VW Golf GTI 1.8 8v turbo
2002. June 23.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
9.97 @ 128 - 2002.06.23.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
Sorry, English comment is not available for this run.
photo 1
The last 10 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
ave
reply
history
2007.11.01. 01:31:29
(
661
)
12.88 @ 175
A cimlapon alul ott a cim. antispam1 beigli timeslip potty hu
Re:
(660)
Show only this user's posts
Robi-ka
reply
history
2007.11.01. 00:57:50
(
660
)
12.56 @ 175
btw. Jelentkeztem a hétvégi mérésedre. Írnék neked egy mail-t az idõpontal kapcsolatban, hova külldhetem?
Re:
(659)
Show only this user's posts
Robi-ka
reply
history
2007.11.01. 00:54:43
(
659
)
12.56 @ 175
Enyém is detto így épült, aztán egy szép nyári napon megolvadt 3 dugom...
Re:
(658)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2007.11.01. 00:20:36
(
658
)
12.88 @ 175
Hat, ugye konkretan DonGTI-nek igy epult az autoja, en erre epitettem a velemenyem.
Re:
(656)
Show only this user's posts
Robi-ka
reply
history
2007.10.31. 23:58:43
(
656
)
12.56 @ 175
Ne vitázzunk, mert egyikünk sem eléggé kompetens az ügyben.
De igen, kb 2x annyiba kerül egy programozhato motorvezérlés, mint egy g60 moci mindenestül, de a g60 gyári computere nem egy életbiztosítás. Azt gondolom Te is elismered, hogy nem tökéletes (turbohoz) egy olyan program ami kompresszorra lett megírva. Az rendben van, hogy át lehet írni, de én nem tudok magyarországon olyan chipest, aki szélessávu lambdával ír vw digifanthoz korrekt programot...
Re:
(651)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2007.10.31. 19:42:03
(
651
)
12.88 @ 175
10-es kompressziora 1 bart egy nem eppen modern motorra, hat nem hiszem!
Egyebkent nem ertek hozza, de egy programozhato motorvezerles nem pont 2x olyan draga, mint egy G60 motor komplett vezerlessel?
Re:
(650)
Show only this user's posts
Robi-ka
reply
history
2007.10.31. 18:58:13
(
650
)
12.56 @ 175
Én meg merném próbálni szívó belsõvel egy normális vezérlés melett (pl vems) a 0.6ot simán, de akár 1 bart is. Úgy emléxem 10 körüli a kompresszio gyárilag.
De g60 dugokkal/hajtokarokkal, dugohûtés nélkül is simán 200 le felett kéne bírnia, természetesen megint csak jol megírt programmal. Úgy gondolom, h ezeket a mocikat nem a 0.6 bar öli meg, hanem a nem megfelelõ keverék/gyújtás.
Re:
(649)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2007.10.31. 16:50:43
(
649
)
12.88 @ 175
Nem tudom milyen a kompresszioviszonya a sima motornak, de 0.6 bar egy bontatlan szivomotornak sok lesz.
0.3-0.4 az lehet. Inkabb szerezz egy G60 motort, az bir siman 1 bart is, 200+ loero siman.
Re:
(641)
Show only this user's posts
FerrG
reply
history
2007.10.29. 21:45:12
(
641
)
Köszike!Nemtudnál segíteni nekem egy kicsit?Van egy golf2 gti 8v (nem g60,PB motorkódú) és turbósítani szeretném!Csak nemtudom,h bírná-e a terhelést a motor,mert sok ember azt mondja,h bíra,de az autoszerelõ haverom meg aztmondta,h a elfog olvadni a dugóm!0,6Bar nyomáson üzemeltetném a turbot és kb 160le lenne így az auto!Szerinted elbírná ezt a terhelést?
Elõre is köszi
Re:
(640)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2007.10.28. 23:30:15
(
640
)
12.88 @ 175
Hi,
Veletlenul kepben vagyok, mivel jo baratam autoja volt.
Ez a G laderes motor (g60), G lader helyett turboval. A motor ugy emlekszem elegge gyari volt.
Re:
(639)
Show further user comments about this log.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!