timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Technikai topic (Motor, futómû, stb...)



 

Total 158 entries
Previous  1  2  3  4  Next  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2010.06.10. 22:28:51 (16283
User profile
15.28 @ 148
Ez okés, mert be is ugrik 22.39-re ami a hiba jele, csak azt hittem, van valami hibakód, mittomén alacsony feszültség, szonda hiba amit ilyenkor ki is ír. 
Re: radics1 (16282)
reply history 2010.06.10. 21:42:13 (16281
User profile
15.28 @ 148
Átolvastam az egészet, ezek szerint vak vagyok. Segíjjé má Smile Hol melyik menü mert már a tököm kivan,hogy nem tudom állítgatni.. Smile  
Re: radics1 (16280)
reply 2010.06.10. 20:17:45 (16279
User profile
15.28 @ 148
Jugo

holnap valamikor zavarhatlak a mûhelynél, nem boldogulok az innovate-tel, kiírja,hogy hiba van de néha 10 indításból 2szer elkezd mérni random aztán újra hiba.Én ezzel az LMM programmerrel meg a lofworksben sem találtam hiba kiolvasást. 
reply history 2010.06.04. 20:34:32 (16241
User profile
15.28 @ 148
Hát ettõl tartok én is.... Sad Itthon mennyiért csinálnak ilyen tartályt? 
Re: szabyk RST (16240)
reply 2010.06.04. 18:35:56 (16238
User profile
15.28 @ 148
Valakinek aki Summit-ról rendelt nincs tapasztalata hogy egy 8 gallonos tankot mennyiért küldenek be? Az onlány kosztümörszervíz azt mondja checkoutojak és kiderül... Smile Fákju, nem szeretnék egy 100usd- tankot még 100-ért utaztatni... 
reply 2010.06.04. 13:49:18 (16236
User profile
15.28 @ 148
Nincs valakinek jóárasítva mûanyag vagy alu versenytankja 30L körüll? 
reply history 2010.06.02. 20:32:31 (16224
User profile
15.28 @ 148
Versenyautóba klíma? Smile Najó igaz, de azért a felsõbb kategória már ezt is megoldja. Smile  
Re: radics1 (16223)
reply history 2010.06.02. 17:41:25 (16219
User profile
15.28 @ 148
Hát racser szempontból nem hinném. Smile Mellesleg mit tud egy gyári ecu pluszban? Amit egy jó progizható cucc nem tud? 
Re: ave (16215)
reply 2010.06.01. 15:18:37 (16158
User profile
15.28 @ 148
Mindekitõl csak Paypal vagy más számlát kérnek, amit magának nyomtat, innentõl kezdve õk is tudják, hogy a becsületességetekre apellálhatnak csak. Mert ellenõrizni nem tudják, ezt egy vámos srác mondta...  
reply history 2010.05.26. 21:19:04 (16099
User profile
15.28 @ 148
Szabyk megoldódott a üzemanyag gondom :-) A tankban volt egy plusz szûrõ, az dugult el.... :-) 
Re: szabyk RST (16094)
reply history 2010.05.21. 22:47:49 (15985
User profile
15.28 @ 148
Szaby arra gondol, hogy nem a tárcsa a leggyengébb pont a kuplungoknál, hanem hogy nem elég erõsek a szerkezetek, és ezért csúsznak el, ha magasabb hõállóságú szinter és kevlár csak annyival jobb egy gyári szerkezetben, hogy bár "megcsúszik" az is ,de sokkal magasabb hõmérsékletet elérve tapasztalod a megszokott csúszás érzését.
