timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Technikai topic (Motor, futómû, stb...)



 

Total 190 entries
1  2  3  4  Next  

This is a filtered view
show all posts
reply 2013.02.19. 15:33:01 (19089
User profile
13.05 @ 186
Nincs valakinek 80 > 70mm-es szilikon szûkítõje? 
reply history 2012.10.28. 12:22:51 (19032
User profile
13.05 @ 186
Portolásra tudok megbízható embert.  
Re: GMalma (19029)
reply history 2012.10.01. 20:57:31 (19022
User profile
13.05 @ 186
Haver Sachs Racingre esküszik. Azt egy darab szalvétával is összerakhatod, akkor is fog! Big grin
Szabyk-tól van. 
Re: Norbitron (19018)
reply history 2012.01.10. 14:40:51 (18748
User profile
13.05 @ 186
Hát ja, elméletileg úgy lenne az optimális, ha picit füstöl, mert a többlet anyag hût, de a dízelnél a túl sok anyag meg már növeli az EGT-t. Igen, az imap-emap akkor lenne az igazi, ha közel egyformán mozognának, mondjuk ez a geo beállításától is függ. Miért nem dobtok fel egy gt2560r-t? 4 hengeres motoroknál van aki próbálkozik wg-s turbóval? EEK!  
Re: Master3v (18747)
reply history 2012.01.10. 11:31:43 (18746
User profile
13.05 @ 186
Lehet pár szonda kelleni fog mire valaki megtalálja az optimális értékeket. Smile Amúgy meg dízeleseknek pénz-ékszer nem számít....nemhogy a szondák száma Big grin Kilóra veszik majd Cartman  
Re: ave (18745)
reply history 2012.01.09. 13:12:29 (18734
User profile
13.05 @ 186
Próbáltam keresni tapasztalatokat, de nem volt senki aki határozottan kijelentené mennyi is az optimális. Az a baj, ha valaki érdeklõdött is a dízelesek között az AFR mérés iránt, egybõl lehurrogták minek, baromság, holott szemre nem lehet írni! Ezt sose értettem, nyomja neki az állat, a másik nézi....nem füstöl, adj még neki...most nagyon füstöl most vissza. Bawling
Még senki nem szánta rá magát, hogy vegyen EGT-t és egy AFR-t aztán elmenjen egy padra. Sullen



 
Re: MarcoR5 (18733)
reply history 2012.01.09. 11:56:38 (18732
User profile
13.05 @ 186
Ennyi. benzineseken nem "cseresznyemag turbó" van...ide elég a kinder nyomás Big grin

