Adott közel 40 éves konstrukció ami a FIAT x1/9 alatt található. Hosszú mérlegelés után, de arra jutottam, hogy a kispolski futómû nem alkalmas a pályaautózáshoz, ezért valamit kellene oda tervezni. Ki tudna ebben segíteni? Az eredeti nyomtávom 1350mm, de mivel át lesz építve a motortér ezért viszonylag nagy a mozgástér. Elsõdlegesen hobby autóként lenne használva utcára és a pályanapokon. Gymkhanat is megpróbálnám, ezért kérek segítétséget tõletek.
Köszi elõre is
qKta
Ja és soma régi X19 karosszériája bukócsövezve (papírokkal) 100e-rt elvihetõ. Nekem vagy 400e-ben van, szóval kérlek benneteket, hogy ne alkudozzatok!
Bocs, kicsi kevés infót írtam.
szóval 15 coll felnihez keresek legalább 4 dugattyús nyerget, 22-25 széles 257-284mm átmérõjû tárcsához. amit Lizard írt nagyon tetszetõs lenne...
Tisztelt Mesteremberek.
hogyan lehet short shiftert összerakni? néztem ebayen, de a saját motoromhoz reménytelen keresni. Szabyk blogjában láttam, hogy hogyan néz ki, de valami megoldást kell találnom a váltásokra, mert elég hosszú úton jár a váltókar.
Total 5 entries 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
hírdetések között.