timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Technikai topic (Motor, futómû, stb...)



 

Total 606 entries
Previous  1  2  3  4  5  6  7  8  [...]   Next  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2010.09.02. 20:35:01 (16883
User profile
14.25 @ 173
Beszéltem vele és azt mondta elvileg mûködne, azon hozzá lehet állítani a kellõ dolgokat,csak egy baj van ezzel.hogy nincs külön benzines ECU-m Smile  
Re: Ollah (16881)
reply history 2010.09.02. 16:07:36 (16879
User profile
14.25 @ 173
Meglepõdnék,ha BMS be tudná úgy állítani,ahogy ezzel a szoftverrel mûködne..Azért ez mégsem egy gyári konfig..Ja és van olyan ami nem mûxik,pl:a tempomat Sad
Tudod mit megkérdem tõle Smile Bár ha ez a svéd elõkerülne,(megint eltûnt pár napja)akkor lehetne haladni.. Angry  
Re: Ollah (16876)
reply history 2010.09.01. 19:00:32 (16872
User profile
14.25 @ 173
Mondjuk szerintem ez azért van,mert már nagyon sok üzemanyagot adott neki,tök feleslegesen (lambda miatt) és most még a fogyasztásban is cumi van Sad
Ha igaz az amit mondanak,akkor 25-30% plusz kell neki a benzinhez képest,de ez már több mint 50%.. 
Re: GMalma (16870)
reply history 2010.09.01. 18:53:00 (16870
User profile
14.25 @ 173
Hú vazzeg..durva 15.x írt ki a SID,de annál szerintem 2-3literrel még több,ha azt veszem alapul,hogy a benzinnél ez a helyzet. Tény,hogy marha gyorsan kiürül belõle az általában belatankolt E85. 
Re: szabyk RST (16869)
reply history 2010.09.01. 18:37:07 (16868
User profile
14.25 @ 173
Értem,tehát akkor ez normális ha a keverék bedúsul 1.2mpre,miután elvettem a gázt.
Adott már neki annyi üzemanyagot,hogy a fogyasztásom az egekben van. Legalább 2x utána állított még a szoftvernek,de nem lett jobb. Õ is azt mondta,lehet nem bírják az injektorok..
De hát furcsa lenne,mert Õ mondta,hogy ezt vegyek bele,ugyanis van kint egy ikerautó,ami ugyan ezzel a konfiggal fut hibátlanul!
Egy ideje azt várja,hogy visszamenjen és belenézzen abba a szoftverbe vagy állítson rajta,hogy lássa az eredményt.
Az a baj,nem csak fent szar a lambda,hanem úgy egész végig,sokkal szegényebb,mint lennie kéne.
Ez a szoftver benzinnel hibátlanul mûxik!
Log-ban,milyen értékeket kellene látni,hogy hasznos legyen neki? 
Re: radics1 (16866)
reply history 2010.09.01. 15:45:55 (16864
User profile
14.25 @ 173
Ez nem versenyre megy! Marad utcai,amire tervezték,csak szeretném a maximumot kihozni belõle.
Szóval valahogy meg kell csinálni,mert eladni tuti nem fogom,jó lenne már gondtalanul élvezni az autót..Ennyi munka és pénz invesztálás után,biztos,hogy megtartom, ráadásul semmi baja nincs,csak a szoftvert kellene belõni. Nem szokott elromlani vagy meghibásodni.
Építtetni meg majd fogok egyet,ha elgurul a gyógyszer Smile de az tuti nem Saab lesz Wink  
Re: MarcoR5 (16863)
reply history 2010.09.01. 14:50:07 (16862
User profile
14.25 @ 173
Ahogy mondod,de akkor a legjobb,ha nyomom a gázt és csak elveszem vagy váltok,arra az egy-két másodpercere kiír rendes dús keveréket,mint amilyennek egyébként lennie kellene. 
Re: Ollah (16861)
reply history 2010.09.01. 12:02:19 (16859
User profile
14.25 @ 173
Adsz rá lét (1000SEK/óra munkadíj),meg kivezeted az autót két-két ezer kilómétert? Na meg idõ..Ezt már nem elõször sütitek el,de annyira nem vicces!
