Duen pont hun vagy a racing bazár pont hun kell nézelõdni!!! Ott szoktak fent lenni ilyesmi gumik...
egyébként az autód már erõs... de én pont nem a gumival kezdeném... hanem inkább szilentek, futómû, Sokkal többet hoznak, mint egy gumi a rajtnál...ezt én tapasztaltam már... ilyen beérkezésihez minimum 13 alja kell, hogy párosuljon...
Én anno 13.4ket húztam utcai gumival ....
Kell neked egy jó komplett szett... vagy sachs... vagy martin féle komplett szett lendkerékkel tárcsával szerkezettel... teszel egy új kinyomót...és sose lesz gondja..amíg el nem kopik!
Passzolom!!! Ez az õszinte igazság... le kellene méretni... valószínüleg le is fogom!! Tavaly utolsó versenyen 2.8 2.9 bar nyomással mentem, most ez full utcára vissza lett véve 2.4bar ra... így marad, de ígyis meglepõen jó Annyi, hogy ez most sokadrendû, de ha lesz kint pad lacházán,lehet élek a lehetõséggel ;-) Majd meglátjuk! Füstöm nem sok van, mert a kajából is vettünk vissza, sztem 260LE nek meg kell lennie
Hát igen... ez mondjuk igaz... de ha pl nem taxi, vagy nem "a szállító" vagy nem kisteherrõl vagy kamionról beszélünk, akkor keresetkiesés... hát nem tom, vagy még ha azzal jár munkába...
Nekem decembertõl heteket állt az autóm... mostmár csak pár apróság van rajta, amit meg kell csinálni a nagyja és a drága része készen van... hála legyen istennek...
A diesel és a benzines... mind ugyanolyan, még a hibrid is.. mind egykutya... csak mást kell bele tankolni viccet félretéve... a váltó sztem ha nem automatáról beszélünk ugyanolyan elven mûködik... sztem, de én sem értek hozzá... mert falusi vagyok!
Fõtengely támcsapágyat én is cseréltem az Ibizában...vagyis Ricsi cserélte ki nekem Drága volt.. kb 2.000Huf... inkább a cseréje macerás... mert le kell venni az olajteknõt...legalábbis nálunk így van, vagyis az ibizáknál.. abból is az erõs PD TDI nél! :P
Figy... ajánlok neked valamit... nekem ugyanaz volt a szitu... a kuplungnak olyan hajgja volt, mint amikor puiskából lõnek...
Most, hogy az eredeti gyári nyelestengely a váltóban azt mondta "good bye" így kellett vennem egy gyári új nyelestngelyt... mondták, hogy kell hozzá 1 csapágy..mert meg van kopva kissé... namármost..megvettem elsõ és hátsó gyári nyelestengelycsapágyat.. igaz a két csapágy 25ezer ft ehhez még jött a nyelestengely 100.000ért és a munkadíja a váltósembernek 20+ az olaj.. A lényeg... a 2 db nyelestengelycsapágyat kicserélve a kuplung KUSSOL!!!! EMgszûnt az a hang.... ami eddig benne volt kezdettõl fogva
Aztán jó is lett... ma a vácin nemrég aláztam porrá egy lexus gs 450h t ami épp egy mercivel harcolt azt csak pislogtak, mint sz.a.r a fûbe!
Nekem olyan van, ami acélspirálos merevítéses... azt ha összeszíva... akkor kedves egészségére! Valami faioari légtechnikai csõ..nekem 80as a szívócsövem ebbõl... valami 2000párszáz ft métere....
Tegyél be kamion vagy kisteher papírszûrõt... Mi dezsõsök is ezt használjuk!!! papír alapú...és jó! Vagy el kell menni a Brabushoz...és kiformálnak neked egy egyedit külön a te autódhoz karbon/kevlárból... hõálló és könnyû is.. és a lehetõ legjobban lesz megervezve áramlástanilag..mindezt laza 3 4 ezer euróért!!!
Most nézegetem... van nekik hozzá szinte minden.. lehet holnap még ott futok egy kört... a torsen difijük relatív nem is drága...és örökélet garis... ha jól olvasom.. http://www.quaife.co.uk/shop/search/results/taxonomy%3A824%2C351%2C394 szal még lehet jó áron kaok valami Xtra kurva jó kiosztást racsingra!
Ígyis 5ös 4000körül érkeztem.. olyankor lett a célsebesség 173 177 közt... ha 6ba kellene rakni.... akkor 190környéki beérkezõ lenne... de az már nem 12.5 hanem 11..
Amúgy a 12.8nál.. nem volt tökéletes az üzemanyagnyomás. mert a gázolajszûrõnél engedett az "o" gyûrû...és utólag derült ki , hogy a szívócsövem is lyukas volt 2 helyen... szóval lehetett volna jobb is... a 201méterem viszont meglehetõsen jó sztem... 8.249 140nel!!! ;-)
Az most mindegy... amúgy 3al.... :P vágod ez 6 gang... 6 úgysem kell gyorsulásra... bár nem lenne rossz ha be kellene tolni egy 6ot is :P ezenkívül 3 4.... de elég nyomatékos ez.. 1 2 5..... úgyis összejön egy 14.x :P Amúgy jah!!!!
Nekünk 1 tömegû acél lendkerék van a gyári kéttömegû helyett...és alaojáraton..hááát.... nem egy guszta dolog hallani ... ...de a sachs racing is olyan...mint amikor géppuskából lõnek.. alapjáraton...
Jah jah...elõtöltéssel...de azzal is csak ideig óráig...mivel minnél nagyobb elõtöltést adsz...annál nyújtottabb az égés... ezért a sok füst is... muszáj nekünk levegõvel és kajával is túltölteni a mozdonyt...hogy szépen zakatoljon! :d
dehogynem ...ezért rakunk be egt mûszert jófajtát.. occsóbbb, mint egy dugattyúcsere...meg akkor még ezt is..még azt is... stb stb...és kiment 3 havi minimál minimum!
Csak a 402méter számít!!! Amúgy jah..gecisok...meg a töltõnyomás is... 2.9bar al küldtem utolsó 2 versenyen! de jöttek is a 12es idõk rendre!
sztem spájzolni kellenevagy 2 turbót a köv szezonra! LEhet ennek ami fent van, nem sok virágvasárnapja van!
Jah jah...a VW AG diselei 850nél tiltanakgyárilag... én idén az utsó versenyen láttam a 402méter végén 1050 fokot is!!! Volt közbe 2 3 gyors "mi atyánk" Aztán Kollár Szabi állított az üzemanyagon...és viszament 950fokra.... maxba!!!
Duen pont hun vagy a racing bazár pont hun kell nézelõdni!!! Ott szoktak fent lenni ilyesmi gumik...
egyébként az autód már erõs... de én pont nem a gumival kezdeném... hanem inkább szilentek, futómû, Sokkal többet hoznak, mint egy gumi a rajtnál...ezt én tapasztaltam már... ilyen beérkezésihez minimum 13 alja kell, hogy párosuljon...
Én anno 13.4ket húztam utcai gumival ....