timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Technikai topic (Motor, futómû, stb...)



 

Total 19174 entries
Previous  1  2  3  4  5  6  [...]   Next  

Quick find
reply history 2013.02.11. 16:30:58 (19088
Szabyk! Meg tudnád adni a mail címedet? Kuplunggal kapcsolatban zargatnálak. vagy írj az enyémre ha itt nem szeretnéd megadni. fizil.no (kukacc gmail,com) 
Re: szabyk RST (19082)
reply history 2013.02.03. 14:33:27 (19087
User profile
10.72 @ 207
Egyenlõre elég volt, utcaim megmarad, az bohóckodni elég. 
Re: ave (19086)
 ave
reply history 2013.02.03. 01:15:01 (19086
User profile
12.88 @ 175
Amugy mi a terv, latom a versenyautot elbontod.   Valami uj, az utcai, vagy ? 
Re: Crybaby (19084)
reply history 2013.02.02. 22:20:44 (19085
User profile
10.01 @ 219
Erre mondjuk hogy hatareset.... :-) 
Re: Crybaby (19084)
reply history 2013.02.02. 20:50:49 (19084
User profile
10.72 @ 207
Kettõbe váltáskor éreztem, hogy itt valami nem kerek, és elvettem, utána meg csak begurultam.
A közepét még tartották a csavarok Wink  
Re: ave (19083)
 ave
reply history 2013.02.02. 16:26:42 (19083
User profile
12.88 @ 175
Ezt hogy usztad meg??? 
Re: Crybaby (19081)
reply history 2013.02.02. 14:18:51 (19082
User profile
9.78 @ 238
jó kis öntvény lendkerék Wink  
Re: Crybaby (19081)
reply 2013.02.02. 11:43:48 (19081
User profile
10.72 @ 207
ez zörgött az uccsó versenyen
 
reply history 2013.01.31. 10:42:28 (19080
User profile
10.97 @ 200
Dobtam egy mailt a Sz...@gmail-re Tongue stick out  
Re: szabyk RST (19079)
reply history 2013.01.31. 08:20:00 (19079
User profile
9.78 @ 238
le is írtál mindent... 
Re: radics1 (19078)
reply history 2013.01.30. 14:29:54 (19078
User profile
10.97 @ 200
PuntoGT szerkezet,gyárilag ugye 207Nm, elméletileg valahol 320 körül fekszik ki  gyári tárcsával. Nem tudom mennyit lehet erõsíteni a szerkezeten (+30% nyomóerõ?), valamint hogy a szinter mennyit ad még hozzá (40-50%-al nagyobb súrlódási tényezõ ?.)

A dolog szépsége,hogy fosvágen aggyal kell összerakni,szóval akár merev tárcsa is lehet,nem gond. 
Re: szabyk RST (19077)
reply history 2013.01.30. 13:54:18 (19077
User profile
9.78 @ 238
egytárcsásba nem könnyû..ha jó az alap szerkezet akkor megoldható erõsítéssel... 
Re: radics1 (19076)
reply 2013.01.30. 13:36:11 (19076
User profile
10.97 @ 200
Szerintetek egy 215-ös tárcsával hogy lehet nagy biztonsággal átvinni kb 400-450 Nm nyomatékot? Attól tartok,hogy szinterrel sem annyira egyszerû. Van valakinek ilyen méretben hasonló nyomatékkal tapasztalata?
 
reply history 2013.01.26. 19:23:52 (19075
User profile
10.97 @ 200
Nekem 132,5m/s jött ki,elméletileg jó is lehet,de keveslem kicsit a méretét. Meglátjuk,a gyakorlatban mit mutat majd. 
Re: Bandi (19074)
reply history 2013.01.26. 15:56:08 (19074
User profile
11.85 @ 188
Fojtószelepre nem emlékszem, de tanulmányaim szerint a csövekben max légszállításnál hangsebesség (max.) 40%-a (135m/s) legyen az áramlási seb.
Persze ezt olyanok tanították, akik csavarhúzót nem nagyon fogdosnak. Ha extrém méretek jönnek ki, akkor nyilván nem követendõ, de nekem eddig átlag teljesítményekhez (2-300Le) jó volt. 
Re: radics1 (19073)
reply history 2013.01.26. 10:58:05 (19073
User profile
10.97 @ 200
Igen,kijön,h 116 lovat tud egy 45mm-es, ergo feltöltött motorra ez nem használható. Meg amúgy sem.

