Skoda Favorit 1.5 (FM2000)
2007. April 21.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
Select another run of this vehicle
9.13 @ 131 - 2008.08.16.
9.83 @ 121 - 2007.07.13.
10.10 @ 122 - 2007.04.21.
10.51 @ 115 - 2006.09.23.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
Since the last time we logged this Favorit, its engine grew to 1.5 liters and lost quite a bit of weight too.
It runs very smooth, the g curve have unusally low amount of noise.
The car pulls the obligatory 0.5 Gs, even in 2nd gear for a short while. The power output is a very nice flat curve all through the used rev range.
photo 1
_2_
The last 10 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
NISSAN
reply
history
2007.11.03. 17:25:59
(
667
)
15.97 @ 139
Tudnál nekem ezekrõl a karbikról valami használható adatokat,méreteket?Már szereztem magamnak!Mert én is ezekben gondolkodom,a fekvõk nagyon primitivek volt már egy pár darab nekem is.nagyobb fantáziát látok a motor karbikban.Találtam a multkor adatot,hogy drift királyok Japánban is elõszeretettel használják õket!
Re:
(666)
Show only this user's posts
tschokker
reply
history
2007.11.01. 09:34:25
(
666
)
12.13 @ 183
Én nem vitázni akarok, de én is másként látom a dolgot, mivel azt tapasztalom mindenki Weber és Dellorto megszállott . Emiatt pont olcsóbbak a motorkarbisorok , mert a dupla fekvõ karbikra mindig van vevõ tehát az áruk is magasabb. Motorkarbit kevesen ismerik és ezért nem favorizálják, nem akarnak járt utat járatlanra cserélni.
Abban a Civicben amivel most gyorsulgatok pont egy karbisorosra átépített 1.3-as motorral versenyeztünk RallySprint bajnokságban elég sikeresen. Ha jól emlékszem 10000 Ft sem volt a komplett karbisor kikiáltási ára de a végén valami alkatrészre lett cserélve. Még szívósort is egyszerûbb csinálni hozzá, mivel azonos átmérõ esetén csak gumicsõ és bilincsek kellenek a rögzítéséhez, ezáltal még akár a szívócsõhossz is hangolható egyszerûen.
Nem akarnám tovább fényezni a motorkarbikat, mindenki azt csinál amit akar, csak ez most kikivánkozott belõlem éppen.
Re:
(665)
Show only this user's posts
normanrls
reply
history
2007.11.01. 09:04:51
(
665
)
13.77 @ 156
Nem azert, nem rakunk fel moci karbikat, mert nem szeretunk dolgozni, hanem azert, mert nincs penzem ra! A dellorto, a legolcsobb, ara toredeke a moci karbiknak. Ha nem szeretnek dolgozni, akkor nem Skodam lenne es nem versenyeznek vele, ugyhogy legyszives vegyel vissza. Tudod mennyi munka van egy ilyen autoval? Egyebkent szerintem nem veletlen, hogy mindenki Dellortoval vagy Weberrel versenyez. Skodan jo Solexet meg nem lattam, messzirol kerulendo. Lattam mar Keihin-es Skodat is es nem volt meggyozo. Vitazni meg nem fogok forumokon, mert teljesen felesleges.
Re:
(664)
Show only this user's posts
firewall
reply
history
2007.11.01. 08:36:51
(
664
)
magyarul nem szerettek dolgozni 2 teljesitménybe jobb csak gondoljunk bele mennyivel precizebb szerkezet egy motorkerékpár motorja milyen fordulatot kell tudnia kiszolgálni... nekem teljesen mindegy igazából...
Re:
(654)
Show only this user's posts
NISSAN
reply
history
2007.11.01. 06:06:10
(
662
)
15.97 @ 139
Ezekrõl ha van valakinek tapasztalata ,szeretném ha megosztaná velem.Adat,mérések stb....
Van nekem is 4db Keihin(soros).Fõleg a Dellorto,Weber és a Solex karbikhoz képpest mi a tapasztalatok,különbségek.Ezek már voltak nekem.A neten böngészve ,külföldi lapokon ,az jött le mintha jobb teljesitményt adnának ezek a tipusu karbik.Ha volt már valakinek ilyen,szivesen fogadom a segitséget!
Re:
(653)
Show only this user's posts
Cines
reply
history
2007.11.01. 00:12:32
(
657
)
Aha én voltam az!Mert azt akarom h jobban menyen, ügyan is elegem van az olyan emberekböl akik egyfolytában lenézik az automat, mert h 90 km/h többet ugyse tud menni és engem ez naon idegesit
és azért akarok vmi jo kis karbit a motorbaa!!!
Re:
(652)
Show only this user's posts
normanrls
reply
history
2007.10.31. 21:51:57
(
654
)
13.77 @ 156
Mert a dello/weber a kitaposott ut, olcsobb is, alkatreszt es csonkot is konyebb es olcsobb hozza talalni es teljesitmenyben is jobb talan.
Re:
(653)
Show only this user's posts
firewall
reply
history
2007.10.31. 20:17:02
(
653
)
miért nem próbálkoztok keihinnel vagy mikunival?
Re:
(652)
Show only this user's posts
FM2000
reply
history
2007.10.31. 19:57:53
(
652
)
12.87 @ 164
akkor te voltál az a duenes hirdetõ
2db duplaweber, de a dellorto is megjárja
és minek neked weber? az A-s versenyfavik pl. a sajátjukkal mentek és 100le felett voltak
Re:
(648)
Show only this user's posts
Cines
reply
history
2007.10.31. 16:46:15
(
648
)
milyen karburátor van a kocsidon??én most egy weber karbit akarok szereznii!!
Re:
(647)
Show further user comments about this log.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!