timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Technikai topic (Motor, futómû, stb...)



 

Total 181 entries
1  2  3  4  Next  

This is a filtered view
show all posts
reply 2008.03.30. 23:25:17 (9671
User profile
11.90 @ 206
injektorok elkeltek 
reply 2008.03.26. 12:02:41 (9608
User profile
11.90 @ 206
Sorry az offért, van 4db ill. 8db Siemens Deka 900cc low imp injektorom eladó, akit érdekel nézze meg a Hirdetések között. 
reply history 2008.03.11. 09:39:08 (9332
User profile
11.90 @ 206
Nem rossz könyv, de vannak benne részek amiket csak fenntartással, egy csésze kávé mellet... 
Re: recska (9331)
reply history 2007.12.27. 11:08:55 (7904
User profile
11.90 @ 206
Csak mamásat tudok  
Re: civiccoupe (7903)
reply history 2007.12.13. 19:38:55 (7833
User profile
11.90 @ 206
Seafoam-ot öntöttek bele, ez egy ilyen petróleum alapú motortisztitó. 
Re: hori (7832)
reply history 2007.12.10. 16:23:54 (7803
User profile
11.90 @ 206
Nagyon komoly!! 
Re: SRobi (7796)
reply history 2007.12.06. 11:43:22 (7773
User profile
11.90 @ 206
F-bodyba két fajtát lehet venni, az olcsób single adjustable, ez amit itthon is lehet kapni, abban csak a rebound állítható valóban, de van a double adjustable, amin a compression is állítható, csak az a legpuhább beállításon is betonkemény, állítólag.
Bilstein-t nem ajánlják az enyémhez, gyárilag nem jó a szelepezése a mi futómûvünkhöz. 
Re: ESI (7772)
reply history 2007.12.05. 12:36:35 (7767
User profile
11.90 @ 206
Köszi! 
Re: ESI (7766)
reply history 2007.12.05. 10:16:20 (7765
User profile
11.90 @ 206
ESi, Sanyi, mi nem tetszett nektek? Túl "nyers" volt? 
Re: ESI (7762)
reply history 2007.12.04. 20:47:56 (7752
User profile
11.90 @ 206
Pedig de. 
Re: firewall (7751)
reply 2007.12.04. 20:44:24 (7750
User profile
11.90 @ 206
De most nézem, hogy itthon a Konira csak 3 év a garancia??? Dejó... 
reply history 2007.12.04. 20:43:16 (7749
User profile
11.90 @ 206
Nem körözésre csinálnám, hanem utcára, olyan kvalitásban, hogy azért ha kedve támad az embernek, akkor ki lehessen vinni körözni, és nem 4:50-et menne, mint most kb  
Re: ave (7747)
reply history 2007.12.04. 19:12:46 (7745
User profile
11.90 @ 206
Igen, elég öreg volt már, kb. 2 éves és mentem vele vagy 4000 km-t! Ezért nem szeretném felújítani

Majd még alszom rá párat, és eldöntöm, hogy utcán szeretném tovább használni, egy kis ringezéssel, vagy lesz kedvem dragozni a jövõben. 
Re: ESI (7744)
reply history 2007.12.04. 18:32:57 (7743
User profile
11.90 @ 206
Ha kap sárgakonit, akkor kapna hozzá match-elt rugókat meg stabilizátorokat is. Nyílván nem dragra

Jó a kérdés, mit akarok az autóval csinálni? Nemtudom. 
Re: ave (7742)
reply 2007.12.04. 18:17:07 (7741
User profile
11.90 @ 206
Egy kis téma:
2 hónap folyamatos állás után elfosta magát a bal hátsó QA1 állítható lengéscsillapítom. De úgy rendesen összehányta a padlót...(olajos volt isten nyugosztalja).

Mit vegyek helyette, drag gátlókat megint vagy örigaris "sárgakonit" utcára? )) 
reply history 2007.11.25. 16:28:36 (7467
User profile
11.90 @ 206
Pontosan mit szeretnél tudni / elérni? 
Re: Turboá (7453)
reply history 2007.11.25. 15:41:26 (7466
User profile
11.90 @ 206
Van pár urbanlegend Csángesszel kapcsolatban, amit nem lehet eloszlatni olyan könnyen. Csak pár szerencsés egyén van, akinek kirajzolódhat a valódi kép róla - én is közéjük tartozom, mivel már láttam nõvel (is). 
Re: pnanassy (7449)
reply history 2007.11.24. 17:06:41 (7415
User profile
11.90 @ 206
Hmm... google, most nincs jobb ötletem ESI  
Re: ESI (7404)
reply history 2007.11.24. 17:05:34 (7414
User profile
11.90 @ 206
Ahogy mondod, legnagyobb vákumhoz tartozó elõgyuszi értéket!

