timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Technikai topic (Motor, futómû, stb...)



 

Total 99 entries
1  2  Next  

This is a filtered view
show all posts
reply 2013.02.28. 13:08:21 (19093
User profile
18.45 @ 115

Jó dolognak tartom ezt a szolgáltatást: http://totalcar.hu/magazin/technika/2013/02/28/olajdiagnosztika/

Azért raktam ide be hátha vki még nem tud róla!
 
reply 2012.11.17. 11:31:30 (19040
User profile
18.45 @ 115
reply history 2012.10.27. 22:09:20 (19030
User profile
18.45 @ 115

1.8 20V szívó 5-ös kereszt váltó esetleg? Kulisszával, lendkerékkel, szerkezettel, bõr váltó gombbal együtt kompletten 35e.

 
Re: radics1 (19024)
reply history 2012.07.30. 16:21:06 (18999
User profile
18.45 @ 115

Elméletileg IGEN áttudjátok rakni, de nálam van hozzá szívó 20V fej is! Tongue stick out
és be is számolnám a 16V -t!

Ha nem egyeznek a furatok, lehet 1-2 nem fog akkor fõtengely csere, ekkor valószínû a hajtókarokat is kell cserélni, mi legalább is így csinálunk az 1.8-ból 2.0T-t Big grin

 
Re: hori (18997)
reply history 2012.06.18. 14:28:53 (18946
User profile
18.45 @ 115

Szia, konkrétan egy 2.9 VR6 Syncro Golf III lenne szó, 95-ös. Ez még réginek számít? Felejtõs? Mert nálam igen sokrétû lenne a feladata, a munkába járás, tréler húzáson át a pályanapokon(+FRT, Drag) keresztül a téli csapatásokig minden, mint anno az S4-emel.
 
Re: micar (18945)
reply 2012.06.17. 13:39:33 (18944
User profile
18.45 @ 115

PDGabi! Syncro hajtás miatt zaklatnálak telefonon, olyan badarságok miatt hogy hogy bírja az igénybevételt, milyen drága szervizelni és mennyire van horror árban 4motion-re váltani ha véletlen az örök vadászmezõkre távozna a Syncro.
Attila
 
reply history 2012.02.26. 20:44:51 (18813
User profile
18.45 @ 115

ennyire nem értek hozzá, csak nekem elsõre hasonlónak tûnt Big grin

 
Re: GMalma (18808)
reply history 2012.02.26. 09:14:17 (18809
User profile
18.45 @ 115

talán a VW Polo GTI-ket szerelték ilyen felnivel.
(18804-ben az elsõ BBS better, szerintem Tongue stick out )

 
Re: GMalma (18808)
reply 2012.01.13. 09:12:35 (18769
User profile
18.45 @ 115

Ez meg mi ez? Ki tud errõl bõvebbet, pontosabbat? Kohári Úr! felhomályosítana minket?

"...A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség – továbbiakban MNASZ – január 7-én a Hungaroringen megtartotta közgyûlését, amelyen elfogadták Gyulay Zsolt elnöki beszámolóját, és többek között arról is szó volt, hogy az autósport kifehérítése érdekében április 1-tõl bevezetik az úgynevezett sportrendszámot...
...Ezen kívül az autósport kifehérítése és a rend megteremtése céljából április elsejétõl bevezetjük az úgynevezett sportrendszámot a Nemzeti Közlekedési Hatóság támogatásával. A vizsgabázis az említett dátumtól itt a Hungaroringen kezdi el a mûködését, ahol a rendszám odaítélésén kívül az autók mûszaki vizsgáztatását is elvégzik..."

 
reply history 2011.11.27. 15:38:02 (18687
User profile
18.45 @ 115

Robiéval egyezik a féketek? Mert amit most õ használ az "bírja" a kiképzést. Wink

 
Re: Bruni (18686)
reply history 2011.10.20. 12:58:14 (18566
User profile
18.45 @ 115
túl ritkán járunk sajnos!

