Fiat Punto GT (RAFi)
2004. December 11.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
9.70 @ 131 - 2004.12.11.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
Sorry, English comment is not available for this run.
photo 1
videos of this vehicle
datasheet on carstyling.hu
The last 10 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
Maico685
reply
history
2018.04.07. 09:22:19
(
2179
)
12.69 @ 172
http://dragtimes.com/Tesla-Model-S-Timeslip-29052.html
10.6-most a legjobb Tesla id?,amit találtam.
Re:
(2178)
Show only this user's posts
Rafi
reply
history
2017.12.21. 22:01:03
(
2178
)
13.76 @ 169
Most, hogy mondod... egyet tudok, de nem tudom, hogy melyik változat... majd rákérdezek
Re:
(2177)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2017.12.15. 00:35:15
(
2177
)
12.88 @ 175
Majdnem osszejott mar, de az egy alap hatsokerekes volt, az meg nem igazan performance...
De ha tudsz Ludicrous modot is tudot, szolj!
Re:
(2176)
Show only this user's posts
Rafi
reply
history
2017.12.04. 23:37:05
(
2176
)
13.76 @ 169
Ave! Kellene mérni már egy Teslát ;-) nem???
Re:
(2175)
Show only this user's posts
Rafi
reply
2017.12.04. 23:34:07
(
2175
)
13.76 @ 169
Hihetetle hogy rohan az id?... ez a mérés is már 13 éves... 😕
Show only this user's posts
Bkori
reply
history
2007.01.04. 23:30:22
(
50
)
12.25 @ 180
Ha tüskét akartok akkor ez elég fasza
Nagyobbat tol mint az egyes teteje, pedig ott is tapadt végig.
http://www.timeslip.hu/diagram.php?car=0408&lang=&speedunit=kmh&lengthunit=m&massunit=kg&dtformat=eeeehhnn&mp=13&rollout=0&tav=1p8&kg=1230&k0a=100&k0b=100&k1a=100&k1b=100&k2a=100&k2b=100&k3a=100&k3b=100&k4a=100&k4b=100&k5a=100&k5b=100&k6a=100&k6b=100&k7a=100&k7b=100&k8a=100&k8b=100&k9a=100
Re:
(49)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2007.01.04. 20:03:34
(
49
)
12.88 @ 175
Tenyleg tol, amig elforognak a gumik.
Re:
(47)
Show only this user's posts
voszi
reply
history
2007.01.04. 18:25:51
(
48
)
pl. a hármas elején a tüske jól kivehetõ, messze kiemelkedik a környezetében mérhetõ tényleges gyorsulási értékekbõl.
mindig tanul vmit az ember.
Re:
(47)
Show only this user's posts
voszi
reply
history
2007.01.04. 18:23:46
(
47
)
ezexerint az egy tüske lenne ott? simán lehet, csak épp az egyes végére elért gyorsulással szinte azonos az értéke, azért tûnik elsõ ránézésre olyannak, mintha az nem tüske lenne, hanem télleg tol annyit a járgány a kettes elején egy pici ideig.
Re:
(43)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2007.01.04. 16:01:27
(
46
)
12.88 @ 175
Pontosan.
Re:
(44)
Show further user comments about this log.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!