Nem azt akarom hogy ti oldjátok meg,csak,hogy vmi tipp,esetleg volt-e valakinek ilyenje.. 
Re: MarcoR5 (16858)
reply 2010.09.01. 11:20:55 (16857
User profile
14.25 @ 173
Hello! Ismét napirenden van az E85 tesztelése Smile Visszatért a svéd a szabiról...
A lényeg,olyan kérdésem lenne,hogy mi lehet a gond akkor,ha E85el, full gázon a lambda 0,88-0,90 körül van és ha eléri a 6.000-et akkor felugrik 1.00re.
DE!! Ha nyomom a gázt és elemelem a lábam róla vagy váltok (kb 1-2másodõerc múlva),akkor simán mutat nekem 0,81-0,84,de volt olyan is hogy ugye nagy terhelésnél váltás után 0,75öt is!
Ha ráteszem a gázra a lábam,akkor valahogy nem mûxik a dolog Sad
Rossz injektor idõzítés vagy mi?   
reply history 2010.08.20. 21:29:40 (16781
User profile
14.25 @ 173
Igazad volt! Tegnap megkaptam a felniket és rátettem a mérlegre és 8,4-et mutatott ez is Smile  
Re: voszi (16640)
reply history 2010.08.17. 20:11:08 (16764
User profile
14.25 @ 173
Ezt nem tudom,majd megkérdezem. De ha te találsz a tiedhez,akkor szóljál majd lécci! Köszi 
Re: Demó (16759)
reply history 2010.08.17. 19:53:29 (16760
User profile
14.25 @ 173
Ha jól látom olyan 600euró körül van a szett,de nem tudom ez az-e mai érdekel?!
http://www.sachsperformance.com/EU/sachs-race-performance-clutch/audi/a4-8d2/19-tdi-mkb-ahu-55kw-0195-bis-1100/index.htm
Van hozzá speciális organikus és szinter is. 
Re: radics1 (16752)
reply history 2010.08.17. 19:49:02 (16757
User profile
14.25 @ 173
Ezt most tõlem kérdezed?  A Sachs vagy a Spec? Az elõbbit meg tudod nézni az oldalon,amit belinkeltem.. 
Re: radics1 (16752)
reply history 2010.08.17. 19:40:17 (16751
User profile
14.25 @ 173
Hoznál,hoznál,csak cikkszámot nem tudok mondani! Nyomólapot még csak-csak,de tárcsáét..
Passzolom,pedig jó lenne. Katalógusban ne is keresd,mert nincs nekik.
228mm sinter kéne a ehhez a nyomólaphoz: http://www.sachsperformance.com/EU/sachs-race-performance-clutch/saab/9-3-ys3d/20-turbo-136kw-b234i/index.htm
Az ár fontos lenne,mert látod a qrva scédeknél mi van.. Angry
A SPEC kuplung kit az 500 dollár lenne + 100 a szállítás.. 
Re: szabyk RST (16749)
reply history 2010.08.17. 19:27:26 (16747
User profile
14.25 @ 173
Tudom nem engem kérdeztél,de én Angliából hozattam az enyémet és 250 font volt, - valami kedvezmény.. 
Re: LacUS (16744)
reply history 2010.08.17. 19:25:25 (16745
User profile
14.25 @ 173
Ez csak egy 2.0t,de lehetett volna simán 2,3T,ha nagy okosok felvilágosítanak,amikor szét volt szedve.. Sad  
Re: --Atesz-- (16743)
reply history 2010.08.17. 17:42:34 (16742
User profile
14.25 @ 173
Ja,megvan Smile Beugrott 
Re: Demó (16741)
reply history 2010.08.17. 17:24:34 (16740
User profile
14.25 @ 173
Könyített lednekerekem nekem  is van CNC-bõl Smile Rakjál bele Sachs-ot,de nem lesz olcsó. bír olyan 600-700NM állítólag a szinterrel..Csak tájékoztatásul: http://www.racestuff.se/koppling/saab/900--93-c-183-2.aspx
Nekem volt benne elõtte SPEC kuplung szinterrel,na za durva volt,csak hamar elkopott (12ezret bírt).
Lehet mégeygszer elcsábulkok majd,mert elég vegyesek róla a vélemények,van aki azt monjda jó,van aki nem ajánlja.