Az egész 2010 szept.-ben kezdõdött akkor 2 FRT-n és 5 Minirallyn (H6 kat. 2.-ja lettem) indultunk, 2011 áprilisban volt az utcsó, aztán most 10.hó16-án voltunk az elsõ pályázáson az Euroringen, idén már lehet nem is megyünk többet, reményeim szerint mielõtt beindul a 2012-es Drag szezon még megyünk pályára vagy rallyra a BMW-el Wink  
Re: MarcoR5 (18548)
reply history 2011.10.20. 12:53:09 (18564
User profile
18.45 @ 115
a gyors kanyarokat leszámítva teljesen más íveken autózunk, legközelebb már nekünk is fent lesz a kocsi elején a kamera, most "csak" belsõs van azt megpróbálom minél hamarabb feltölteni, ott látszik hogy magamhoz képest is sokat változtam, de legközelebb meg kéne próbálnom a Te íveidet is.
A mostani idõd sem rossz, a kék RS fókusz 1:31-et ment az örök ranglistán is elég jó helyen lennél, 1:25-öt most a Totalcaros fiúk mentek az épített Celica-val a Skyline még náluk is jobb volt 1 kicsivel, a Skylinenál Én késõbb fékezek, de õ gyorsabban kanyarodik és erõbõl jön ki, legközelebb megnézem alaposabban! 
Re: Lizard21 (18549)
reply history 2011.10.20. 09:28:07 (18546
User profile
18.45 @ 115
ba.dkii eddig is tudtam hogy sok maradt az idõben, de hogy ennyire sz.r voltam az csak most tudatosult bennem ahogy láttam az 1:29-es idõdet, ahol szenvedtem a pályán ott most látom hogy Te milyen íveken mentél, bár kétségtelen hogy a Yaris futómûve és féke is komolyabb mint az E30-é, de nagyon jól terelgeted az biztos!
Bár nekünk most ûridõ az 1:29, de reálisnak tartanék egy 1:31-32 -es idõt, most stabilan körrõl körre megvan az 1:35, ami ahhoz képest hogy elsõ alkalom volt és a BMW-el sem mentünk már április óta Roll eyes  
Re: Lizard21 (18529)
reply history 2011.10.19. 08:25:02 (18520
User profile
18.45 @ 115

Mindenképp! Az Audi szenvedett ezen a pályán, ugye drag-ra épült és itt a kicsi fék hátrány + evvel a futómûvel ide nagyon nem való, nem mérettük, de telós méréssel olyan 1:30 körül mehet.

A BMW mondhatni gyári, E30 1.8 8v M40 motor 110-en lóerõvel, gyári fék elõl, hátúl dob, kipakolva, csövezve, 2 sport ülés, ide már kapott "sport" futómûvet is, a gumik kopott, öreg utcai gumik, lelkesedésbõl, kicsi pénzbõl épül Big grin
 
Re: Lizard21 (18519)
reply history 2011.10.18. 08:22:12 (18518
User profile
18.45 @ 115

Tudtam Én hogy ismerõs az autó, de a többiek azt mondták biztos nem Te vagy Big grin

Mi a bordó BMW E30-al voltunk kint (meg az Audival) a legjobb idõm 1:34:863 Tongue stick out
 
Re: Lizard21 (18517)
reply history 2011.10.17. 16:30:56 (18516
User profile
18.45 @ 115
Lizard21 tegnap Te voltál kint a Yarissal az Euroringen? 
Re: Lizard21 (18515)
reply history 2011.08.30. 14:04:24 (18268
User profile
18.45 @ 115

igazából nem is értem hogy lehet 2.0L motorból 1.2 baron ekkora teljesítményt kihozni??? Giga turbó + magas fordulatszám?

 
Re: szabyk RST (18267)
reply history 2011.06.17. 12:04:45 (18185
User profile
18.45 @ 115

jó ez a KORREKCIÓ

most van épp klíma tisztításon  
Re: GodRat (18184)
reply history 2011.06.17. 12:03:38 (18184
User profile
18.45 @ 115
most carstyling, vasárnap lõhetek még 1-2 képet 
Re: MarcoR5 (18183)
reply history 2011.06.17. 10:54:32 (18182
User profile
18.45 @ 115

ha korábban beszélünk 1 héttel akkor talán, most kapott vadi új féket (320-as), betétet elõl, most kapott új olajat 10w60-at, szûrõt, ü.anyag szûrõt is (eddig 3szor raktuk kompra teljes kivizsgálásra, állóban is meg gurulóban is néztük, semmi probléma). Xenonos, tempomatos, elektromos üléses, de szövet belsõs, ülés fûtés van, zónás klíma, stb...
Még ezt azt csinálni kell rajta(lökhárítot egy 5 cm helyen fényezni, büdös a klíma), de semmi komoly, ettõl függõen 4800-5200 Euro, magyar papírosan, mûszakival, kézi 6os váltóval!
Az autó eladó, nyilván nem minden áron, mert most is avval jöttem melóba, de eladni akarom nem nézegetni a használtautón Wink

