Mivel tudom,hogy sok itt a hondás.ezért feltennék egy olyan kérdést,hogy tud-e valaki bontóst,ahol lehet kapni normális áron 1992-es Preludehöz elsõ lámpákat és a mellette lévõ kis mûanyag beömlõket. Hívtam párat,de vagy nem volt vagy csilliárdoké akarta adni,mert Preludehöz kell..Köszönet!
Akkor feltenném a kérdést ismét. Tud valaki 0.64-es turbinaházat Garett Gt28 turbóhoz? A gyári száma: 430609-0230 Tudok cserélni is,mert van egy 0.86-os a polcon: 430609-0231
Most jön Április 2-5 között a svéd Maptun ide Pestre,akik elvileg Saabokat tuningolnak,de most már szinte bármilyen típust tudnak stage1-stage3 (ha van kipuf rendszer,meg légszûrõ) 2009-ig bezárólag, OBD-2 csatlakozón keresztül! Ára: 3.000 SEK = kb.110.000 Ft. Ez ár érvényes az minden NEM SAAB ( Audi,BMW,Mercedes,VW,SEAT,Volvo,Fiat..stb) típusú turbós benzines vagy dízel autóra! Jelentkezni nálam emailben lehet: gmalma@gmail.com
Szia! Nekem gyárilag GT17 volt,mert az enyém csak 2.0! A 2.3 Aero vagy Viggen modelleken van ez a turbo. A nyomásban nem vagyok biztos (emlékeim szerint 1.0-1,1bar) ,de a Viggenben 230Le/350NM A 9-5 Areoban 250Le/350NM
Kérdés! Tud valaki ajánlani olyan mûhelyt,ahol gyártanak féktárcsához egyedi középrészt? Most féktárcsa gyártót váltottam és amit eddig használtam azt nem lehet erre átszerelni..
A gépésztuning felejtõs!!
Cserélnék Garrett GT28-as 0.86-os turbinaházat (430609-231) 0.64-esre (430609-230)!
Ez jó a 2860RS, 2871 és 2876 modellekhez. Belsõ wastegates nem kell!!
Van itthon olyan ember,vállalkozás akit bátran mertek ajánlani hengerfej portoláshoz,meg szelepek, szelepfészek,szeleprugók gyártásához? 100%-ig megbízható embert keresek! Köszönöm!
Csak tájékozódás képen kérdezném,hogy mennyire köztudott az,hogy a kettõs tömegû lendkerékkel rendelkezõ autókat,úgy kell leállítani,hogy elõtte ki kell nyomni a kuplungot? Logikusan,indítani is úgy kell..Állítólag így jóval meg lehet hosszabbítani ennek a nem éppen olcsó alkatrésznek az élettartamát!
Én tegnap hallottam errõl,igaz csak három hónapja van egy 1.5dci Clióm..
nyomtávszélesitõt hirdetett itt valaki többször is.. Nem tudjátok ki volt az? Látom azért sokan foglalkoznak vele...5mm vastag kellene 5x110 osztóval 65,1 aggyal.
Lehet,de furcsállanám,mert ha jól tudom 2010es felni és darabja olyan 90-100ezer forint körül volt akkor. Nem hiszem hogy egy Polora ekkora beruházást fordítottak volna..Igen az elsõ talán szebb,de jóval drágább is,mivel az az új modell. Találtam képeket is,hasonló autón:
Megvan BBS CS alternatívája,ráadásul házon belül! BBS RX. Igaz hogy 2010-es modell,de ki nem sz@rja le Ez most nagyon jóárasítva van. 40ért meg lehet kapni. Itt van ni:
Az csak a baseboost ember! Ne szivass már..Egyébként nem én mondom,hanem a Garrrett!!
De ha nekem nem hiszel,akkor itt van,tessék: 743347-1 features a high boost actuator adjustable down to 12 psi 743347-3 features a low boost actuator adjustable down to 6 psi
Ha tudsz jobbat szóljál! Sajna Saabhoz nem gyártanak speckó cuccokat,pláne nem féltengelyt..
Eddig nem volt gondom,pedig már 170.000km van az autóban. (90.000km óta van benne a tuning) Ez a második bal féltengelyem,az elsõ idõben jelezte hogy gondja van.