A limit elméletileg 1 mach,de ahhoz nagyon kicsi folytószelep kellene. Port speedre átlagos érték 300ft/s. Nekem 470 jött ki a folytónál,ergo ez egy kicsit kicsi lehet. 
Re: hobizoli (19072)
reply history 2013.01.26. 02:00:38 (19072
User profile
14.93 @ 153
MS oldalan van vmi szamolo erre (is) 
Re: radics1 (19071)
reply history 2013.01.25. 22:00:25 (19071
User profile
10.97 @ 200
1.6-ban van persze,meg a PGT-ben is,plusz ezekben még a karokban is furat,és a turbo. Nem lesz gond ezekkel.

Más: folytószelep méretezésre feltöltött autóban valami ökölszabály? Max légsebesség vagy hasonló? 
Re: hobizoli (19069)
reply history 2013.01.25. 21:40:12 (19070
User profile
14.93 @ 153
faszsag, rakjatok bele turbos kovidugokat, oszt csá 
Re: Norbitron (19066)
reply history 2013.01.25. 21:39:07 (19069
User profile
14.93 @ 153
Raiden szerint az 1.6 sporting-ban van ijen baszas es meggyozi a szivattyu is, bar mondjuk ott turbo nincs (gyarilag Smile
Re: radics1 (19060)
reply history 2013.01.21. 20:37:53 (19068
User profile
10.97 @ 200
Ennek egy jó oldala van: a gyári dugókkal is csökkentheted a kompressziót,biztos sokan használnak ilyet. A gáz az ezzel is,hogy habár az égéstér a dugattyúban van,a squish zone mint olyan megszûnik létezni. Lesz az égéstér körül egy 2mm vastag keverékréteg,ami nem fog tökéletesen elégni,mivel a sûrítés alatt nem tolja be a gyertya köré.

 
Re: Norbitron (19066)
reply history 2013.01.21. 19:46:11 (19067
User profile
9.78 @ 238
meg is válaszoltad a kérdésed Wink  
Re: Norbitron (19066)
reply 2013.01.21. 16:57:31 (19066
Nektek mi a véleményetek ezekrõl a szívó motorhoz kapható CR csökkentõ tömítésekrõl: http://www.ebay.co.uk/itm/Decompression-VW-VR6-Turbo-Compressor-Multi-Layer-Steel-Head-Gasket-Corrado-Golf-/170719273516?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item27bfa9622c

Egy ismerõsöm gondolkozik rajta, személy szerint én nem raknék 2mm-nél vastagabbat semmilyen motorhoz sem és inkább lebeszélném róla. 
reply history 2013.01.21. 09:47:38 (19065
User profile
10.97 @ 200
Negyed mérföldre leginkább,utcán nem szoktam 20-30km-n át padlón tolni.

Szereztem 4db-ot 1.8T-bõl,elvileg bele lehet rakni,a csatornának van 6mm fala,abból lejön valamennyi,hogy legyen sík tömítõ felület,marad sztem 4mm,abban azért meg kell állnia a csavarnak. Mivel csak 4 sonkás a fõtengely,ezért 2-2 egymás mellett elfér (ugye ahol nincs sonka,egyik hengerben jobb,másikban bal oldalon).

A dugattyúkkal is össze kell néznem,hogy abba se érjen bele.

 
Re: tommyt (19064)
reply history 2013.01.21. 00:32:14 (19064
A kérdés, hogy mire lesz használva.  Ha nyélgázon akarsz vele menni huzamosabb ideig, tehát nem csak  negyed mérföldön, meg néha lámpától lámpáig eltolni neki, hanem mondjuk padlón menni pár kilométert így  texas mile stílusban, vagy pályázni, akkor kellenek a spricnik...feltéve, hogy az olajzási rendszered alkalmassá tehetõ a kiszolgálására.  Ha csak negyed mérföldre kell, vagy hasonló viszonylag rövid ideig tartó maximális terheléshez, akkor nem kell, akkor elég az, ami amúgy is kerül a dugattyúkra és a hengerek falára.  
Re: radics1 (19062)
reply 2013.01.20. 09:25:47 (19063
User profile
14.25 @ 173
Cserélnék Garrett GT28-as 0.86-os turbinaházat (430609-231) 0.64-esre (430609-230)!
Ez jó a 2860RS, 2871 és 2876 modellekhez. Belsõ wastegates nem kell!! 
reply history 2013.01.16. 13:46:22 (19062
User profile
10.97 @ 200
Azt,hogy kinek van erõs turbós autója,amiben ilyen megoldás nincs.Ha az vígan megy 500 lóval,akkor nincs miért aggódnom.Ellenben ha ilyen nincs,mindenképp kell valami megoldás.

