timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Technikai topic (Motor, futómû, stb...)



 

Total 190 entries
Previous  1  2  3  4  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2010.02.18. 20:33:00 (15536
User profile
13.05 @ 186
ITR is csak 62mm ha jól tudom. A pillangót mérted vagy házat? Általában kúpos a ház így amit kívül mérsz az nem egyezik a pillangóval. 
Re: hori (15534)
reply history 2010.02.17. 22:25:49 (15533
User profile
13.05 @ 186
Lehet csökkenteni, de 1-2 tizedet ha csökken. .  
Re: Belfegor (15529)
reply history 2010.02.17. 22:23:43 (15530
User profile
13.05 @ 186
Nem volt büdös leég gyorsan. Rozsdásodni nem rozsdásodott. 
Re: hori (15528)
reply history 2010.02.17. 11:10:18 (15526
User profile
13.05 @ 186
Én anno sima hõálló feketével fújtam le. elsõ indítás után hamu szürke lett, de szebb volt mintha rozsdás lenne. 
Re: hori (15525)
reply history 2010.02.14. 18:57:18 (15499
User profile
13.05 @ 186
Szerintem a lengéscsillapítók szervízelésével foglalkozó cégek ~80%-a tuti megcsinálja. Feléd nem vagyok képben sajna,de Sopron vagy Gyõr környékén kell lennie.Itt a környéken Pesten, Dunakeszin, Dömsödön amikrõl én tudok Smile
Persze sok kicsi sokra megy de abból a pénzbõl van más "kicsi" ami hoz is Wink  
Re: hori (15496)
reply history 2010.02.14. 18:47:01 (15497
User profile
13.05 @ 186
ahhoz képest meg elég drága Big grin  
Re: szabyk RST (15495)
reply history 2010.02.14. 16:57:09 (15494
User profile
13.05 @ 186
általában olyan 4-5000ft / db a keményítés.
persze megvannak az alkatrészeid Big grin
a forum vitákat ugy értettem a hengerfej port is ugyan olyan vihart kavart mint a bandázs.
volt aki szerint elreped a leömlõ, a bandázstól. oké azt elhiszem, hogy egy full gagyi leömlõ eltörhet, de ami megfelelõ anyagminõségû, vastagságú, és megfelelõen hegesztett leömlõ az nem repedhet el. Ez olyan mint mikor fikázzák az ebay-es turbos honda leömlõt is. nekem  2 évig semmi baja nem volt, aztán elkelt a motorral együtt és most is vígan használják Smile
a bandázs sem lehet hülyeség mivel komoly versenyautókban is alkalmazzák, elméletileg nem engedi kihûlni a gázokat, így nagyobb a sebessége és nagyobb a huzat a hengerben (javítsatok ki ha hülyeség). Ezen kívül a motorteret sem engedi talán annyira felhevülni, nem melegedik át a szívócsõ sem, így a beszívott levegõ hõmérsékleted is alacsonyabb. Igazából ez is csak egy dolog a sok közül, de a tuningnál, fõleg a szívónál 1 fecske nem csinál nyarat, így ez nagyon keveset hozhat. Smile  
Re: hori (15492)
reply history 2010.02.14. 13:10:11 (15490
User profile
13.05 @ 186
csinálnak rengeteg helyen keményítést. nekem is keményített volt a 4g alatt. nem volt annyira gáz de egy normális gátlóval össze sem hasonlítható. most a 6g-m alatt Katona állítható magasságú+keménységû van, Koni rugókkal és sokkal stabilabb, nem pattog úgy el.
A bandázsról megoszlanak a vélemények. ez kb. olyan mint a hengerfej port. polírozzuk a csatornákat vagy ne....ezekrõl fórumokon hetekig ment a vita, ugyanúgy mint a bandázsról. Smile

 
Re: hori (15488)
reply history 2010.02.13. 20:27:19 (15486
User profile
13.05 @ 186
Én most szívok az ültetés miatt rendesen. nincs kosz az alján az tuti mert levasalom Big grin
na meg az ültetéssel járó negatív kerékdõléssel olyan hihetetlenül instabil, hogy síkos úton félelmetes. Jövõ télre orvosolom ezeket, megemelem, belekerül a sperr, na meg az állítható lengõkarok is Smile  
Re: sh adam (15472)
reply history 2010.02.13. 12:37:28 (15472
User profile
13.05 @ 186
csak akkor csináld meg a horpadásokat ha nincs ültetve az autód, mert ha mégis, akkor ugyan ilyen lesz. ez a negatívuma ezeknek a 4-1 leömlõknek. Smile  
Re: hori (15471)
reply history 2010.02.01. 22:26:53 (15451
User profile
13.05 @ 186
nekiállhatsz, nem annyira vészes. a fõtengely szimeringet már nézeted? az is lehet. 
Re: hori (15449)
reply history 2010.02.01. 11:51:39 (15448
User profile
13.05 @ 186
egyszerû mint a faék Smile  
Re: hori (15446)
reply history 2010.01.23. 21:21:52 (15419
User profile
13.05 @ 186
- STOCK 1997-1999 ITR
INTAKE lift - 11.5 mm, duration 240 @1mm
EXHAUST lift - 10.5mm, duration 235 @1mm