Huh, jól mondtam Szaby? Wink  
Re: radics1 (15984)
reply history 2010.05.14. 09:47:09 (15935
User profile
15.28 @ 148
Köszi, az lesz, csak kicsit váratlanul ért, úgyhogy csak jövõ hónapban lesz vmi. 
Re: Turboá (15934)
reply history 2010.05.11. 20:57:42 (15908
User profile
15.28 @ 148
Fénysebességgel? Smile  
Re: civiccoupe (15907)
reply 2010.05.11. 17:45:28 (15903
User profile
15.28 @ 148
Szaby egy jó számot is küldesz? Smile  
reply history 2010.05.11. 14:40:18 (15898
User profile
15.28 @ 148
Nálunk van 1.4 8V Punto és 1.3Mjet panda a családban, a fûtésre nincs panasz a dieselnél, picivel lassabban fût, de jó.Az 1.4 8v az meg az überigénytelenség Smile Csak benzin és olaj az is csak néha kell bele Smile  
Re: Crybaby (15895)
reply history 2010.05.11. 13:20:35 (15894
User profile
15.28 @ 148
És fiatosként a Panda/Grande punto 1.3 Mjet smafu? Smile  
Re: Crybaby (15893)
reply history 2010.05.11. 08:55:13 (15891
User profile
15.28 @ 148
Szaby dobj egy telszámot mailben meg egy címet,hogy hol talállak meg a kuplung mérés miatt.
lacus155kukacvipmailponthu
Kösz. 
Re: szabyk RST (15874)
reply history 2010.05.10. 15:46:59 (15883
User profile
15.28 @ 148
Nekem akkor volt olyan a turbos alfánál amikor figyelmetlenül cseréltem gyertyát, és beesett egy darab letört porcelán.Persze nem vettem akkor észre csak az indítás után a régi gyertya kidobásakor....Utána hibátlanul ment az autó még 1,5 évet, viszont hasonló látvány fogadott amikor levettük a hengerfejet Sad   Úgyhogy vmi tuti beesett a turbo után, nem hiszem,hogy azon túl jutott volna vmi. 
Re: sh adam (15881)
reply history 2010.05.10. 10:39:19 (15878
User profile
15.28 @ 148
A kicsi lenne a visszafolyó ág, akkor folyamatosan gond lenne, nem? Ez pedig alkalmanként jelentkezik. 
Re: NISSAN (15877)
reply history 2010.05.10. 08:45:44 (15876
User profile
15.28 @ 148
Azért az bebaszna, ha 2000km alatt kopna ki az ac. Smile   Tényleg nem tudom.Viszont a nyomásszabályzó csinált olyat hogy egy padlózás után kiakadt 5-5.5baron, majd ha visszacsavartam 3ra, utána jó lett, és ugye 3ról indultunk... 
Re: NISSAN (15875)
reply history 2010.05.09. 23:16:48 (15873
User profile
15.28 @ 148
Basszus én ezt nem értem... Ma lementem beindítottam, elkezdte a 1,5-2 baron a mókát,ahogy tegnap.Gondoltam egyet rádugtam a multimétert,hogy nem-e ez a baj, az meg elõször egy pillanatra ~10 -V-ot mutatott, majd ahogy rászúrtam a csatira rendesen felugrott, 12, majd 13.8ra. Ezzel egy idõben megjött a nyomás...Utána már csak finomat hullámzott.2-3 tizedet a nyomás, de a nyomiszabályzóm  kínai occó és ezt az ingadozás (sõt fennakadást) is produkált már. Ha jól sejtem az AC az nem tud egyszer jó másszor rossz lenni.Vagy tévedek? 
Re: szabyk RST (15870)
reply history 2010.05.09. 12:36:13 (15869
User profile
15.28 @ 148
Na akkor megyek a szerkezetemmel. Smile

