Nekem a pozitív fogyasztási rekord (Dunakeszi AGIP) 10l/100km után következõ tankoláskor lett negatív is egybõl,57L/450km,ami kb 12.6. Eddig azért 11.5 körül volt.
Ennyit szerintem nem hullámzik a vezetési stílusom.Gondoltam rá,h minden tankoláskor elteszek fél l mintát,mint a helikoptereknél....
Legjobb,ha külsõ AC-d van,ha a tank alján kiereszted a nyálat.Másik megoldás lenne,hogy a nyomóágat lekötni,és ac-val kinyomatni,de ahhoz ac relé ki,és összekötni a foglalatban a két lábat,hogy folyamatosan nyomja.
Tankoltam múltkor Dunakeszin E85-öt,elmentem vele pestre,másnap ki lacháza,pár kör,melegítés egyhelyben,stb.Utána haza pályán,átlag 130,de volt 1-2x 200 is.Kiszámoltam 36l/370km...Mondom fasza.Utána tankoltam a szokásos kutakon,fogyasztás egybõl visszaugrott 12l-re...Ilyen nincs..
Ez egyértelmû,le kell szednem mindenképp.A kérdés az,hogy szintet legyen helyette vagy ezzel gyököljek tovább,és nem 0.8 baron kezd el csúszni,hanem majd 1.1-en.
Ha most túl van feszítve,akkor ahogy kopik egy darabig jobb lesz? Megnéztem,kb 4mm az elõfeszítése egy új szerkezetnek ehhez a típushoz.Az 1.8t szintén (8mm a tárcsa.
Most nem tudom sztenderre tenni a gépet.Mibe fáj egy kuplung okosítás,hogy legalább 500nm-ig jó legyen? Lehet annyi sose lesz,de fölé kell méretezni a dolgokat.
Hogyan? Már a tököm kivan vele,hogy zsír új cucc nem lett jó.Ha mégegyszer kiszedem,már valami combosabbat teszek bele,de megint az a baj,hogy egy szerkezet alapján,ami van még itthon (ugyanolyan,mint ami benne van),nem fog senki kuplungot gyártani,mert ahhoz kell a lendkerék meg a tárcsa is.
Leszedni aztán 2 hétig állni hagyni meg nem tudom az autót.
kuplung problémám lenne.Nagyon fent fog,pedig elég új.Sachs szett került bele,de olyan érzés,mintha folyamatosan feszítve lenne.Hirdós kuplung,szóval állítani se lehet.Vajon mi lehet a kínja?
Nem tudom a TDI tunerek mit használnak,de sztem a közelébe se érek nyomatékba egy csippes dieselnek,mégis csúszik. 1Z diesel kuplung van benne,1 tömegû lendkerékkel.
Ez szokott idegesíteni.Amit kintrõl rendelek,általában sûrgõs és nagyobb értékû. 2-3 nap alatt ideér,onnan számítva 7-10 nap mire kézben van. MO,ennyi...
Legutóbb nagyobbb szerencsém volt,11.én feladták,16.án kézben volt.Itt ugye ünnepnap miatt kiesett egy nap,14-én ment át a vámon,szóval 4 nap lett volna.Persze vámmentesen érkezett,azért volt ilyen gyors.
Out of foreign customs,akkor nyert ügyed van,mert átengedték.Ha 1 napnál tovább nem jelenik ez meg,várogass a levélre. Persze anélkül nincs iktatószámod,azt pedig személyesen vagy telefonon az atyaúristen se fogja megadni neked
Nekem is 80-as kellene,kb 30 centi,szóval nem nagy pénz.Amit találtam,az aluflex csõ,ennek 650ft métere,viszont csak 80 mikron vastagságú,8kpa nyomást bír,szóval nem valami masszív.
1-2 psi szívási veszteséggel mindenképp számolni kell legrosszabb esetre felkészülve.
Ennek a légtechnikai csõnek vajon mekkora lehet a vákuumtûrése? Azt írják 8kpa nyomást bír,ami nem valami sok.Nem szeretném,ha ugyanekkora vákuum hatására összeszívná és megenné a turbó..
van egy problémám: adott egy 200x300x200mm-es hely,ahova a légszûrõt kellene elhelyeznem.
Ezekben a direkt szarokban nem nagyon hiszek.Milyen széria autó légszûrõjét lehetne felhasználni a mutatványhoz? A gyári 252x212 ,ez már belelógna a turbóba.
Néztem Uno Tie:248x163,ez méretben jó,kérdés,hogy mennyi levegõ fér át ezen.
200sx 274x160,méretben ez is jó lenne,bár alig nagyobb,mint az unoé.
2.7 biturbo S4-ben is 252x212 van.
Nézegetem a gyárilag erõs autókat,de pl S2-höz nem találtam adatokat.
Ez helyben van ennyiért,sajnos innen minden messze van,postával meg ugyanannyira jön ki.Találtam itthon némi szigetelõanyagot egyelõre azzal leszigetelem az olaj visszatérõt,aztán késõbb a leömlõt akarom leszigetelni vele.
Hát,ezt most nem értem.Mindkét flange kimeneti? Különböznek ezek bármiben? Nekem a wastegate házon van az egyik,ellendarabot majd esztergáltatok,gondoltam errõl leveszem a méreteket és ennyi.
legalja benzinnel 7,e85-el 10.5.
Persze ez vidék,nem Pest.