 
Re: MarcoR5 (18180)
reply history 2011.06.17. 10:42:30 (18181
User profile
18.45 @ 115

minden fedett helyen van, de nem 1 helyen Big grin Wink  
Re: Master3v (18179)
reply history 2011.06.17. 09:46:51 (18178
User profile
18.45 @ 115

kézi 6-os, pályán pillanatnyi fogyi szerint (tempomattal, klímával) 10.2-10.6 (135-145km/h), rátankolásos módszerrel a vegyes 10-15 közt van attól függõen, hogy ha sokat mész hosszútávon akkor inkább 10 felé, ha többet városba akkor 15 felé.

Ha komoly a szándék akkor most szerencséd van, mert UrQuattro projekt miatt most minden alku képes nálam, van ami jobban van ami kevésbé, az A6, GSX-R jobban a G1, 530D kevésbé

Wink Tongue stick out

 
Re: MarcoR5 (18177)
reply history 2011.06.17. 08:04:48 (18176
User profile
18.45 @ 115

ja az avatárban látható Golf is, csak ez van fent a használton a többi szájon át terjed Big grin Bawling Big grin

 
Re: GodRat (18175)
reply history 2011.06.17. 08:02:38 (18175
User profile
18.45 @ 115

Jelenleg egy A6 2.7T-t használok, az eladó cuccok (minden) pedig egy 2001-es S4-bõl valók!

Tapasztalat? Az A6 még a korai 230 lovas, hihetetlenül lentrõl (2000 alól) indul meg, ott érzed azt amit egy régi 5h S4/S6-ban 4000-4500-tól, de nem olyan "erõsen" aztán evvel a lendülettel húz a tiltásig, teljesen steril semmi hangja, csak a gumikat hallod.

Eladó az A6, az S4-bõl minden, egy 1000-es GSXR + még egy 530D BMW is Big grin
 
Re: MarcoR5 (18174)
reply history 2011.06.16. 21:03:15 (18171
User profile
18.45 @ 115

2.7 V6 BiT-hez szinte van minden raktáron! nekem a V6 olyan mélységbõl indul meg, hogy az 5h csak pisloghat, igaz fent nem is megy úgy. Egy kocka Q-ba ütne igazán nagyot a 2.7T Tongue stick out
 
Re: MarcoR5 (18164)
reply history 2011.06.06. 15:28:15 (18140
User profile
18.45 @ 115

érte nem tudom mit tehetnél még, de ÉRTEM megtehetnéd, hogy elõveszed az ultralightweightredrocket kasztnit és beledobod az "új" fejlesztést és végre mész egy 9 alját Big grin Bawling Big grin

 
Re: civiccoupe (18133)
reply history 2011.05.24. 21:42:16 (18087
User profile
18.45 @ 115
Re: dani1121 (18086)
reply history 2011.05.08. 10:06:34 (18012
User profile
18.45 @ 115

csatlakozom a többiekhez, valami kis elektromos f.szság miatt lehet ez az egész, nekem is vmi ilyesmi van a A6 2.7T-nél, Én ezekhez a srácokhoz akarom elvinni hamarosan: http://totalcar.hu/magazin/technika/2011/05/07/harom_kozepkoru_nemet_ur/