A 044-gyel egy bajom van, az ára Sad  
Re: szabyk RST (15868)
reply history 2010.05.09. 12:11:14 (15867
User profile
15.28 @ 148
"Tiszta"  (kutas) E85 ment bele nem kevertem, és ez volt a második tankolás...tehát kb 50L ment le a pumpán...
Most ezt néztem ki: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160327897828&ssPageName=STRK:MEWAX:IT  Az ár sajnos ami most dominál, meg hogy mennék a kocsival..

A szerkezetet meg tudod nekem mérni?Mert akkor jövõhéten kiveszem. 
Re: szabyk RST (15866)
reply history 2010.05.09. 11:51:54 (15865
User profile
15.28 @ 148
Azon vagyunk túl :-( Pedig rá volt írva, hogy bírja.
Végülis az ac megy, csak éppen 1.5 bart tud max...Akkor felújítást hagyom..

Hanem Szaby, húzókuplungnál új szinterrel megcsúszik a kuplungom, ötlet?Ja nem 800Le, mielõtt azt mondanád túl erõs ... :-)  :-) 
Re: szabyk RST (15863)
reply 2010.05.09. 09:30:52 (15862
User profile
15.28 @ 148
Valaki hallott már AC felújításról, esetleg tud is ilyen céget? Az etanol megette az enyémet, nem annyira szeretnék most újat venni Sad  
reply history 2010.04.29. 23:54:45 (15834
User profile
15.28 @ 148
Az eddig kintrõl rendelt cuccaimnál 90% az eladó felajánlotta vagy kérdés nélkül más árat irt. Igy kaptam már ecut 90USD és free shippingért...a valóságban pedig ennél jóval többet fizettem..  
Re: radics1 (15831)
reply history 2010.04.19. 12:52:44 (15796
User profile
15.28 @ 148
Nekem LC-1 van, plusz sima kijelzõ.Akkor marad így. Smile  
Re: Pelyvi (15795)
reply history 2010.04.19. 10:40:32 (15791
User profile
15.28 @ 148
Köszi. Tehát akkor E85be, programot addig írom, amíg újra nem az általam jónak tartott értéket nem látom. :-) Tök jó.

Pelyvi megoldását is megnézem, mert kaptam mindenféle CDt vele, de még nem foglalkoztam vele. Sad

Más, szélessávú szondát jóáron hol találok? 
Re: radics1 (15789)
reply history 2010.04.19. 09:44:53 (15788
User profile
15.28 @ 148
Olvasgatom az Innovatem leírását, és két dolog felkeltette az érdeklõdésemet. Az egyik, hogy az elsõ használat után 3 hónappal újra kell kalibrálni a kütyüt.Ebben lehet valami, mert most nem mér semmit szinte,pontosabban az eddigi programra ami 11.6on járt most 22.00-t ír.Találkoztatok már ilyesmivel?
A másik,meg hogy a gyári leírás szerint ennél a kütyünél 9.1re kell E85nél állítani, hogy a benzines 14,7nek feleljen meg.Nekem ez baromi soknak tûnik,  
Re: radics1 (15787)
reply history 2010.03.30. 12:43:41 (15679
User profile
15.28 @ 148
Ha jól láttam, akkor a hibát abban találták,hogy az egyik oldali kerék mindig vizes lett a stage-be gurulásnál. Az elsõ nagy kitörés után ugyanis mindig letörölték, és láthatóan csökkent a kitörés.Szóval sanszos,hogy az egyoldalon nedves kerekek okoztak izgalmas pillanatokat. De majd jön Pisti és majd jól megasszondja a frankót. 
Re: Bkori (15677)
reply history 2010.02.12. 19:32:32 (15470
User profile
15.28 @ 148
Kerámia bevonat...Itthon asszem semmi ilyen nincs.Ja és azt a csúszásnyomot is el kéne tüntetni nem? ;-) 
Re: hori (15469)
reply history 2010.02.07. 19:26:50 (15464
User profile
15.28 @ 148
Bazzeg nemcsak benzincsövet, kardánt is nálunk Smile Te vagy reklámarcuk? Big grin Köszi megnézem Smile  
Re: szabyk RST (15463)
reply 2010.02.07. 13:59:43 (15462
User profile
15.28 @ 148
Ismer valaki megbízható kardános? Egy típusidegen kardán szeretnék átrakni, de picit hosszabb és a hosszából kéne szakszerûen levenni. 
reply 2010.01.21. 14:24:42 (15398
User profile
15.28 @ 148
Hát bizonyos körökben nagy erény,ha ennyire jól "szívtok" Big grin Big grin Big grin  
reply history 2010.01.13. 22:01:31 (15263
User profile
15.28 @ 148
Turboá küldtem mailt Smile  
Re: Turboá (15256)
reply 2010.01.12. 12:43:45 (15250
User profile
15.28 @ 148
Én abból indultam ki,hogy sok komolyabb V motoron nincs semmi összeköttetés a két hengersor közt kipuf oldalról, és nem nagyon értettem,hogy hogyan oldják meg a lambda mérést.Én mondjuk folyamatosan szeretném látni, úgyhogy nekem marad egybevezetve egyelõre. Tenkjú evribádi Smile  
reply history 2010.01.11. 22:18:45 (15247
User profile
15.28 @ 148
Most mondjuk elég messze van, a leömlõ után a szonda, nem tûnt fel,hogy szarabb lenne.
Köszi azért. 
Re: ave (15245)
reply 2010.01.11. 17:29:47 (15237
User profile
15.28 @ 148
Szerintetek a V mociknál,ha a két kipufogót  egy sima egyenes csõvel összekötöm (nem hozom össze Yba) és az összekötõ elembe rakom a lambda szondát, az torzít a mért értékeken? 
reply history 2009.12.10. 18:51:42 (15104
User profile
15.28 @ 148
Gépész tuning Zolit keresd meg, szerintem van neki. 
Re: Jugo (15103)
reply history 2009.12.06. 21:51:59 (15088
User profile
15.28 @ 148
Akkor egyelõre marad ez ahogy van, elõtte veszek egy kopogásérzékelõt, mert nincs, a fülem meg szar Smile Arra nem bíznám az eddigi munkám Smile  
Re: radics1 (15087)
reply history 2009.12.06. 13:49:17 (15085
User profile
15.28 @ 148
E85-nek átlag mennyivel kell nagyobb elõgyújtást adni?
Így utoljára tisztázzuk, tehát a ezt tankolok, úgy kell átírni a programot,hogy továbbra is ideális (nálam most már 13.6 és 10.9 közt) maradjon ugye? 
Re: radics1 (15084)
reply history 2009.12.01. 22:53:35 (15068
User profile
15.28 @ 148
http://www.rceng.com/technical.aspx