A lényeg az,hogy amit beleteszek,ne legyen túlméretezve a szivattyúmhoz képest.

 
Re: szabyk RST (19061)
reply history 2013.01.16. 13:43:03 (19061
User profile
9.78 @ 238
akkor mit akartál kérdezni az eredeti hozzászólásoddal??? :P 
Re: radics1 (19060)
reply history 2013.01.16. 10:50:22 (19060
User profile
10.97 @ 200
A legtöbb az ilyen,hogy 2 bar körül nyit. A kérdés az,hogy nyitás után ne csak 2 bar maradjon.A szivattyú szállítása lehet kevesebb,mint a fordé. 
Re: szabyk RST (19059)
reply history 2013.01.16. 10:33:20 (19059
User profile
9.78 @ 238
fordé csak 2 bar felett nyit... (zetec 2,0) 
Re: radics1 (19058)
reply history 2013.01.16. 08:41:06 (19058
User profile
10.97 @ 200
Hát én is kb erre jutottam,hogy több a haszna,mint a hátrány,a gépmûhely meg csak meg tudja oldani.

Most már csak szerezni kell 4 db-ot,lehetõleg valami nem túl nagy autóból,nem szeretném,ha a fele olajnyomás itt elszökne. 
Re: szabyk RST (19057)
reply history 2013.01.16. 06:17:12 (19057
User profile
9.78 @ 238
mivel nem nagy dolog ezt megoldani szerintem nem veszthetsz vele ha befúrod... 
Re: radics1 (19056)
reply 2013.01.15. 22:54:14 (19056
User profile
10.97 @ 200
Mi a véleményetek,kovácsolt dugónál mennyire fontos a hûtés olajsugárral? A legtöbb turbós ill. erõsebb szívó autóban van,elsõdlegesen a kopogási hajlam miatt.

Kiváncsi vagyok a véleményetekre,van-e valakinek ilyen megoldás nélküli turbós autója.
Valószínûleg utólagosan is meg lehet oldani,de nem 100%,ezért érdekelne. 
reply history 2013.01.12. 15:44:47 (19055
User profile
14.93 @ 153
tul nagyot raktal bele
gyarilag turbos?

kis injektorbol ugy lehet csak turbonyomasra nagyot csinalni, hogy nem_linearis nyomasszabalyzot hasznalsz, ami a turbonyomasra tobbel emeli a rail nyomast, mint a szivosor nyomasa emelkedik
igy csak akkor lesz nagyobb az injektor virtualisan, amikor nyomas is van, alapjaraton nem
ha viszont 1:1 aranyut emelsz 4bar-ra az mindenhol, ezzel dolgozik
szerintem 240-s helyett 280-s kene meg egy ilyen raising rate rendszeru szabalyzo, ekkor meg a gyari ECU is kikorrigalja alapjaraton jora a lambda jelbol, es nem okadja tele benzinnel sem feleslegesen, nyomason kb 340-sok lennenek

a masik lehetoseg a 440-sekre atir(at)ni az ECU-t (ez a legjobb)

persze nyilvan WBO2-vel figyelve kozben mi a stájsz 
Re: Mono92 (19045)
reply history 2013.01.07. 13:25:59 (19054
Igen, ezt csak úgy lehet normálisan megcsinálni. 240-rõl 440-re az nagy ugrás, az úgy már nagyon televágja üzemanyaggal.  Keresni kell valakit, aki tudja programozni az autódat...ha egyáltalán lehet a Pözsót flashelni, vagy chippelni, vagy mittomén mit kell velük...nem tudom, nem értek a Pözsóhoz, majd a PSA-sok megmondják. 
Re: Mono92 (19047)
reply history 2013.01.06. 21:18:30 (19053
User profile
14.27 @ 151
mahle vagy kolbenschmidt dugattyukatalogus.biztos van a neten is valahol.és még a hajtokar lehet esetleg kupos fejrésszel is,de ez nem biztos 
Re: scitec86 (19052)
reply history 2013.01.06. 19:56:47 (19052
User profile
14.68 @ 157
Köszi az infót.
Milyen katalógusból nézted?
Tudnál küldeni valami linket? 
Re: kombi (19051)
reply history 2013.01.06. 18:54:41 (19051
User profile
14.27 @ 151
auq-19 /app-20 
Re: scitec86 (19048)
reply history 2013.01.05. 19:52:35 (19050
User profile
9.78 @ 238
szép darab 
Re: scitec86 (19049)
reply history 2013.01.05. 15:06:20 (19049
User profile
14.68 @ 157
 