Wink

 
Re: GMalma (18009)
reply 2011.03.23. 10:54:54 (17766
User profile
18.45 @ 115

Nekem sikerült telon elintézni Big grin

csodálkoztam, hogy miért van már napok óta vámolás alatt a pakkom ami amcsiból jött, egy laza 20-25 perces telefonálás, közben 62 emberhez kapcsolgattak, mire a végén nekem is evvel jöttek, hogy kaptam e már levelet? Na erre válaszoltam egy szépet neki, a lényeg, hogy megjött a csomag, a postásnak kifizettem a vámot, másnap vagy harmadnap megjött a levél, hogy csomagom van a vámon Bawling amit aznap adtak fel, hogy beszéltem velük Angry

 
reply history 2011.03.21. 10:42:00 (17741
User profile
18.45 @ 115

de ha belegondolsz a "nagyok" közül elég sokan mennek direkt szûrõvel (utcai autókon), mondjuk a zöld HKS-el, ami 700 lóig van asszem és az ára sem vészes, nem kell olajozni sem
 
Re: radics1 (17738)
reply history 2011.03.21. 10:21:45 (17737
User profile
18.45 @ 115

Deme Robinak van eladó légszûrõje 2.7 S4-bõl Wink

 
Re: radics1 (17736)
reply history 2011.03.13. 21:04:31 (17668
User profile
18.45 @ 115

Golf 1 1.5 beteg 70 lovas motorral vékony téli gumival 18.4 Wink  
Re: dani1121 (17665)
reply 2011.01.22. 08:48:59 (17497
User profile
18.45 @ 115

Köszi fiúk,

Még 1 kérdés: K-jetrõl kiszerelt állapotában nem lehet megtudni, hogy jó-e, igaz? csak beépítve vagy "padon" indítva, használva deríthetõ ki?
 
reply 2011.01.21. 22:21:33 (17493
User profile
18.45 @ 115

Lambda szonda elhelyezésére van vmi bevált recept? Mire kell, érdemes figyelni? A gyári minta nincs meg.
 
reply history 2010.11.30. 10:37:05 (17363
User profile
18.45 @ 115

Havassy bácsi az elõadásán beszélt errõl is, majd megnézem felvételrõl és ha akkor még aktuális megírom mit mondott.

 
Re: LacUS (17362)
reply history 2010.11.15. 15:09:58 (17331
User profile
18.45 @ 115

írtam neked a kársztájlingon a KR végett, radics1 elültette bennem a kíváncsiság csíráját Smile
 
Re: Robi-ka (17322)
reply history 2010.11.12. 14:24:04 (17321
User profile
18.45 @ 115

Oettinger az 1.5 JB és 1.6 EG motorokkal bûvészkedett fõleg, 1.6 8v-bõl volt 2.0 16v is 150 lóval, ami 20 éve nem volt sz.r szerintem!
Él ilyen legenda VW-s körökben, hogy van itthon egy Oettinger Golf 1, de még sajna Én nem láttam, még pénzt is adnék érte, de állítólag 800e-1 milliót kérne érte a srác, pedig egy rakás sz.r Sad

 
Re: radics1 (17319)
reply history 2010.11.12. 14:17:09 (17320
User profile
18.45 @ 115
"mk2 blokk-mk1 1.5 fõtengely-hajtókar combo-val"

jól hangzik, egy próbát megérne, csak sajna nincs itthon KR blokkom.


Igazából egy fogadás kedvéért vágtam bele a power upgradebe és egyre jobban vonz egy kívül-belül patika gyári gép, "tuning" futómûvel, fékkel, motorral. Wörti tali, pályanapok, old timer 1/100 -as versenyek, stb. Mellékvágányon meg végig tolom az évet a Dragracing kupában, nem is akarok 110-120 lónál többet elsõ körben, ha összeállt a technika és még tetszik is akkor beszélhetünk a motor további gyúrásáról.

 
Re: radics1 (17318)
reply history 2010.11.11. 22:05:02 (17317
User profile
18.45 @ 115

az 1.5 blokkomra csak az 1.6 GTI hengerfej jó, már az 1.8 8v sem, 16v, 20v-rõl már nem is beszélve. Oettinger által gyártott 16v lenne jó, de gondolhatjuk milyen árba mehet még most is, ha egy szintén általa készített km óra 550 Euró-ért kelt el.

Igazából Én 1.8 16v KR-t raknék bele (késõbb turbóval), de ez nem az a hely...

