reply history 2011.03.18. 20:54:02 (17707
User profile
10.97 @ 200
Baszki,ez durva.

Még ha 5 helyett 3 lett volna,és amiatt forgott volna túlmég megértem,de gázra? 
Re: GMalma (17702)
reply history 2011.03.17. 21:25:32 (17698
User profile
10.97 @ 200
Ha van isten,nem kell sûrûn szerelni. 
Re: Master3v (17697)
reply history 2011.03.17. 20:32:52 (17695
User profile
10.97 @ 200
Fasza.

Na nekem olyan van amin semmisenincsen.

Vagyis nincs rajta túlnyúlás,se fészek.Legalábbis lépcsõ nincs,de akkor az ellendarabot olyanra csináltatom,hogy belelógjon valamennyit. 
Re: Belfegor (17694)
reply history 2011.03.17. 20:11:07 (17693
User profile
10.97 @ 200
csak egy,de eszterga megoldja
 
Re: Pelyvi (17691)
reply history 2011.03.17. 20:10:34 (17692
User profile
10.97 @ 200
Hát,ezt most nem értem.Mindkét flange kimeneti? Különböznek ezek bármiben? Nekem a wastegate házon van az egyik,ellendarabot majd esztergáltatok,gondoltam errõl leveszem a méreteket és ennyi. 
Re: szabyk RST (17690)
reply history 2011.03.17. 20:01:45 (17689
User profile
10.97 @ 200
Baszki,akkor most mit tegyek fel helyette? 
Re: szabyk RST (17688)
reply history 2011.03.17. 19:56:00 (17687
User profile
10.97 @ 200
Pontosabban 4790-ért.

Tuningaruhaz.hu,gyanítom nem a legtutibb minõség. 
Re: tommyt (17684)
reply history 2011.03.16. 21:47:46 (17683
User profile
10.97 @ 200
Másik,hogy a 3 vagy 3,5 coll azt hol érti? Nekem 76-os a csatlakotás furatának átmérõje (3 coll).a külsõ átmérõ meg 89 (3,5 coll)... 
Re: radics1 (17682)
reply 2011.03.16. 21:39:57 (17682
User profile
10.97 @ 200
V-band bilincset mennyiért vesztegetnek általában? 3 colos kipuhoz kellene,4e-ért találtam itthon. 
reply history 2011.03.13. 21:24:43 (17671
User profile
10.97 @ 200
990 kg asszem. 
Re: Master3v (17667)
reply history 2011.03.13. 21:24:15 (17669
User profile
10.97 @ 200
Lesz valami a golfiból? 
Re: GodRat (17668)

Total 727 entries
Previous  1  2  3  4  5  6  7  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!