Bár kicsit idõigényes padon végigjátszani ezt az egészet egy 16x16-os táblán (vagy nemtom hondánál hogy van)... viszont ha tudsz loggolni és exportálni valami adatbázis progiba, akkor az nagyban megkönnyíti a feladatot: különbözõ gyújtástáblákkal logolsz az utcán, majd export és ott szûrsz különbözõ paraméterekre, majd összefuttatod õket. Elég fasza kis progit lehetne erre írni, mit szólsz Ave?

Padlógáznál, ahogy már írták elõttem is, teljesítményre hangolsz, ami szívó módban a kopogás határ elõtt lesz, lefogadom. Vagy padon, vagy ha MAF-os vagy akkor legnagyobb AFGS-re. De inkább a pad  
Re: Pelyvi (7408)
reply history 2007.11.24. 00:35:09 (7403
User profile
11.90 @ 206
Akkor jó Nyílván, alapjáraton a legkönnyebb megtalálni a legoptimálisabb elõgyuszit.

Részterhelés már nem olyan egyszerû, túl sok a variáns...  
Re: ave (7402)
reply history 2007.11.24. 00:08:05 (7401
User profile
11.90 @ 206
Mit értetlenkedsz?

Nagyobb vákuum, nagyobb hatásfok. Addig emelje (vagy csökkentse) az elõgyûjtást, amíg nagyobb vákuumot nem lát azonos motorüzem-körülmények mellett. 
Re: ave (7399)
reply history 2007.11.23. 23:40:15 (7398
User profile
11.90 @ 206
Ahol a legnagyobb a vákuum, oda rakd az elõgyújtást.

Padlgáznál ez ugye nem érvényes  
Re: Pelyvi (7392)
reply history 2007.11.23. 10:59:31 (7331
User profile
11.90 @ 206
Na így rögtön más Bucika

Amúgy Korinak igaza van, tényleg tiszta Index lett ez a fórum is. Anyázgatások, veszekedések. És ide most nem rakok smiley-t. 
Re: DrT (7330)
reply history 2007.11.23. 10:56:02 (7329
User profile
11.90 @ 206
Te az a DrT vagy akire gondolok/gondolunk? A stílusod nem ezt súgja nekem, már rég ki lenne osztva meg buzizva mindenki

Ha mégis, akkor üdv újra itt  
Re: DrT (7328)
reply history 2007.11.16. 14:47:19 (6841
User profile
11.90 @ 206
Nekem is bennt van a légtömegmérõ, viszont csak 570 whp-ig tudja követni a rendszert. Ezt el is érem 4500-as fordulaton )
4500 felett RPM vs. Fuel Enrichment táblára bízom a dolgot, nyílván, ha változtatom a nyomást, újra kell írnom. 
Re: Spoon (6840)
reply history 2007.10.17. 12:59:24 (5925
User profile
11.90 @ 206
Kamiont nem akarsz építeni?  
Re: Saybor (5924)
reply history 2007.10.17. 12:48:49 (5923
User profile
11.90 @ 206
LOL, megelõztél  
Re: Saybor (5920)
reply history 2007.10.17. 12:45:11 (5921
User profile
11.90 @ 206
Ácsiácsi..most nézem, hogy a gt4088 az egy 64mm turbo... ez meg 88mm! Garrett oldalán a GT4718 a hasonló  
Re: Saybor (5916)
reply history 2007.10.17. 12:38:29 (5919
User profile
11.90 @ 206
Nemhát... 
Re: Saybor (5917)
reply history 2007.10.17. 12:38:14 (5918
User profile
11.90 @ 206
Feri, nem a GT szériás forgórész, hanem TV.  
Re: Saybor (5916)
reply history 2007.10.17. 12:19:31 (5915
User profile
11.90 @ 206
Fizikai méretre nagy, a teljesítménnyel nincs gond Az ST76 is tudja ugyanezt a teljesítményt, finomabb, elõrehaladottabb megoldásokkal, sokkal "utcaibb" viselkedéssel. 
Re: Zolti (5913)
reply history 2007.10.17. 12:16:13 (5914
User profile
11.90 @ 206
Utcára sok...4200-nál tölti be a .7 bar-t.