- STOCK CTR and 2000-2001 ITR
INTAKE lift - 11.5 mm, duration 243 @1mm
EXHAUST lift - 10.5mm, duration 235 @1mm...

~8kg a gyári lendkerék ha jól emlékszem Smile  
Re: hori (15417)
reply history 2010.01.18. 13:55:57 (15323
User profile
13.05 @ 186
Varga család fejleszt Big grin akko legyen 2db  ? Smile  
Re: szabyk RST (15322)
reply 2010.01.18. 13:51:26 (15321
User profile
13.05 @ 186
kicsit off, de szerintetek 1db 50mm-es külsö wg elég lesz egy 14.000cm3-as scaniara? Smile  
reply history 2010.01.08. 14:38:43 (15158
User profile
13.05 @ 186
Verseny? Szakmai?  
Re: GMalma (15157)
reply history 2010.01.08. 14:29:39 (15156
User profile
13.05 @ 186
Ja, az ESZI suli elõtt álltál Smile  
Re: GMalma (15153)
reply history 2010.01.08. 14:01:42 (15151
User profile
13.05 @ 186
Hali! kicsit off de elképzelhetõ hogy pakson láttalak? nem mostanában 1-2 hónapja Smile  
Re: GMalma (15147)
reply history 2010.01.06. 20:16:44 (15133
User profile
13.05 @ 186
Én arra is gondoltam, hogy elõre felteszem utcán a toyo r888-at. kiváncsi vagyok mit mutat..... lámpáknál lehet szorni vele a 2.1es 60lábat Big grin  
Re: glo (15132)
reply history 2010.01.06. 12:27:10 (15130
User profile
13.05 @ 186
Nekem is az olcsobb gumik jöttek be. Pirelli P akárhányezer egy hányinger, csuszik, visít minden baja van. most BF goodrich G-force van az is pirelli szintû abban különbözik hogy vizen nagyon jo. Ami eddig a legjobban bejött az a Barum bravuris, száraz úton kiválló volt és vizes uton és elég jol lehetett vele menni. Yokohama paradárol sok jot hallottam és árban sem horribilis. én azzal szeretnék majd megprobálkozni. Smile  
Re: Robi-ka (15128)
reply history 2009.12.08. 16:48:27 (15102
User profile
13.05 @ 186
igen 
Re: GodRat (15101)
reply history 2009.12.08. 15:43:30 (15100
User profile
13.05 @ 186
17sec de asszem már alatta is ment. 1000le körül van valahol. a súlyát nem tudom.
Tudtommal itthon nincs ettõl gyorsabb kamion, múltkor cseheknél 2. lett. 
Re: Atommanó (15099)
reply history 2009.12.08. 15:08:48 (15098
User profile
13.05 @ 186
Cannibal egy család! Tongue stick out
Te vagy a kuplung beszállító Cool  
Re: szabyk RST (15097)
reply history 2009.12.08. 14:57:25 (15096
User profile
13.05 @ 186
Scania.
Drag célra van. 14.000ccm, v8 adagolo, turbo, hengerfej port....eddig nitros volt, most kitalálták legyen víz metanolos. csak éppen a mennyiséggel vannak bajban, hogy mennyit ja és hogy több fúvóka vagy elég 1. 
Re: Belfegor (15094)
reply history 2009.12.08. 14:55:08 (15095
User profile
13.05 @ 186
Köszönöm!! Wink
 
Re: radics1 (15092)
reply 2009.12.08. 10:37:04 (15091
User profile
13.05 @ 186
Sziasztok!
Kis segítséget kérnék vízbefecskendezés terén. Valahogy ki kellene számítani, hogy egy adott motorhoz mekkora mennyiség kell, és hogyan. ez alatt értem , hogy 1 fúvókával vagy többel.
A motor: 14.000köbcenti V8 diesel.
a befecskendezõ pumpája 150psi-s.
Ha valakinek van ötlete megköszönném!!!
 