Amúgy lenne egy kérdésem hozzád. Csupán kíváncsiságból, mi az optimális AFR dízeleknél? Tudom ez még nagyon gyerekcipõben jár nálatok, de mik a tapasztalatok? Mekkora értéknél van a max. teljesítmény? 
Re: MarcoR5 (18731)
reply history 2012.01.06. 16:30:29 (18725
User profile
13.05 @ 186
Ki voltál kapcsolva Confused Big grin  
Re: szabyk RST (18722)
reply history 2012.01.05. 17:38:34 (18723
User profile
13.05 @ 186
Most kaptam meg a számod, így holnap reggel hívlak Big grin  
Re: szabyk RST (18722)
reply 2012.01.04. 19:23:48 (18721
User profile
13.05 @ 186
Nincs valakinek fölös 3"-3.5" vagy 2.75"-3.5" szilikon szûkítõ?  
reply history 2011.11.26. 15:04:42 (18682
User profile
13.05 @ 186
Érdekes dolgok ezek. Smile Mostanság elég divatos ez az EBC, viszik mint a cukrot, pedig a konkurenciával nagyjából azonos árban van. Sokan használnak itthon Carbone Lorraine-t, meg Ferrodo Ds-t is. Kinti hobby pályázók Hawk betéteket használnak, ami az itthon elterjedt betétektõl kicsivel olcsóbb. Legközelebb ha cserélnem kell, kipróbálom a Hawk HP+ betétet. Smile  
Re: Master3v (18681)
reply history 2011.11.25. 00:40:14 (18675
User profile
13.05 @ 186
Árban nagyjából egyformák. 
Re: Ponya (18673)
reply history 2011.11.24. 16:58:45 (18671
User profile
13.05 @ 186
Az nem páva, mindenkinek olyan van Big grin  
Re: Master3v (18670)
reply history 2011.11.24. 12:16:41 (18669
User profile
13.05 @ 186
Ha már feldobtad a fékbetétet, kérdezném, hogy van valakinek tapasztalata Carbone Lorraine betétekkel? Vagy esetleg a Hawk betétekkel? Confused Smile  
Re: GMalma (18668)
reply history 2011.11.15. 21:59:32 (18654
User profile
13.05 @ 186
Igen, kinek mi a szimpatikusabb, végtelen lehetõségû.
Hallottam, hogy nem igazán lehet az otthon összerakott példányokat legalizálni, az Ukrán úriember nem is tudom, hogy oldotta meg.
Nekem sem biztos, hogy 2xxLe kéne, ez másról szól. Kicsit mintha a motorozás élménye lenne belegyúrva egy 4kerekûbe Smile
Majd 1x, talán... Bawling Smile  
Re: Roberto (18653)
reply history 2011.11.15. 21:07:02 (18652
User profile
13.05 @ 186
Beszélek ismerõssel, ha találkozik a tulajjal említse a társaságotokat, hátha kedvet kap hozzá. Smile
Ez valami Robin Hood Sports Cars márkájú. 2.0 Ford zetec motor van benne ITB-vel, állítólag 220le. , Nagyon sajnálom, hogy utasként sem ízlelhettem meg milyen is Sad
Ha tehetném, tuti csinálnék magamnak egy ilyesmit, nagyon megtetszett, itt kezdõdhet az igazi vezetési élmény. Mondjuk, én beledobnék inkább egy s2000 motort, nem erõlködnék a ford motorral. ( na most mit kapok Szabytól Big grin Cartman Tongue stick out
Re: Roberto (18651)
reply history 2011.11.15. 20:03:09 (18650
User profile
13.05 @ 186
Az tulajt nem ismerem, csak egy kedves ismerõsöm segédkezett az építésben, most éppen a kipufogóval variáltak, mert a mûszakihoz kellett katalizátor meg suttogós dob, aztán most ezek helyére került egy átmenõ dob, így már elég kellemes Big grin
A tulajdonosról annyit tudok, hogy Ukrán nemzetiségû, de a hétköznapjait itt Dunaújvárosban tölti, mivel õ a vasmû info igazgatója. Tudomásom szerint nem nagyon tud magyarul, ismerõsömhöz is tolmáccsal együtt jár. Smile  
Re: Roberto (18648)
reply history 2011.11.14. 21:34:22 (18645
User profile
13.05 @ 186
na talán most Confused Big grin  
Re: sh adam (18644)
reply 2011.11.14. 21:32:23 (18644
User profile
13.05 @ 186
Rólad jut eszembe, kb. egy hónapja volt szerencsém egy ilyenhez,sajnos menet közben nem tapasztalhattam meg milyen, de így is felkerült az álom listámra Big grin Bawling

 
reply history 2011.11.07. 21:01:03 (18640
User profile
13.05 @ 186
Egy hétig muszáj volt az r888-kal járnom, persze azon a héten volt olyan felhõszakadás, hogy zabszem nem fért a seggembe, de nem volt vele baj, stabil volt mint a forint Big grin Tartósságról nem tudok nyilatkozni, de ha tehetném tuti r888 lenne a nyári garnitúrám.... vagy advan neova ad08. Smile  
Re: grafo (18639)
reply history 2011.11.02. 22:17:46 (18623
User profile
13.05 @ 186
ja, ott a váltó fogy!! Big grin havernak a sarokban kuporog 3 ASD váltó, 2-bõl eltûnt az 5., 1-bõl pedig a 4. fokozat Big grin Féltengelybõl egy kerítésre való lenne már ha nem lenne megerõsítve Smile  
Re: Master3v (18622)
reply 2011.11.02. 11:32:25 (18619
User profile
13.05 @ 186
Jelen esetben nem a csukló tört?
Ha a féltengely tört, arra rá lehet erõsíteni, nem kell spec cucc. Smile
 
reply history 2011.10.20. 11:41:54 (18559
User profile
13.05 @ 186
Akkor a honda integra a te autód Big grin elõl hátul merevítve, gyári sperr, 1.8 benya, recaro,  2+2 szmély stb... Big grin
Amúgy én nem vennék elõre-hátra erõsebb kanyarstabot. Csak hátra vennék, az alulkormányzottság csökkentése érdekében Smile  
Re: MarcoR5 (18557)
reply history 2011.10.16. 11:57:00 (18511
User profile
13.05 @ 186
Tudtommal 8 kipuff szelep kuka, de majd kijavít ha rosszul tudom. Smile  
Re: spinyo (18510)
reply history 2011.10.14. 18:34:25 (18500
User profile
13.05 @ 186
Pedig te is Hondánál fogsz kikötni Tongue stick out Big grin
 
Re: szabyk RST (18490)
reply history 2011.10.14. 18:33:13 (18499
User profile
13.05 @ 186
Akkor mindenképpen jobb lenne valami komolyabb tengelyt bele. Esetleg még B16 pillangót (60mm) is felrakhatsz, talán hoz valamit. D-s váltókban nem vagyok otthon, de ha esetleg van rövidebb D-s váltó, érdemes lenne lecserélni.