És most szerelmes lettem a Borg Warner ST76-ba, az 3000-tõl már harcrafogható. 
Re: szabyk RST (5911)
reply history 2007.10.17. 11:03:36 (5910
User profile
11.90 @ 206
Szerintem cseréld ki az összes alapjárati motort, gondolom nem annyira drága. 
Re: Leon (5908)
reply 2007.10.17. 11:02:21 (5909
User profile
11.90 @ 206
Ide is beraknám, sorry Ave:

Egy kis adok veszek:

Eladó egy Precision Turbo PT88, 88mm-es kiskör, T4 0.96 A/R, 4" V-band, 1250 lóerõig.
A turbo hibátlan, 3 hónapos, 40 km-t és 10 futamot futott mindössze.
220.000 Ft

70 / 370 50 97 
reply history 2007.10.15. 11:32:00 (5784
User profile
11.90 @ 206
Hengerfejes autót semelyik venti sem hûti vissza  
Re: Leon (5783)
reply history 2007.10.14. 21:39:31 (5768
User profile
11.90 @ 206
ugye milyen jól tudják kábítani az embert?  
Re: soma (5765)
reply 2007.10.14. 21:38:26 (5766
User profile
11.90 @ 206
Na, nem tudtok viselkedni, úgyhogy Diust rögtön beszórtam fekete pontokkal, le lesz tiltva a fórumról egy darabig  
reply history 2007.10.14. 19:27:46 (5742
User profile
11.90 @ 206
Én meg attól vagyok ideges, hogy 200-al mész 10.89-et.
Beszélnünk kell. 
Re: soma (5739)
reply history 2007.10.12. 22:30:52 (5716
User profile
11.90 @ 206
nem hinném hogy megfizetné average joe 
Re: carlosracing (5715)
reply history 2007.10.12. 21:57:37 (5714
User profile
11.90 @ 206
full gumi, semmi merevítés!! majd megmutatom legközelebb, ha erre jársz  
Re: carlosracing (5713)
reply history 2007.10.12. 21:45:42 (5712
User profile
11.90 @ 206
ilyennel megyünk mi is. sima drag slick, nincsenek benne fémszálak. 150 felett izgi  
Re: Atommanó (5709)
reply history 2007.09.05. 11:26:32 (5014
User profile
11.90 @ 206
5. szelep "marketingszelep"  
Re: carlosracing (5013)
reply history 2007.09.02. 15:10:03 (4964
User profile
11.90 @ 206
crank sensor, és amint látom elég csúnyán beleért a lendkerék... 
Re: pnanassy (4963)
reply history 2007.08.22. 12:24:37 (4824
User profile
11.90 @ 206
Kitaposott ösvényen haladsz vagy fejjel elõre?  
Re: ave (4822)
reply history 2007.08.22. 12:22:56 (4823
User profile
11.90 @ 206
Grat! Szép kis projekt! 
Re: ave (4822)
reply history 2007.08.22. 11:54:18 (4820
User profile
11.90 @ 206
lesz véégre EFI????  
Re: ave (4816)
reply history 2007.08.14. 22:49:17 (4773
User profile
11.90 @ 206
Mindenki azt hitte sorry  
Re: szilvi5 (4769)
reply history 2007.08.14. 21:20:23 (4768
User profile
11.90 @ 206
Már volt itt téma..
Kérdesedre a válasz: sokat... nálam 420 rwhp-t tudott, gond nélkül. 
Re: Robi-ka (4767)
reply history 2007.08.08. 09:01:19 (4729
User profile
11.90 @ 206
Egyhelyben pörögve nem ér  
Re: slowlow (4727)
reply history 2007.08.08. 09:00:51 (4728
User profile
11.90 @ 206
Jaja, efelett elsiklottam

Esõben, vagy akár nedves úton MT Drag Radial = Öngyilkosság 
Re: ave (4726)

Total 181 entries
1  2  3  4  Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!