Re: radics1 (18871)
reply 2013.01.05. 15:03:04 (19048
User profile
14.68 @ 157
Tudja valaki,hogy mekkora a csapszeg furat 1.8T
AUQ és APP motorkódu hajtókarnál?Állítólag más a kettõ.Köszi. 
reply history 2012.12.24. 12:49:29 (19047
User profile
14.76 @ 151
Eddig 240 ccm-es injektorok voltak benne de ez már kevés volt neki. Amúgy vadonatúj injektorok. Próbáltam lejjeb vinni a benzinnomást de nem segitett semmit igyis rengeteg üzemanyagot lõttek be. Szoftverral betudják lõni az injektorok befecskendezési mennyiségét? 
Re: tommyt (19046)
reply history 2012.12.23. 15:45:10 (19046
Eddig mi volt benne ?  Nem vagyok Pözsós, de általában a következõ a metódus:  1. megnézzük jók-e az injectorok, rendesen lõnek-e, jó-e a spriccminta stb...fõleg, ha használtat teszel be...ezt ugye még beszerelés elõtt.  Utána  keveréknézés és közben programozás, vagy ha valakinek a cuccát nem lehet real time-ban írni, akkor logolás/jegyzetelés aztán chippelés. Ha erre nincs lehetõség, akkor  parasztba meg lehet próbálni lejjebb vinni az alap benzinnyomást, ez mintegy diagnosztikának is elmegy, de nyilván nem lesz vele jó, mert lehet, hogy ahol most jó, ott meg elszegényedik ill. másképp fognak lõni az injectorok 3 bar-on és másképp 5-bar-on, mert ugye azok sem lineárisak.  
Re: Mono92 (19045)
reply 2012.12.22. 12:28:29 (19045
User profile
14.76 @ 151
hi all! Lenne egy kérdésem, remélem tudtok segíteni. Szóval egy Peugeot 406 2.0i turbós autóm van, t3/t4 turbó van rajta és a minap vettem 4 db bosch green top 440ccm/3bar injektorokat és miután beszereltem õket az autó alapjáraton is köhög, magas fordulaton fullad és kormosak lettek a gyertyák tehát túl dús a keverék :S Ezt hogy tudnám megcsinálni ilyenkor mi a teendõ? A válaszokat elõre is köszönöm! Üdv. 
reply history 2012.12.20. 17:29:53 (19044
User profile
13.40 @ 166
neked milyen keverék volt? én softot szeretnék. toyo r888 meg yoko a048 hoz képest milyen a tapadás? 
Re: Lizard21 (19043)
reply history 2012.12.19. 08:23:14 (19043
User profile
15.58 @ 140
Pályázásnál ilyet csinált,

http://img836.imageshack.us/img836/2477/rearright01a.jpg

de azóta is mûködik és elég jól teljesít.  
 
Re: hori (19042)
reply 2012.12.09. 16:12:52 (19042
User profile
13.40 @ 166
https://webaruhaz.kulcs-soft.hu/index.php?id=db50e4942d55449981fe0ba60ef3514f&p=kereses&kat=7588
errõl a márkáról valami infó tapasztalat?
semi slicket akarok, toyo r888 at szeretnék különben.  
reply history 2012.11.17. 12:28:19 (19041
User profile
9.78 @ 238
extreme tuners ha érdekel..és elég fake szagú az ember néha... 
Re: GodRat (19040)
reply 2012.11.17. 11:31:30 (19040
User profile
18.45 @ 115
reply history 2012.10.28. 20:23:38 (19039
Koszi, tudsz adni helyet, hol lehet beszerezni? 
Re: oioio-1 (19038)

Total 19174 entries
Previous  1  2  3  4  5  6  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!