Sperr az változó. Kintrõl szerintem nem áll meg 100e alatt. Én anno itthon csináltattam 100e-ért Hamza Ernõvel a Torsen sperrt, mai napig hibátlanul mûködik, igaz már Boti ex 4g civic-jében. Smile  
Re: Smug (18491)
reply history 2011.10.14. 12:55:02 (18489
User profile
13.05 @ 186
Valami ütõsebb tengely kellene neked. Nem tudom a leömlõd milyen, a hengerfejedrõl az rémlik ki van túrva, talán még síkolva is van belõle. ( javíts ha baromság ).
Hirtelen nem vagyok benne biztos, de talán Bisimoto-nak, JGE-nek van a motorodhoz tengelye.
Aztán feldobni valami ITB-t had hörögjön Big grin Cartman  
Re: Smug (18481)
reply history 2011.10.14. 12:48:26 (18488
User profile
13.05 @ 186
Gyilkolni én inkább b18c4-5-6-t vennék. Ezeknek jobb a geometriája, a b18b b20b/z annyira nem csipázza a magas fordulatot ami szinte elengedhetetlen.(persze hüvellyel NASA karokkal + dugókkal megoldható Big grin ) Legjobb lenne egy b18c4 + dög nehéz fos b16b dugóval. Erre rádobni egy ITR tengelynél nagyobb konfigot körítéssel. Egy ilyennel meg mernék kockáztatni 13 alját, de nem kizárt a 12 teteje. Ha az injektor a mániád, ehhez már esetleg egy garnitúra Prelude injektort vehetsz Big grin
Amúgy fölös, hacsak nem etanolozol a magas komp. miatt. Smile  
Re: dani1121 (18484)
reply history 2011.10.13. 22:25:57 (18475
User profile
13.05 @ 186
Papírozás? Ugyan már...történik egy kis baleset, pontosabban mikor emeled ki az akkumulátort az autóból, véletlen kilöttyen pár dl sav és pont a motorszámra folyik, amit te nem is veszel észre egybõl, hanem egy pár hét múlva amikor meg már sajnos nem lehet vele mit kezdeni Big grin

Komolyra fordítva a szót, az egy tévhit, hogy 20L+++ egy turbós. Én ha finoman és nõiesen vezettem átlag 7.5-8L volt. Egy verseny nap: odaút ésszel, ott kirúgtam a belét, haza megint csak ésszel, ez 11-12L átlag volt. Mindig a lábadtól függ.

Azt nem mondtuk, hogy a B-s tuning olcsóbb mint a D-s, csak azt hogy ár / értékben tuti nyerõ a B. Mindenképpen úgy jársz a legjobban, ha veszel egy komplett autót.

Az tény, hogy egy jó szívó sem 100e ft. Kérdés mi a cél vagy melyik a szimpatikusabb. Smile

 
Re: dani1121 (18473)
reply history 2011.10.13. 19:16:37 (18471
User profile
13.05 @ 186
Kusojá Big grin
Turbo téma negatív, nem akar csigát....a turbó = fütyitoldó Tongue stick out Cartman
NA is Best! Big grin  
Re: glo (18470)
reply history 2011.10.13. 17:50:43 (18469
User profile
13.05 @ 186
Így van, már a hengerfej port + tengely rugó árából vesz egy komplett b18c4-et. Smile
Tény, hogy B18b vagy B20 jobb lenne, csak ahhoz még vtec kit + egy vtec hengerfej körítéssel mindennel az már húzósabb Big grin
Még lehet gondolkoznék egy H22-ben is. Igaz kicsit kell flexelni, de beledobna egy ATR motort váltóval, szépen lépegetne, egy nyomaték tenger lenne Big grin

