Super Comp Dragster (Ulrike Golde)
Tököl, 2006. April 16.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
6.52 @ 197 - 2006.04.16.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
We logged Ulrike Golde's Super Comp Dragster during a demonstration run in Hungary.
The track is an old air field, the surface is unprepped concrete, but the traction is one of the best in the country. The car pulled a very nice g curve.
1 g at 100 kph is not bad. But after 300 meters the power output starts to drop. In racing conditions this would be considered normal, as the pneumatic throttle-stop kills power to limit ET to the 8.9 index.
During demonstration runs this system shouldn't be in use, perhaps they used it for increased safety. (?)
In last August in Hockenheim at the Nitrolympics she went 8.907 in qualifying with a trap speed of 227 km/h, which is the same she went during this run.
photo 1
_2_
The last 3 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
fastcar
reply
history
2006.12.31. 08:39:36
(
26
)
13.17 @ 167
Csak nem a R&T 5-6 évvel ezelötti Kings of the 1/4mi cikkére gondolsz?
Re:
(25)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2006.12.28. 12:34:11
(
25
)
12.88 @ 175
Hat igen, van kamu rendesen.
Amit en lattam TF logot egy 4.5 mp-s futamhoz, tehat egy igen jo eredmenyhez ami tartozott, az 4g, tobb mint 120 meteren at, de utana nagyon meredeken esik, a vegen mar alig gyorsul. (0.5 g alatt)
Fekezesrol nincs meresem, ott csak szoveges inputom alapjan mondom, hogy 5g es afeletti lassulasrol beszelnek.
Ami biztos: 300 km/h-nal 1 ernyo kb. 2g-t tud lassitani. (Ilyet mar mertem: Patriot jet-dragster)
Ebbol kiindulva 500-nal 2 ernyo siman foghat 5g-t is.
Re:
(23)
Show only this user's posts
Rafi
reply
2006.12.28. 08:46:55
(
23
)
13.76 @ 169
A múltkor azt hallottam az egyik tematikus adó autós-mûsorában, hogy a top-fuel-ek rajtnál akár 5g-vel gyorsulnak és a végén 5.5g-vel fékeznek.... ugye ez kicsit túlzás... ?!?!?!
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!