Ki a haverod? Bár múltkor mintha beszéltem volna vele a Saab fórumon.. 
Re: Demó (16739)
reply history 2010.08.17. 15:33:08 (16738
User profile
14.25 @ 173
Eddig mi volt benne és milyen márkát raksz bele? Az is 228as? 
Re: Demó (16737)
reply history 2010.08.15. 17:05:09 (16723
User profile
14.25 @ 173
Nálam 6.000 a limit gyárilag,de akkor a 7.000et lehet tesztelni nyugodtan? 
Re: voszi (16712)
reply history 2010.08.15. 17:04:10 (16722
User profile
14.25 @ 173
Ezt most kaptam az Antitól. Ez sem rossz Smile http://www.stealth316.com/2-calc-idc.htm 
Re: voszi (16710)
reply history 2010.08.15. 11:58:35 (16711
User profile
14.25 @ 173
Köszi,ez marha jó ki cucc! Most már látom,hogy megint sikerült elbaszni a turbóválasztást és az ideális az a GT3071R lett volna!
Hengerfej így gyárilag szerinted mennyit bír? 7.000et még tudhatja? 
Re: voszi (16710)
reply history 2010.08.15. 09:28:31 (16708
User profile
14.25 @ 173
Köszönöm!! Minden tiszta Smile  
Re: radics1 (16707)
reply history 2010.08.15. 08:50:40 (16704
User profile
14.25 @ 173
Elolvastam többször is amit írtál,de ebbõl semmit nem értek Smile
Itt vmi nem stimmel a megfogalmazással vagy a képlettel,mert azt írtad,hogy a ½max szállítást el kell osztani..½ A képletbe meg lóerõt raktál be és abból is nagyon sokat Smile
Azt mond meg,hogy mondjuk 6.500 fordulaton mennyi levegõt tud benyelni lbs/min-ben?
Ennek mi a képlete?

Az alsó részét értettem a hatásfokról Wink

Köszi! 
Re: radics1 (16701)
reply history 2010.08.14. 19:42:10 (16698
User profile
14.25 @ 173
Szia! Hülyeséget mondtam tegnap! Nem annyi levegõt tud elnyelni a  motor,hanem annyi kell neki ahhoz az adott nyomáshoz! (amit beszúrtam)
Elmondod,hogy kell kiszámolni hogy mennyi levegõt bír elnyelni a motor? Van ott minden szar abban a dokumentumban,de ezt nem találtam meg.
Hogy kellene belõni,hogy erõsebb legyen? Gondolom nem merül ki annyiban hogy visszavesszük a nyomást 1,2-1,25 barra?! 
Re: voszi (16691)
reply history 2010.08.13. 19:41:06 (16685
User profile
14.25 @ 173
Itt van,nézd meg,hátha még akkor neked is hasznos lehet Smile A 96.oldaltól érdekes!
http://trionic.mobixs.eu/T7/Trionic%207.pdf

 
Re: voszi (16683)
reply history 2010.08.13. 19:37:11 (16684
User profile
14.25 @ 173
Ezt röfögi a Trionoc 7!

Airflow / boost
pressure
          2.0L lb/min 2.0L cfm              2.3L lb/min 2.3L cfm
0.2 bar (2.9 psi)    3.7    53.1                 4.2   61
0.4 bar (5.8 psi)    7.3  106.1                 8.4 122
0.6 bar (8.7 psi)   11    159.2               12.6 183
0.8 bar (11.6 psi) 14.7 212.2               16.9 244
1.0 bar (14.5 psi) 18.3 265.3               21.1 305
1.2 bar (17.4 psi) 22    318.3               25.3 366
1.4 bar (20.3 psi) 25.7 371.4               29.5 427
1.6 bar (23.2 psi) 29.3 424.4               33.8 488 
Re: voszi (16682)
reply 2010.08.13. 19:08:51 (16680
User profile
14.25 @ 173
Na várjatok! Azt akarjátok mondani,hogy ha az én motorom nem tu elnyelni több,mint 30lbs/mint,akkor nem tud többet mint 300ló??
