Alpina B12 6.0 L (BMW)
2007. February 17.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
9.72 @ 131 - 2007.02.17.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
Quite a rare car, this huge whale and it's even longer than the average 7 series, being the "langversion".
Alpina buys a complete 750, changes a few things, like wheels, instruments, trim, bores up the engine to 6 liters and markets the car for those for whom a BMW 750 will not do.
It's got a 5 speed automatic gearbox, and plenty of power to pull a good start without tricks.
Very nice curves, almost straight lines! :)
The power output however seems down quite a bit from the official specification, even when calculating with huge drivetrain losses.
German page about the model.
The last 10 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
fastcar
reply
history
2007.02.22. 00:24:40
(
117
)
13.17 @ 167
A 850 CSi volt 380 lóerõs. A Ci-ben ugyanaz a motor volt hangolás szerint, mint a 750-ben. Ez eredetileg 300, majd 326 LE lett.
Re:
(106)
Show only this user's posts
Baltus E-28
reply
history
2007.02.20. 12:58:00
(
107
)
16.36 @ 135
Ez a teljesen gyári darab kb. abból a korszakból való.
Alpina B8 4.6 V8 328hp. ez nem tünik soknak. Ellenben az adatok meggyözõek:
0-100:5,17 1/4 mile: 13,76@105,58 ez teljesen gyári se turbo,se kompresszor...
Re:
(106)
Show only this user's posts
Fish
reply
history
2007.02.20. 09:59:32
(
106
)
nem nagyon...7-esbe a 750i volt a legnagyobb 326le vel.. az m5 volt 400le de az v8 és 98 tól jött ki,az e38 as kasztni meg már 94-95 töl vásárolható volt.. és ez idõtájt..400le körüli nem igazán volt..e34 m5 340le. e36 m3 még a 3.0 286le,,talán 850ci meg a 850csi ezek voltak 400le környékén de alatta persze..
Re:
(105)
Show only this user's posts
hungryta.com
reply
history
2007.02.20. 09:44:38
(
105
)
11.90 @ 206
Akkoriban volt valami olyan BMW, ami 400 ló körül volt gyárilag? Mert akkor lehet, hogy marketinglóerõkrõl van szó, valahogy el kell adni az Alpinát is
USAban anno fordítva volt, a Corvette meg a Camaro közöt papíron volt 50 ló különbség (a Vette javára).
Padon viszont más volt a helyzet, ott csak 5-10 ló volt a különbség
Dehát valahogy el kell adni a majd 20 ezer dollárral drágább Vettét
Re:
(104)
Show only this user's posts
Fish
reply
history
2007.02.20. 08:49:07
(
104
)
nu ja..akár az is elöferdülhet hogy csak 400le hoztak ki belöle és rámondták a 430le t..de azért ezen nagyot csodálkoznék...marketing+ 30le?? amugy ez a moci a sima 750i ben e38 ban 326le
Re:
(103)
Show only this user's posts
hungryta.com
reply
history
2007.02.20. 08:23:48
(
103
)
11.90 @ 206
Én max 30 ló hiányt látok, ha a német vas tényleg 430 ló volt valaha
Re:
(98)
Show only this user's posts
hori
reply
history
2007.02.19. 15:10:56
(
102
)
13.40 @ 166
Szerintem jó idõ egy ekkora autótol.
Re:
(93)
Show only this user's posts
Falco
reply
history
2007.02.19. 12:21:17
(
100
)
10.92 @ 200
Nekem inkabb ugy tunik, hogy a rajt szar, a celvonali egesz turheto. Aznap tudtommal a Saxo 123-al ment ilyesmi idot, nem speci gumival, FWD...
Egyebkent a BMW automatakrol nincs vmi nagy velemenyem, tudtommal meg a katalogus adat is rosszabbnak jeloli az automatat mint az ugyanolyan kezit...
Re:
(96)
Show only this user's posts
Fish
reply
history
2007.02.19. 11:01:48
(
98
)
de igen... de mond hogy 40-50% os a hajtásveszteség...
Re:
(97)
Show only this user's posts
hungryta.com
reply
history
2007.02.19. 10:54:56
(
97
)
11.90 @ 206
70-80 LE hiányzik?? Én nem látom hol hiányozna, 300 lovat tett le kerékre, és elvileg 430 fõtengelyen, nem?
Re:
(96)
Show further user comments about this log.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!