https://webaruhaz.kulcs-soft.hu/index.php?id=db50e4942d55449981fe0ba60ef3514f&p=kereses&kat=7588
errõl a márkáról valami infó tapasztalat?
semi slicket akarok, toyo r888 at szeretnék különben.
2.0 toledo motor csak blokk más nincsen hozzá.
van egy komplett 1.8 16v KR gti ami 1es golfba van benne.
csak szétment az alja.
érdeklõdött össze lehet e hozni as kettõt, de ha vannak buktatók és nem megy egyszerûen, akkor nem erõltetnénk.
akkor marad egy ugyan ilyen 1.8 blokk, tud ilyet is szerezni.
de ha van valami eladó komplett motorotok jöhet, megemlítem neki.
egyik ismerõsöm szeretne motort építeni.
most van neki egy golf 2 gti 1.8 16v KR motorkódos motorja.
2.0-át szeretne
Van kilátásban egy seat toledo 2.0 blokk. ABF motorkód
a kérdés erre rá lehet építeni az 1.8as hengerfejet?
hf tömítéseket néztem mindegyik 1.75 vastag. de az 18: 82mm furatú a 2.0: 83.5mm
érdeklõdnék hogy milyen anyag való a hátsódobomba hangcsillapítás gyanánt, mert az enyémbõl kiégett minden és hol lehet beszerezni.
Ha valaki Sopron környéki és itt tudja hol lehet az még jobb. elõre is köszönöm!!!
ivt-m van. sajnos nem a gyári órája van, ezért 8000rpm a max. már integra tengelyekkel is kevés volt, de egy jelöléssel megoldottam. most viszont leakad az óra és a fordulat megy tovább.
erre keresek megoldást. ha valakinek van gyári ivt óraegysége jutányos áron az írhatna. talán az elég lesz 9000rpm a max.
ilyesmi fordulatszámmérõrõl mi a vélemény? hondámba kéne. meg ha valakinek van használt vagy másmilyen ami nem csak dísz hanem használható is írjon! köszönöm.
én is csodálkoznék ha olajtól lett volna csapágyas.
azt hogy turbó tengely miatt lett csapágyas én is faszságnak tartottam, ezt a gépmûhely mondta neki. ha lóg a turbó tengely akkor biztos amiatt lett csapágyas, õ vett is kapásból egy újat.
nem én szereltem az autót. én most láttam hogy újra csapágyas.
azt mondta nekem, a szerelõje minden járatot kipucolt. olajnyomás nem lett mérve(szerelõje azt mondta az új pumpa miatt nem mért), ezt javasoltam neki a biztonság kedvéért.
olajspricniket nemtudom.
más fórumon mondták hogy 800km után nem kellett volna elpörgetni ennyire? én ezt is erõsnek érzem? csapágy miatt kell egyáltalán ennyit járatni??
az autó motorja gyári. nem tud semmi változtatásról.
a gépmûhely mondta neki hogy nézze meg a turbó tengelyét mert ha lóg attól is lehet csapágyas.
lógott neki, ezért vett egy vadi új turbót is, ez még az elsõ csapágyazásánál volt.
most ötlete nincsen mit csináljon.
tippelgetések vannak. hogy olajnyomás probléma. de a szerelõje átnézett mindent és kitisztított, dugulás nem lehet, kapott új olajpumpát is, ez szintén a 2. csapágyelkenés elõtt történt.
nem tud semmilyen turbónyomás emelésrõl, nem tudja mennyi a nyomás, sûrítési végnyomást se mértek. én arra gondoltam meg kéne nézni gyári programon fut e, sajnos csak tippelgetek.
akinek van valami ötlete, vagy tud segíteni. az kérem írjon vagy adja meg a telefonszámát, fel fogja hívni. elõre is köszönöm.
Régrõl emlékszem hogy itt páran ismerik és építettek is komoly 1.8t-t.
haveromnak van egy seat leon cupra 1.8t 20v 180le
az autóval ment 2000km-ert és most lett másodszor hajtókarcsapágyas.
megvásárlás után 1200km után ment tönkre. motor ki. gépmûhelybe lett felújítva a blokk
2. henger lett hajtókarcsapágyas. de mondták neki hogy a fõtengely már volt köszörülve szóval már volt csapágyas, kitudja hányszor. most viszont már nem lehetett köszörülni. ezért fõtengely csere és a 2. hengernél hajtókar csere. mivel csapágyas motorral addig ment míg meg nem szorult, hajtókar ferdült. szóval kapott bontott fõtengelyt, hatókart, új csapágyak hengerfalakat hónolták és új gyürük.
azóta ment 800km-ert járatta. 800km nél elpörgette jobban kb 5000ig és újból kopogás. most az 1. henger hajtókar csapágyát kente el.
Biztos lesz még mit javítani, változtatni. Fõleg ha van rá keret.
Én is agyalok rendesen, de lesz fejlesztés az biztos.
50kg az már szép, az fog hozni pár tizedet.
majd jövõre
neked meg a 3. helyhez gratulálok!!
nekem idén nem sikerült az összetett, de nekem nem is ez volt a célom.
jövõre is szeretnék indulni (lehetõleg végig)
Remélem gyorsabb lesz az autó, én azon leszek.
Neked mik a tervek?
greddy kilõve.
toguchi akkor hozna teljesítménybe?
nem baj ha nyomatékból vesztek, ha magas fordulaton hoz.
szonda kikapcsoláshoz lövésem sincs és nem is tudom mirõl beszélsz
Thunder majd Sanyi programozta az autót.
de ha lesz másik leömlõm ezt meg kell oldani.
felraknék egy másik leömlõt és nem kötném be a szondákat is járna a motor??
a mások kérdésem/problémám pedig az lenne hogy a mostani leömlõmön a 4. és 2. hengernél közvetlen az elejénél van a szonda helye.
veszek egy új leömlõt ezt hogyan tudom megoldani? kár lenne szerintem egy új leömlõre is ide helyezni a szondákat, szívesebben raknám oda ahol csatlakozik a rendszerrel. kérdés hogy ez így megoldható e és így is betölti tökéletesen a funkcióját.
toguchi
toguchi a bal oldali greddy a jobb
greddy a bal toguchi a jobb oldali
nekem a 4-1 szimpatikusabb, mivel ilyenem van és az ára is jóval kedvezõbb számomra.
a kérdés hogy ez már olyan kategória amire érdemes kicserélni az enyémet. mert csak olyat akarok venni ami jó.
bmw E61 520d nem a 150 lovas hanem a 160 valamennyi
a kérdés hogy érdemes ezeket chipelni? bírja? mi várható?