Mert ugye nekem a GT2871R van és az egyébként is max 400lóra van méretezve. Itt a kompresszor map: http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/catelog/Turbochargers/GT28/GT2871R_743347_1.htm
Én olyan 1,7 nyomással járok,az ahhoz tartozó érték az kb 30lbs/min..Múltkor számolgattam,meg az ECU tuning szoftverben utána néztem és ot is ilyen 29lbs%min-et írnak max ennek a motornak..  
reply history 2010.08.13. 19:04:06 (16679
User profile
14.25 @ 173
Re: --Atesz-- (16678)
reply history 2010.08.11. 22:17:10 (16642
User profile
14.25 @ 173
Az a pár deka nekem mindegy..Jobb,mint a 28kg-os Saab felni volt!
Érzésre valamelyik gyártó felnijét nyúlták le és raktak rá Maptun logót,majd a svéd árakhoz szabták Smile  
Re: voszi (16640)
reply 2010.08.11. 18:34:07 (16639
User profile
14.25 @ 173
Nekem is van kérdésem Smile Van valakinek tapasztalata a Wolfrace Pro Lite felnikrõl? Csak mert ugy néz ki elcsábulok és azért nem ártana vmi infó elõtte egy felhasználótól.
A paraméterei nagyon jók! 7,8kg a 7x17 felni, 3 év gari!! és több színben is elérhetõ,nem mellesleg használják a versenysportban is.. 
reply history 2010.08.11. 18:30:07 (16638
User profile
14.25 @ 173
Felül az originálra menj rá! 
Re: Saybor (16634)
reply history 2010.08.11. 18:27:49 (16637
User profile
14.25 @ 173
Re: Saybor (16634)
reply history 2010.08.11. 18:23:09 (16636
User profile
14.25 @ 173
Szia! Nem,az enyém még a régi széria és B205L kódnéven fut. Gyárilag volt 185lovas,de megnézem mit tehetek érted Wink
HA jól gondolom ez már az SS motorkódja?! Mindjárt megsasolom.. 
Re: Saybor (16634)
reply history 2010.08.03. 18:59:23 (16623
User profile
14.25 @ 173
Ezt passzolom. Nem vagyok egy barkács típus.. 
Re: radics1 (16621)
reply 2010.08.03. 16:24:23 (16618
User profile
14.25 @ 173
Nem tudja valaki,hogy lehet-e ilyet kapni nálunk,amit CRY is belinkelt? Több helyre is írtam külföldre,de semmi válasz.. Angry

 
reply history 2010.07.30. 14:23:07 (16590
User profile
14.25 @ 173
Ha akarok majd egyszer gyorsulni,szerinted nekem melyik irányba érdemes berakni? Hogy ne engedje összenyomni vagy éppen fordítva,összehúzni? Pl: elõl összehúzni (lehet,akkor már beleér akasztniba) és hátul támasztani vele? Ugye elsõkerekes és nagyon elemeli az elejét,tapadás 0. 
Re: Crybaby (16586)
reply history 2010.07.30. 14:11:00 (16589
User profile
14.25 @ 173
Ilyesmit kerestem én is,de az ebayon csak az amcsiknál találtam ilyeneket: Köszi a linket! Nálunk esetleg?
Pl: ezen az oldalon is itt vannak ezek a cuccok kicsit lejjebb..
http://www.amazon.com/Superior-18-1601-Rubber-Spring-Booster/dp/B000AMBOFS/ref=pd_bxgy_auto_img_b 
Re: Crybaby (16586)
reply history 2010.07.30. 10:55:55 (16585
User profile
14.25 @ 173
A lengéscsillapítót vagy a rugót raktad végig ütközõgumival? Honnan szereztél ilyet? Én is kipróbálnám 1x,milyen ha nem ül meg a hátulja és az eleje a földön maradna.. 
Re: hori (16583)
reply history 2010.07.29. 19:29:06 (16561
User profile
14.25 @ 173
Én nem értek ehhez,de itt van a link akik gyártják a tengelyeket. Van a te motorodhoz is,ott vannak értékek is mellette,nektek biztos mond valamit Smile
http://enem.se/kamaxlar.asp#SAAB
Lapozz feljebb! 