Akárhogy is fáj, a D-be nem érdemes ölnie a pénzt, ha versenyeken labdába akar rúgni. Sad  
Re: Pelyvi (18467)
reply history 2011.10.13. 17:45:04 (18468
User profile
13.05 @ 186
Ja, csak egy chip-elt 3as Pdtdi-vel szintet ment haver gyári 150le-s 4g iVT civic-je a múlt héten Tongue stick out  
Re: Master3v (18466)
reply 2011.10.10. 16:08:05 (18447
User profile
13.05 @ 186
Nincs valakinek 3.5" - 2.75" vagy 3.5"- 3" szilikon szûkítõje? Nincs kedvem egy ilyen kis sz@rt kintrõl rendelni Sad  
reply history 2011.09.29. 23:31:38 (18413
User profile
13.05 @ 186
Re: dani1121 (18411)
reply history 2011.09.26. 13:16:33 (18402
User profile
13.05 @ 186
százezeeeeee Big grin  
Re: szabyk RST (18400)
reply history 2011.09.16. 20:05:20 (18390
User profile
13.05 @ 186
Az a baj, ott olyan emberek adnának neki tanácsot akik még az olajat is mással cseréltetik Big grin
Akiknek a szavára lehetett adni és le is tettek valamit az asztalra, azokat ez elõbb említett internet tunerek finoman szólva is elküldték a pics@ba, hogy nem az a leömlõ, szívócsõ, tengely... a jobb, mert kint az ek9 forumon vagy a honda-tech-en azt írták Big grin
Az lényegtelen, hogy megy 14.5-t egy millióból, akik meg leülnek, számolnak, reszelgetnek, tesztelgetnek és futnak egy figyelemre méltó idõt, észre sem veszik, vagy feledésbe merültek.
Hori feltenné azt a kérdést milyen leömlõt vegyen elõre tudom a válaszokat!! EREDETI Toda, Bisi, Vibrant.....csak mert ha olyat veszel mindenki a te rudadat copppkogggya. Cartman  
Re: Robi-ka (18386)
reply history 2011.09.16. 15:38:16 (18384
User profile
13.05 @ 186
Úgy kezdem ez az én véleményem, majd a tapasztaltabbak megmondják.

Greddy: Ismerõsömnek volt, 185LE lett vele a b16b dugon kivül ugyan olyan átalakításokkal mint a tied. B16-ra tuti jó, de azt már nem merem mondani hogy B18-ra is elég lesz. Ismerõsnek nagyon kulturált egyenletes, nyomatékos lett a gépe ezzel a leömlõvel. Ára nekem horror, ennyiért új Hytech triy copy jön kintrõl, vagy OBX triy, esetleg csisszesen RMF narrow copy, DC... is kijön, de jelenleg van aki árul 45ért triy leömlõt, ha jól emlékszem használtan. Lehet tévedek de Daninak is lehet akad a polcon. Smile

Toguchi: B16-ra nagy. Nekem jelenleg 4-1 ebay van (hasonlo mint a toguchi) a B16-on, alul gyengült, felül hozott. B18-ra már talán jobb választás lenne, ára baráti.

Szonda téma: ki kell kapcsolni a programban a szondákat, (gondolom BRE-t használtok) a helyüket ledugózni azt kész. Smile vagy ha egyre szükséged van akkor csak az egyiket Big grin

ui.: Bocs ha valakinek beleszartam az üzletébe Big grin Big grin
 
Re: hori (18383)
reply history 2011.09.15. 16:29:13 (18368
User profile
13.05 @ 186
Én is ezt javasolom, hogy 1.8-ra gyúrjon inkább, ha 12es idõket dédelget. Ha jól emlékszem 13 alja volt anno a legjobb B16 idõ, de majd kijavítanak ha f@szságot beszélek. Norbi futotta a Toda vti-vel. 220Le volt, ITB-vel, toda D tengely, Toda dugók, triy leömlõ...de egy vagyon volt. Ezt követõen õ is inkább egy B18c-be tette át technikát. Smile

Jelenleg én is B18c fûzött blokkot vadászok értelmes áron. Ha esetleg b18b, b20b/z akad azzal is kibékülök Big grin  
Re: MarcoR5 (18366)
reply history 2011.09.15. 16:23:36 (18367
User profile
13.05 @ 186
Leömlõ annyi van a hondákhoz mint égen a csillag. Kérdés mennyit szánsz rá és milyen konfigról is beszélünk.
Van aki az ebay 4-1-et tartja jónak, volt akinek hytech copy, toda copy, rmf narrow...stb. jött be inkább.

