Fiat Punto GT ($opper)
2006. October 28.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
9.97 @ 123 - 2006.10.28.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
Chipped ECU and lots of bolt on tuning gear on this Punto GT. The low profile tires found surprising grip, usually styling works against performance. Not this time. With good gearchanges and nice flat power curve it managed a 9 over the 1/8, which is quite a good result an daily driven car.
photo 1
_2_
datasheet on carstyling.hu
The last 1 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
Rafi
reply
2006.12.25. 11:15:28
(
14
)
13.76 @ 169
Ez nagyon jó eredmény egy Punto GT-hez képest.
Ennek a GT3-asnak a gyári gyorsulása kereken 8 másodperc 0-100km/h-ra, ehhez képest sikerült 7.2-re levinni egy jó rajttal és egy "kis chiptuninggal" - az 1/4 mérföldes célvonali sebesség is meglepõen magas.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!