Audi A6 2.5 TDI Avant Quattro
2007. February 17.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
Select another run of this vehicle
10.29 @ 112 - 2007.04.21.
10.67 @ 108 - 2007.02.17.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
A splipped clutch start, so the acceleration curve's attack is very smooth, but it still hits quite high levels.
At 120 km/h the car is already in 5th gear, luckily there is a 6th gear available too.
The last 10 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
NitroPetya
reply
history
2007.03.02. 13:27:54
(
134
)
12.80 @ 170
Én hibáztam. Igazad van
(negyedmérföldes nézetben nem állítottam át az idõtartamot)
Re:
(132)
Show only this user's posts
Gomb
reply
history
2007.03.02. 07:27:20
(
133
)
14.21 @ 164
Nem voltak beállítva a csúcsok és fent visszaesett nyomás gyári értékre. Ezért nem is forgatta. Gondolom ezért a rövid fokozatok. Most már jó. Amint lesz lehetõség mérésre, újramérjük Ave-val.
Re:
(131)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2007.03.01. 23:57:09
(
132
)
12.88 @ 175
Ezek egyertelmuen valtasok, mind.
Melyik valtasi pont tunik rossznak?
Van az A4 quattro szinten dizel mocival, de az 5-os valto, nem?
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0388
Re:
(131)
Show only this user's posts
NitroPetya
reply
history
2007.03.01. 23:45:38
(
131
)
12.80 @ 170
Én nem tudok ilyen audi quattro váltórol. Nem lehet hogy volt valami bibi a kocsival, azért van az a visszaesés?
Re:
(128)
Show only this user's posts
Gomb
reply
history
2007.03.01. 19:18:56
(
129
)
14.21 @ 164
Az A6-ról:
chip + adagoló + csúcsok + kipufogó rendszer cserélve
Viszont volt baj a kocsival, most sokkal jobba megy.
Ave!
Kérdezi is a srác, mikor lehetne újra mérni, versenyig nem szeretne várni!
Re:
(123)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2007.03.01. 18:12:04
(
128
)
12.88 @ 175
Nem. Nezd csak meg jobban.
1. 0-40
2. 40-60
3. 60-90
4. 90-120
5. 120-?
Re:
(126)
Show only this user's posts
Atommanó
reply
history
2007.03.01. 17:57:17
(
127
)
13.16 @ 168
6 után még szúr egy rükit, hogy az se maradjon ki...
Re:
(126)
Show only this user's posts
NitroPetya
reply
2007.03.01. 17:35:30
(
126
)
12.80 @ 170
"120-nal mar az ötödik fokozatot kapcsolja, még szerencse, hogy még hátravan két fokozat."
Nem negyediket akartál irni?
Show only this user's posts
hori
reply
history
2007.02.28. 17:03:40
(
125
)
13.40 @ 166
nagyon nehéz, meg diesel is
Re:
(124)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2007.02.28. 14:00:29
(
124
)
12.88 @ 175
Biztosan az, mivel a gyari 150 lovas fotengelyen, ez meg kereken annyi.
Re:
(123)
Show further user comments about this log.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!