Itt kiszámolhatod. Smile  
Re: pista200sx (15067)
reply history 2009.11.30. 22:38:52 (15066
User profile
15.28 @ 148
Köszi Smile

Az menni fog Smile  
Re: Robi-ka (15065)
reply history 2009.11.30. 21:06:44 (15064
User profile
15.28 @ 148
Azé kérdezek hogy értsem Smile Tudod kis ámátör kezdõ vagyok nem értem Smile
Ako vegyük át, ha cask rajtolni szeretnék, állítsam be a limitert mert nem kell,hogy nyomás épüljön meg mittommén mi.A gyújtást akkor állítgassam, ha má okos vagyok, meg turbos? Big grin  
Re: szabyk RST (15063)
reply history 2009.11.30. 19:42:51 (15062
User profile
15.28 @ 148
Jó veled beszélgetni Smile  
Re: szabyk RST (15061)
reply history 2009.11.30. 14:30:56 (15060
User profile
15.28 @ 148
Hát mit bazzeg, azt hogy ne egy helyben álljak és kaparjak mint a veszett hörcsög. Smile  
Re: szabyk RST (15059)
reply history 2009.11.30. 14:22:58 (15058
User profile
15.28 @ 148
Smile Hát hogy van-e valami szabály, hogy mittomén 4fokkal kell eltolni, és az a tuti vagy mittomén. Smile  
Re: szabyk RST (15057)
reply 2009.11.30. 13:46:02 (15056
User profile
15.28 @ 148
Van valami aranyszabály rajtprogramnál a gyújtás eltolásra? Vagy csak próbálgassam oszt vagy jó vagy pukk? Smile  
reply history 2009.11.29. 22:50:35 (15044
User profile
15.28 @ 148
Gotech MFI Pro, ha ez mond valamit. Smile Fastcarnak van még ilyen.
Köszi a tanácsot.Én úgy voltam vele,hogy az elsõ "programozásom" inkább legyen nagyon dús, mint szegény. A mérésemnél mondta a fickó,hogy nem ideális,és kicsit szegényítve nõhet még egy picit a teljesítmény.Hát most lesz másfél hét szabim, úgyhogy majd állítgatok. 
Re: radics1 (15042)
reply history 2009.11.29. 22:28:40 (15041
User profile
15.28 @ 148
Értem. Smile Missfire alatt a lángcsóvás témát érted, mert az volt...
Akkor próbáljam a padlót 12 körülre lõni, és az alsót meg beszegényíteni szintén 12 körülre? 
Re: radics1 (15039)

Total 158 entries
Previous  1  2  3  4  Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!