reply history 2009.04.27. 10:52:48 (13640
User profile
13.05 @ 186
megnéztem a füzetkémet Smile
ott ugy rajzolta tanárúúúúr a diagramot, hogy lambda 1.2 körül van a legmagasabb égési hõ aztán meg esik....mind1 én maradok a dus keveréknél, drága kisérletezgetni Smile  
Re: carlosracing (13637)
reply history 2009.04.27. 10:42:16 (13634
User profile
13.05 @ 186
"Nekem az volt a fura, hogy állítólag 15-ös AFR után már nem növekszik az EGT."
ebbõl egyszer egy vitám is volt a tanárommal Smile
õ is ilyesmit magyarázott hogy 15nél nagyon magas a hö, aztán már nem....bármit mondtam akkor is én voltam a hülye, ugyhogy ráhagytam Smile  
Re: carlosracing (13631)
reply history 2009.03.21. 18:14:11 (13490
User profile
13.05 @ 186
Szia!!
Most nem otthon vagyok de elküldöm a képet.az autot nem ismerem, csak a motorját építõ, reszelgetõ bácsival Smile vagyok joban és ott láttam meg.Õ mondta hogy minek is lesz a motorja.Annyit tudok a tulaj is dunaújvárosi mint én.De elég komoly dobozban érkezett a motor is.0km-es 1.6os zetec ford moci ITB-vel.kiváncsi leszek mert az öreg még kicsit reszel rajta....de pl a leömlõ egy forintot nemért akkora nagy tuning leömlõ volt.le lett vágva a talp rola aztán a többi meg a levesbe.a váz most lett szinterezve.....de ha érdekel megprobálok szerezni képet az autorol is ha tudok. 
Re: Roberto (13487)
reply 2009.03.16. 18:51:03 (13482
User profile
13.05 @ 186
egy kis segitséget kérnék!!!
nemtudja nekem megmondani valaki hogy az EGR kodú vw,audi,skoda.... váltó sperres-e???
elméletileg 1.8t skodán volt...elõre is köszi!!! 
reply history 2009.03.16. 17:24:12 (13481
User profile
13.05 @ 186
Szia!
Nem tudok menni, mert pár alkatrész még hiányzik ami talán a héten érkezik meg.....
kb. még 3 hét kell az autónak, hogy guruljon...pedig már nagyon mennék Smile  
Re: Kaméleon (13480)
reply 2009.03.16. 13:16:41 (13479
User profile
13.05 @ 186
persze ha a kép meg is jelent volna Sad  
reply 2009.03.16. 13:15:36 (13478
User profile
13.05 @ 186
Roll eyes kis érdekesség.épülõ caterham motorja 
reply history 2009.03.10. 22:01:35 (13443
User profile
13.05 @ 186
Szia!tudtommal mind2-knek f1 racing stage3 van.nekem szerintem a lendkerék lett elcseszve,esztergályos bácsi szarul csinálta meg.lehet érdemesebb lenne nekem is venni valami normális lendkereket nem a gyárival szarakodni.bár ez a szerkezet és tárcsa sem egy világbajnoknak tûnõõõõ izéééé Smile  
Re: Gtaati (13442)
reply history 2009.03.10. 20:30:37 (13440
User profile
13.05 @ 186
remélem meglesz.mondjuk idén nyomás is lesz növelve, de ahhoz tapadás is kell majd Smile  
Re: hori (13439)
reply history 2009.03.10. 20:05:48 (13438
User profile
13.05 @ 186
áh de annyira nem mint vártam....volt kuplung gond,tapadás gond...volt itt minden!! 12est szerettem volna Smile  
Re: hori (13437)
reply 2009.03.10. 17:53:45 (13436
User profile
13.05 @ 186
szerintem én 0.8on meg sem közelitettem a 300nm-t.... 
reply 2009.03.10. 17:48:26 (13434
User profile
13.05 @ 186
Nekem kb. 10,000 van benne.de szerintem elcseszték a lendkereket, miután a surlodo felületbõl leszedtek, lehet nemszedtek le a szerkezet felfogatásánál....mert már az elsõ probánál is nagyon fentfogott. 
reply 2009.03.10. 17:36:55 (13432
User profile
13.05 @ 186
hát igazábol nekem sincs $$$kedvem$$$ kuplungot venni. Sad  
reply 2009.03.10. 16:06:39 (13430
User profile
13.05 @ 186
nekem ugyanez a kuplung van, köszörült lendkerékkel.már összerakás után is nagyon fentfogott.fokozatosan egyre jobban megcsuszott slickkel.év végére már utcai gumival is.lehet alá kéne szedetni a lendkereket...vagy feltükrösödött...nemtom.majd kb. egy hét és kiderül. 

Total 190 entries
Previous  1  2  3  4  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!