Láttam kint a Peugetot amit említettél..Meg is pár másodpercere és bementem regisztrálni,mire kiderült hogy nincs nálam a jogsi így nem is engedtek nevezni ( Azóta sem találom Mérges is lettem és eljöttünk,de láttam hogy valami gebasz volt az 1-es kanyrban és állt az egész nyílt nap emiatt. Mikor lett folytatás? Végül te mentél avgy sem? Mert mintha a kis Yarist is láttam volna parkol ni ott.
Itt látszik,hogy mennyit számít a súly, a futómû,meg a gumi,mert egyébként motorerõben nagyon gyenge a Yaris,de hát a pályaversenyzés a kanyarokról szól,abban meg elég jó az autód..
Nem rossz egy kis kocsitól! De ha ez a 2:22,akkor módosítanom kell a célkitûzésem
Igaz,eddig nem mértem profi módon és az utóbbi idõben ki sem jutottam a ringre,mint versenyzõ,de közelébe nem értem ennek az idõnek! Nem tudom,hogy gyorsabb-e a pálya amióta benne vannak az új részek,de legközelebb már én is kimegyek valahogy. Grat!
Tavaly simán meg tudtam oldani,még külföldrõl is Megkérdem a csajt idén is,hogy mûködik-e a dolog. Nekik teljesen mindegy ki megy,csak legyen kifizetve.
Vasárnap lesz az év utsó autós nyílt napja lesz a Hungaroringen. Van innen valaki aki jön vagy érdekli?
Csak mert lehet mennék egy-két kört,de nincs szükségem 1db 20perces etapnál többre (azt sem használnám ki),de ugye 3x20percet kel venni..
A többit esetleg megosztanám.
Bocsi fiuk,de egy kicsit elkéstetek..Azt hittem azonnal lecsap rá vki.Közben már eljöttem külföldre,de azért írok egy mailt a regisztrációs csajoknak a racingsystemnél,hátha így is megoldható..Akkor jelentkezési sorrendben mennék..
Ha valakit érdekel,akkor van még egy két menetre érvényes jegyem az autós nyílt napra! Ez az utsó alkalom amire fel lehet használni. Én sajna nem tudok kimenni,de a regisztrációs hölgyekkel le van beszélve,hogy átírható,szóval tudnak róla.
A jegy grátisz Az elsõ komoly érdeklõdõ viheti! Csak meg kell keressem,hol is van..
Ilyen nekem is volt! Tavaly amikor Seat rendezvény volt a ringen (végül is ez is 4betû és S-el kezdõdik ) az elsõ alkalommal amikor felhajtottam a pályára (életemben elõször) az elsõ körben már besokaltam fent az S-kanyarnál,de én kieresztetem az autót és átmentem a sóderágyon.
Késõbb én is ugy jártam,mint Te, felforrt a fékolaj,de szerencsére még idejében észrevettem és ki tudtam állni a boxba. Mondjuk elég szar érzés,amikor az ember nyomja, jön a féktáv,elkezdene fékezni és beesik a pedál..
Azt hiszem akkor Te is kint voltál..1,8TS Corolla ugye?
Én is voltam kint és csak videóztam,mert sem gumim,sem futómüvem nincs a ringezéshez,pedig már szeretnék egy jó kört futni ott.
Szóval van 1óra videóm,igaz jól kibaszott velem,mert nemrég elkezdett szarakodni és ez sem jó minõségû,de azért élvezhetõ a hang és nézhetõ a kép,. Ha kell valaki szóljatok!
Nekem is van E55 AMG azt hiszem..
Kiderült már hogy miért nem volt nyomás! Elõször is nem ment a 4.henger,csak nagy ritkán és a leömlõnél meg kifúj valahol...
A gyújtáspenel kábelének a csatija volt eltörve és hiába volt rárakva,nem tartotta stabilan és amikor mozgott,ha rossz felé mozdult el,akkor nem volt 4.hengerem..
Úgy derült ki,hogy elkezdett az autó rángatni hidegen,ha nyomtam neki a gázt finoman. Irány a szervíz és fényt derítettek a hibára,szerencsére.
Azért az durva volt,hogy járt a motor alapjáraton és,ha megmozdították a csatlakozót,akkor leállt..Na szép mondhatom. Lecseréltük a csatit,remélem most már nem fog szivatni többet.
Ha én azt tudnám.. De az a legszebb,hogy a svédek sem tudják...
Ráadásul nem az elsõ eset volt már,hogy minden hibaüzenet vagy jel nélkül 1x csak eltûnik a trubónyomás.
Ha megállok és resetelem a computert,akkor minden visszaáll normálisra! Rendszerint autópályán vagy folyamatos nagy terhelés alatt szokta ezt csinálni,csak nem tudom,hogy ez valami hardverhiba vagy egyértelmûen computer?
a 2:13 marha jó idõ széria Subaruval,ilyen forgalomban és idõben..Azért gondolom rajtad nem utcai gumik voltak?!