Re: Demó (16556)
reply history 2010.07.29. 15:43:44 (16536
User profile
14.25 @ 173
A Saabnál ilyenek vannak,nézz rá,hátha jó lehet neked vmi Smile
http://maptun.com/shopCategory.php?hl=114&cg=100#114 
Re: Demó (16534)
reply history 2010.07.29. 08:15:15 (16511
User profile
14.25 @ 173
Te 1 varázsló vagy! Hogy csinálod ezt az IAT-t?? Ez a 40-50fok egy-kétszeri gyorsulás után van vagy ha mondjuk tartósan tolod neki percekig? Mert azon nagyon meglepõdnék fõleg ilyen melegben..
Viszont akkor megyek hozzád tanulni,mint jó padaván Smile ,ha mégis így van,mert nálam ez csak álom kategória..   
Re: Demó (16495)
reply history 2010.07.19. 19:44:11 (16477
User profile
14.25 @ 173
Közben küldtem neked egy emailt..Remélem jó címre ment,ez volt az: duf_400@yahoo.com
Majd nézd meg lécci.. 
Re: pnanassy (16476)
reply history 2010.07.19. 19:02:48 (16475
User profile
14.25 @ 173
Na várjál,megfordítom a dolgot! Miért nincs itthon olyan ember (1-2 kivétellel),aki hozzá tud nyúlni,bele tud írni és ért is hozzá?? Fizetnék én hidd el,de nincs kinek!
A benzines oldala az jó,csak most ezzel a flexifueles dologgal vannak gondok..
Azért nem akarok többet áldozni rá,mert költöttem már eleget és ez street autó! Párszor már kifizettem ennek a programozásnak az árát,most kezdjem el?lr?l az egészet?? Egyébként miért fáj az neked,ha kérdezek?
De ha értesz hozzá szólj nyugodtan,megállapodunk Smile Csak Trioic7et kell tudni programozni,s?t még szoftver alapot is tudok adni hozzá.. 
Re: pnanassy (16472)
reply history 2010.07.15. 23:36:48 (16463
User profile
14.25 @ 173
AZt én már 1x-2x kifizettem neki! Egyébként ne is mond..horror árakkal dolgoznak!
Vmi 1.500 svéd korona/óra,de nekem kedvezményesen 1.000ért megszámolná,ha kimennék.
Kösz szépen.. 
Re: Bruni (16462)
reply history 2010.07.15. 12:19:53 (16459
User profile
14.25 @ 173
Ezt a mostani flexifueles szoftverem is egy másik autótól kaptam,ami szinte tök ugyanaz a hardver,mint az enyém...
Aztán elkezdte abba belepakolgatni a régi benzines dolgaimat és jól összekutyult mindent Sad  
Re: tommyt (16457)
reply history 2010.07.15. 12:15:41 (16458
User profile
14.25 @ 173
Hát nem az. Itt csak két verzió van a 2.0 vagy 2.3l,de ezekbõl több százat csináltak már ilyen olyan konfiggal. Nagyon sok közel egyforma hardverrel tuningolt autó van a svédeknél. 
Re: tommyt (16457)
reply history 2010.07.15. 09:31:06 (16456
User profile
14.25 @ 173
Épp ez az amit nem akarok! Költöttem már rá annyit,hogy elég volt. Na meg egy írhatót berakni marha nagy meló és van olyan gyanúm,hogy pár dolog nem mûködne nekem miatta..
Azért egy repjegy 80-100ból kijönne. 
Re: Bruni (16454)
reply history 2010.07.15. 09:26:09 (16455
User profile
14.25 @ 173
Mondhatjuk Smile Általában kér tõlem adatokat,van amikor log file-ban, van amikor csak simán.. 
Re: tommyt (16453)
reply history 2010.07.14. 19:53:37 (16450
User profile
14.25 @ 173
Elég érdekesen látod a dolgokat! Csak egy baj van ezzel,ha van jobb dolga,ha nincs,ezért én elég kemény pénzeket fizettem, elvállata és mégsem jó. Szóval..
Lehet hogy a reptéren is várni kell 1-2órát,de még mindig jobb.mint levezetni 4.000km-t!! 
Re: ave (16449)

Total 606 entries
Previous  1  2  3  4  5  6  7  8  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!