Ha nem akarsz egy vagyont költeni én az ebay 4-1re vagy a hytech triy copy-ra szavaznék. Ha pénz ékszer nem számít, akkor toda, rmf, skunk2, tegiwa, bisi..... Big grin  
Re: hori (18365)
reply history 2011.09.15. 13:01:54 (18360
User profile
13.05 @ 186
Házi portolással csak óvatosan. Polírozni meg felesleges...bár ezzel van aki nem ért egyet.
Síkolni lehet még egy pár tizedet belõle, nõ a comp.
A házi leömlõ felejtõs, akkor inkább egy ebay 4-1, de jobb lenne egy komolyabb 4-2-1, 4-2-2-1.
Igen, a b18c kompatibilis a b16-al. 81mm a furat és a hengerfej is rámegy. Egy b18c + b16b dugó már közel 13:1, de 1-2 tized síkolással már szinte biztos megvan a 13:1. Smile  
Re: hori (18357)
reply history 2011.09.15. 11:58:27 (18354
User profile
13.05 @ 186
Amúgy mellékesen, ha nem ITB, akkor a Cai-t vagy a short ramot részesíted elõnyben? Tapasztalataid szerint melyik a fontosabb, hossz/átmérõ vagy az hidegebb Iat?  
Re: Pelyvi (18353)
reply history 2011.09.15. 11:48:30 (18352
User profile
13.05 @ 186
"elsõ gyorsulás után a belseje volt csak kipakolva, úgy volt 965kg. utoljára 875kg lett mérve. abból jön le -18kg tetõablak és a könnyû motorháztetõ.
840-850kg az autó kb plusz én 85kg."

Horit idézve, tévhit az, hogy a 4gen civic annyira könnyû! Ha Daninak nincs kipakolva (fullos), akkor õ is 900, de inkább fölötte van, még akkor is ha az övé nem Ivt.  
Re: MarcoR5 (18349)
reply history 2011.09.15. 11:44:52 (18351
User profile
13.05 @ 186
Elég szép idõ. 400on meglehet a 13.3-13.5. 
Re: Pelyvi (18348)
reply history 2011.09.15. 11:39:17 (18350
User profile
13.05 @ 186
Vagy venni kell Velocity stack-ot, lámpát kivenni és kivezetni.
Van aki pl. egy rossz lámpáról leveszi az üveget, kicsit alakítgatja és összeköti a szívócsõvel. Smile Ezek inkább ahogy mondtátok idõ mint pénz. Smile  
Re: MarcoR5 (18347)
reply history 2011.09.15. 10:54:45 (18346
User profile
13.05 @ 186
Ahogy Pelyvi írta az itr cumok, meg ek9 dugok még nagyon alapok.
Ezekbõl nagyobbat, kituratni a hengerfejet, valami komolyabb szûrõt ha az még nincs...vaaaaagy inkább egy b18c-be ölni a lóvét. 100magasságában már akadnak (jelenleg tudtommal nincs pedig nekem is kéne Big grin ) B18c-k fûzve. Esetleg abba belefûzni a b16b dugokat, Botinak is így volt amivel 12.8-at ment. Komolyabb tengelyt hozzá és simán 13 alja...vagy jobb. Smile

ui.: Nekem 2éve porosodik stage2 a polcomon, már be kéne rakni, kíváncsi vagyok mit hoz Big grin  
Re: hori (18343)
reply history 2011.09.14. 21:16:38 (18333
User profile
13.05 @ 186
Közúton használva is már csak 2ülés, mûszerfal, kormány, pedálok voltak benne....mi feeling volt Big grin
F@szom pakolgassa 2 hetente ki-be Tongue stick out

 
Re: Pelyvi (18332)
reply history 2011.09.14. 21:00:00 (18329
User profile
13.05 @ 186
Könnyíts!
Én anno diáklány koromban, nyár közepén beültem egy hõlégfúvóval és egy spaklival feltúrni a kátrány lapokat Big grin Zacskómról patakokban folyt a lé. A napfénytetõ is rohadt nehéz.
Ezért jó olyanból építkezni mint amilyen Bandié. Smile  
Re: hori (18324)
reply history 2011.09.14. 20:55:09 (18327
User profile
13.05 @ 186
Peeeersze nem kell a púder!!!!! Big grin Big grin Big grin  
Re: Bandi (18326)
reply history 2011.09.14. 20:32:27 (18323
User profile
13.05 @ 186
Csonkálvánnyal együtt tudod csak cserélni a féket.
Sperrel is javul egy csöppet a 60láb. Smile  
Re: hori (18322)

Total 190 entries
1  2  3  4  Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!