Ott eltört a kihajtás,most meg az egész csukló tört ripityára. Egyébként magának a féltengelynek kutya baja,rohadt masszív darabnak tûnik,lehet azt a részét megúszom egy új csuklóval.
Mondjuk nem is igazán cserélnék le egy ilyen darabot,ami ennyi mindent kibír és bizonyított!
Ha ez a szerencse,akkor...Nem kívánom,hogy neked ilyen ½szerencséd½ legyen,mert igencsak megcsappanna a családi kasszád Egyenesben nyomtam neki,nem nagyon volt rá esély hogy bármi gond legyen és nem is szoktam bepánikolni!
Ezt nem értem,hogy mit jelent nálad a ½csak¨ motorikusan húzott?? Mert ez a kijelentés abszolút nem állja meg a helyét! Ezalatt van futómû,gumi,meg fék is,ha eddig nem tûnt volna még fel..
Rúgatás közben történt. Kettesben léptem neki oda,hogy elõzzek a szerpentinen és olyan 70-80körül egyszer csak nagy reccs-ropp.meg minden amit el tudsz képzelni..
Köszi,holnap hívlak. Csak annyi kéne,hogy kiszedni a beszorult féltengelyt az alváz meg a váltó közül. Szerdán úgyis megy tréleren a szervízbe,mert ki tudja mit vert még szét..
ÜBERGIGA MEGA CUMI!! (( Mi történik,megyek le a barátnõm apjának temetésére tegnap,ma meg át az én apám sírjához,erre ez a buzi autó eltöri a féltengelyt,persze hol,hát na ná hogy Pesttõl a legmesszebbi ponton!
Tréler 50rugó és ahogy szedtük le,áll az olaj a platón. Alánézek,a féltengely beszorult az alváz és a váltóház közé és kiütötte a váltóházat is ;(((((((( És amit még nem látok..
Bravó,ezért lehet rá költeni,hogy így szopassa az embert.
Annyira meg van szorulva féltengely,hogy nem lehet mozdítani az autót,így nem tudom tréllere is hogy lehet majd feltenni. Tudna valaki segíteni ebben?? ki kéne szedni a féltengelyt onnan..Hálás köszönet!
Szia! Mindjárt megy.. A Szabytól már megkaptam a számod,kerestelek volna,de emailt küldök,ott le tudom írni,meg mutatni,hogy mit szeretnék. Elõre is köszi!
Nagy teljesítményû vízhûtõ rádiátort milyet lehet itt kapni európában? Az amcsiknál már találtam egyet-kettõt, (Becool,Griffin..stb) csak macera behozni,meg drága a szállítás. Esetleg itthon is van? Bár azon meglepõdnék
Újabb cumi. Elrepedt a Setrab olajhûtõm menetes adaptere,amin egy 27es csavar van Most szivárog az olaj,persze hétvége jön,ráadásul holnap 20dika.
Tudja valaki hol lehet ilyet kapni? Esetleg elfekvõben,polcon?
Nálam vannak az RC 750 injektorok. Vadi ujak,csomagban! Jóárasítva 85ezer 4db. Ha valakit érdekel,hívjon vagy írjon és ajánljátok nyugodtan
email: gmalma@gmail.com vagy 06309430928
Köszi szépen! Na ez az,ami szerintem nekem nincs..Mert nekem slave cylinderem van,csak akkor nem tudom mi csinálja ezt a zajt.
Some vehicle designs utilize a concentric slave cylinder. It eliminates the need for a number of release system components, including the release fork, pivot ball and bearing retainer.
Az a baj.hogy a szervízben nem ismernek ilyet,hogy fork/pivot ball,valószínû ezért:
Some vehicle designs utilize a concentric slave cylinder. It eliminates the need for a number of release system components, including the release fork, pivot ball and bearing retainer.
Viszont a jelenség meg ez és erre utalnak: If you hear chirping while idling in neutral and the noise goes away when the pedal is slowly depressed, the fork/pivot ball contact point is making the noise.
A fordítása: Ha ciripelõ hangot hallasz,maikor alapjáraton vagy üresben vagy és a zaj eltûnik,maikor lassan kinyomod a kuplungot,azt a fork/pivot ball (azóta sem tudom mi ez pontosan?) csatlakozási/kapcsolódási pontja okozza.