hamár regisztráltá a crx forumra és most úgyis a gyüjtögetéses szakaszban vagy, ha ajánlhatom akkor olvass, tájékozódj, ne csak ott, hanem máshol is. esetleg ha tudsz ülj bele egy turbos hondába meg hori hondájába is. érezd a különbséget.
a fogyasztásról meg csak annyit, hogy otthonról lacháza szétrúgva - ott mégjobban szétrúgtam - hazafele verseny az öreggel, ez pontosan 100-110 km (mikor merre mentünk) és sosem volt több 12 liternél a D16A9 turbom 180 whp-val.
félre ne értsd nem rábeszélni akarlak a turbora, csak érdemes látni hogy mire mennyit költesz és az (nem mennyi powert hoz) mekkora mosolyt ültet az arcocskádra.
ha a szerkezet szar, mindegy mit raksz bele. volt kevlarom, megcsuszott, ugyanazzal a szerkezettel kapott egy szinter tarcsat, a helyzet nem valtozott, csak mikor kapott egy normalis ACT szerkezetet. hidd el a nyomo ero sokkal tobbet szamit mint a tarcsa fajtaja.
sztem meg nem kellene kioktatnod valakit aki ezzel foglalkozik nap mint nap...
még a gyári van fent... de nézelõdök valami normálisabb után, hátha az segít. de van még egy lendkerekem lehet elöbb megpróbálom azzal. igen, csúsztatásnál nekem is remeg rendesen
Ezt mondjuk nem írtam, de fel lett köszörülve, pont emiatt... és ez a bajom ha azon múlik felköszörültetem akár mégegyszer... de tartok tõle, hogy a szerkezet a kevés. Mert nem hiszem hogy 300Nm-t produkál az autó...
Köszönöm a válaszokat! Esetleg véleményt nyílvánítanátok dugó/hajtókar ügyben? Vitara dugók? Vagy van más ami megfizethetõ árban van? Hajtókarnál Eagle-re vagy SCAT-ra gondoltam...
2 dolog miatt tartok tõle... golyóscsapágyas, ezeket nem nagyon lehet javítani ha jól tudom. a mási pedig, hogy nem férne el a motortérben... esetleg egy 2560? az is golyós, de talán az elfér...
Hali!
Nekem is kkk van fennt ugyanúgy 24/26 csak nekem dízel. Egyelõre arra leszek kíváncsi, hogy ezzel a turbóval mit fog tudni a gép... neked a 24/26 az benyás? Mekkorát tölt?
Egyelõre csak az információ halmazra van szükségem... a héten megyek a motorért... kap kovácsolt belsõt, és meglátjuk, hogy mit tud ezzel a konfiggal... nyílván kevés lesz, és ezért érdekel a dolog. te tényleg azt gondoltad, hogy gyári moci belsõt meg tolok egy nagyobb turboval 1.0+ nyomáson? szégyenlem magam, ha ezt nézik ki belõlem emberek:S:S
Mit ajánlanál csak versenyre? A legutóbbi mérés szerint 180WHP-t tud... ha 220-230WHP körül mozog az még jó is lehet. Gondolhatsz közepes nyomásra is 1.2-1.4 körül.
Egy barátom szeretné megpöckölni az autóját. Mitsubishi 3000GT VR4-rõl lenne szó. Én elsõsorban valami ECU mókázást ajánlottam neki. A kérdésem az, hogy ki foglalkozik ilyennel illetve érdemes-e hozzá valami piggyback-et venni?
igen tudom, szoktam itt nézelõdni. szeretnék egy mérést így ahogy van az autó, hogy mégis mennyit számít az, hogy jól fel van progizva. mondjuk az ugye más lesz, mert más injektoraim lesznek... legalábbis remélem
f@szom a korrekcióba