Nem tudom én mikor fogok a közelébe jutni ennek az idõnek.. Az esély megvan rá,csak kéne turbónyomás,normális gumi és akkor kenném is neki rendesen..Csak ennyi
Nos,kinek hogy ment ma? Mert láttam voltunk elegen..Én persze megint beszívtam.. Kezdõdött azzal,hogy a gumis nem volt hajlnadó felrakni a slicket utcára,csak másik felnire és majd átcserélem,ha kiértem.
Persze tartalék felnim nem volt,így a slick project kútba esett és maradt az utcai gumi.
Ma nem volt gond a hûtõvízzel és mással sem nagyon,csak aturbónyomásom nem volt rendesen,ezért a bemelegítõ kör után,csak egyet tutdtam menni,azt sem 100%-osan,mert utána már nem volt csak lapnyomásom.
A gyorskörben egész végig ingadozott az a qrva turbónyomás,minden hibaüzenet nélkül. Hol 1,2bar,hol 1,9 bar volt,de sosem volt stabil..A kör végefelé meg már nem volt semmi,csak 0,5bar körül..
Ez az évem nem sikerült valami jól a ringen,na meg egyébként is szívtam az autóval...
Remélem másnak jól ment,majd írjatok!
Gyerekek! Jön valaki holnap a H.ringre? Szerintetek ha slicket rakok fel elõre,hogy fod viselkedni az autó és milyen lesz a tapadása ebben a hideg idõben? Én biztos kinézek és szeretnék már végre menni 1 jó mért kört,csak az idõ ne csesszen ki velünk..
Megy vagy ment valaki ma a ringre? Csak kiváncsi lennék,hogy milyen ott az idó és lehetett-e menni,mert én még mindig vidéken vagyok és fájna a szivem,ha megint lehetett volna körözgetni csak én nem értem rá..
Egyébként itt Nyiregyházán egy hete folyamatosan esik,ezért kérdem.
Ezek gyönyörû körök voltak,GRATULÁLOK! Az autó úgy futott,mintha sinen húzták volna, be kell valljam,most egy kicsit irigykedem..
Elárulod,hogy hány kiló az autó.milyen futómû van alatta és gondolom slickkel mentél?
Hihetetlen hogy milyen könnyen abszolváltad a kanyarokat ilyen sebeséggel,és mennyiere stabil volt az autó alattad.Nekem sosem sikerült ivgaz utcai gumival és 1,5tonnával azért más lehet,na de ez..pfúúúh. Le a kalappal.
Persze ilyenkor nem vagyok itthon,amikor már van alattam rendes fék,meg az autó is jó és tudtam volna én is kipróbálni..
Sajnálom! Sajna volt idõm figyelni,(addigra már a hûtésem megadta magát)hogyan ment/mentél az autóval,az nem volt semmi!
Nagyon durva volt,csodálkoztam is,hogy bírja ez a kis Honda ezt a gyûrõdést,de ezekszerint jól!
Én még ½¨csak½ fél éve hogy próbálom 100% közelébe hozni az autót,de mindig akad valami szopás..
Most tökre örültem,hogy lesz/van ez a rendkívüli nyílt nap,na mondom: majd most meglátjuk mit tud a szekér! Erre tessék,pont most szivatott meg,hogy egyetlen mért kört sem tudtam teljesíteni,most majd megint várhatok hónapokat,hogy el tudok-e majd menni,mert a nyárit tutira kihagyom,mert így is szenved az autó a melegben..
Na,Hello! Sajna már vissza is értem,mert a szekér nem bírta a kiképzést.. ( Sejtettük,hogy a hûtésem nem fogja bírni,de hogy ilíen hamar megadja magát,hogy e1 tetves kört sem tudtam vele menni normálisan,azért erre nem gondoltam! Meg van a következõ project...
Modjuk nem én voltam az egyedüli akinek gondjai akadtak a technikával,de ez nem vígasztal.
Sanyi is beszívott valami rendesen a Civic-el rendesen és volt egy Volvós srác,akinek meg az olaj forrt fel..
Szóval ez a pályázás nem egy autókímélõ dolog,de jó lett volna egy tsiztességes gyors kört menni,mert csak az volt a cél .(
Zseniális volt!! Nem tudom bemernék-e ülni egy ilyen mellé,de életre szóló élmény lenne az tuti..
Az a legszebb,hogy így belülrõl valami iszonyat gyorsnak tûnik és az új Skyline mégis 7:38 ment ezen a pályán,igaz nem volt forgalom!
nem de nem is találsz olyan konfigot,mert amint láttad,csak 315ig van hivatalosan..
Persze léteznek a speciális szoftverek,meg hardverek,mint az enyém is.
Itt van az autóm fent,de van sok másik is,esetleg érdemes megnézni,hogy a svédek mit kinem psszíroznak ezekbõl a mototrokból! na meg a tuningrajongóknak is jó csemege lehet.
Csináltam ma egy videót 100-150 gyorsulásról..Ide raktam ferl,akit érdkel:http://www.youtube.com/watch?v=vYsH4eqNvSU
Itthon kikockáztam és 4.0x sec Tehát csak század eltérések lehetnek.t
vasárnap elutazom két hétre,majd május 4én jövök vissza...Abból,hogy deríti ki?? Meg hát én soha nem gyorsultam,nem beszélve arról,hogy1 és 2ban simán elpörög a kerék,néha még 3asban is kínlódik...