20-30 éve is ki tudtak hozni szép teljesítményeket ezekbõl a blokkokból, most újra kijárjuk a régi iskolát Smile

 
Re: radics1 (17316)
reply 2010.11.09. 18:28:59 (17288
User profile
18.45 @ 115

sh adam: megadnád nekem a ¹kodás ismerõsöd elérhetõségét? beszélnék vele, hogy mi mennyi és hány méter.

maki: ha jól tudom neked volt egy komoly vems-es Golf 1-ed, mondanál róla 1-2 szót, mennyibe állt meg a motor vemsezve, stb... ha gondolod adsz 1 számot és felcsöröglek holnap napközben.

radics1: késõbb majd zargatlak téged is!

Wink

 
reply history 2010.11.08. 12:54:55 (17263
User profile
18.45 @ 115

Golf 1-et akarok karbizni, 1.5 JB és 1.6 GTI "hybribet" készítek, hogy még beférjek az S2 1550-ig tartó kategória kiírásába.

Ecut közvetve 250-320e Ft-ra mondták berakva, progizva elméletileg még a 200-250e tartható lenne( ha szerzek bontottat és berakom magam)... + motor felújítás, egyebek.

Karbi jelenleg jóval olcsóbbnak tûnik, elméletileg 100e környékén megáll ez a fajta karbi, felújítva, behangolva + motor felújítás, egyebek.

 
Re: Robi-ka (17262)
reply 2010.11.08. 09:35:37 (17261
User profile
18.45 @ 115

Sziasztok,

Karbi gurut keresnék, olyat aki fel tudna nekem újítani profin 2 db (1pár) Solex ADDHE 40 -es karbit és késõbb be is hangolná, esetleg segítene a tapasztalatai alapján, hogy milyen blokk, hengerfej kialakítás lenne a legjobb a terveim kivitelezéséhez (2011 S2 bajnok Smile ).

Szakik nevét, címét e-mailemre is átküldhetitek: ragoattila(kukacos A betû)gmail(pont)com

Köszi

 
reply history 2010.11.03. 20:53:24 (17235
User profile
18.45 @ 115

5 dugóm van hajtókarral, AAN, alapméretes 4 hajtókar, a dugók nem 100%-osak, ha dobsz e-mailt átküldöm a képet róluk, fõtengelyem és blokkom is van, használt fém h.fej tömítésem is Wink de mindent iszonyatosan drágán adok Tongue stick out
 
Re: radics1 (17234)
reply 2010.11.02. 15:20:11 (17226
User profile
18.45 @ 115
Sziasztok!

karburátoros motor beállításához felesleges AFR mérõt használni? pl ilyet:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AEM-Analog-Wideband-o2-Gauge-Sensor-AFR-Black-Face-/270646654029?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3f03cc344d

vagy másképp: AFR mérõvel be lehet állítani jól egy karbis motort ?
 
reply history 2010.10.29. 09:40:04 (17225
User profile
18.45 @ 115

na-na-na-naa, B csoportos rallysokat megszégyenítõ technikával és tempóval terelgetem azt a brutál és hihetetlen kemény 110-120 megvadult telivér lovat Big grin

 
Re: szabyk RST (17224)
reply 2010.10.29. 07:34:12 (17223
User profile
18.45 @ 115

Nekünk nem jött be az E30-on felfelé még jó, de mikor kanyar elõtt visszapakolunk akkor nagy pontosságot igényelne, amire rallyn nem mindig van idõ, nekem 2 helyembe került, hogy 3ból 2be nem tudtam berakni Bawling

 
reply history 2010.10.27. 15:10:34 (17209
User profile
18.45 @ 115

ááá 4 ütemû Wartburg giga szívó/turbó Big grin Big grin Big grin

 
Re: Bkori (17208)
reply history 2010.10.04. 20:58:05 (17015
User profile
18.45 @ 115

Nekünk pont 1 ilyen van hosszított verzióban, ma léptem át vele a 77777 km-ert. Mûszakilag a 90 lovas elõdje klasszisokkal jobb volt, viszont ennek sokkal jobb a kényelme, nálunk a fogyija "jó gazdis" normálban 7.2-7.4, ha sietõs akkor 10-12.
 
Re: gt28rs (17012)
reply history 2010.09.23. 21:11:31 (16997
User profile
18.45 @ 115

Az jó ha a gyárban kijavítják, de rajtuk kívül Én mást nem tudok aki javítana ilyet. A bontott meg 5000-15000 Ft közt van.  
Re: Bruni (16996)

Total 99 entries
1  2  Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!