VW Golf TDI nitro (PL)
Taszár, 2007. May 01.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
8.06 @ 147 - 2007.05.01.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
Poland's fastest diesel car visited a race at Taszar ex US military Airport so obviously I had to log it. :)
The car has all wheel drive, and a 1.9 TDI engine with a small nitrous shot. I like that it emits a lot less smoke than the Hungarian fast diesels.
It was a nice run, with a good launch and fast gearchanges. (this run's
timeslip
in our "dragbase")
He won the race in the diesel category comfortably with a best of 11.98 @ 179 km/h.
Feel free to comment, szymic. :)
photo 1
_2_
The last 10 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
maki
reply
history
2007.11.06. 00:15:13
(
697
)
11.53 @ 188
Oké! Én meg elmentem aludni.
Re:
(696)
Show only this user's posts
Robi-ka
reply
history
2007.11.06. 00:07:56
(
696
)
12.56 @ 175
Oké, mert már kezd sürgõs lenni. Megtaláltam az utodját, és csak a helyet foglalja. Majd kereslek én is a 7en, aztán megdumáljuk.
Re:
(695)
Show only this user's posts
maki
reply
history
2007.11.06. 00:05:30
(
695
)
11.53 @ 188
Valamikor megnézném csak nemtudom mikor lessz idõm.majd felhívlak.
Re:
(693)
Show only this user's posts
maki
reply
history
2007.11.06. 00:02:20
(
694
)
11.53 @ 188
Az az 1-es még jobban szét van vágva mint az enyém és még az elemek is üvegszálasak rajta a lupon pedig minden lemez. Szerintem lehet a 2 autó között 200kg suly külömbség.
Re:
(692)
Show only this user's posts
Robi-ka
reply
history
2007.11.05. 23:55:14
(
693
)
12.56 @ 175
A lengyel golf1-re gondol! Taszáron ment 1x, Ave is mérte!
(más: Érdekel még a kasztnim? Úgy néz ki viheted ha még aktuális!)
Re:
(691)
Show only this user's posts
tschokker
reply
history
2007.11.05. 23:55:07
(
692
)
12.13 @ 183
bocs én sem vagyok képben, Golf 1 természetesen
Re:
(691)
Show only this user's posts
maki
reply
history
2007.11.05. 23:49:33
(
691
)
11.53 @ 188
Na akkor én nem vagyok képbe! Mien összkerekes golf 2-röl irsz ami 1.9-es?
Re:
(690)
Show only this user's posts
tschokker
reply
history
2007.11.05. 23:44:57
(
690
)
12.13 @ 183
Hogy totál érthetõ legyek:
Van egy Golf II kaszni üresen mint alap és van egy Lupo kaszni üresen mint alap, ezek között nincs 220 kg különbség szerintem max talán 50 de azt sem tudnám megmondani melyik javára.
A két versenyautóba kb azonos dolgok vannak, 4 kerékhajtás és 1.9 motor nem ? Ezek között se lehet nagy különbség.
Nos én nem láttam belülrõl egyik autót sem hogy mennyire van könnyítve , ebben ave talán többet tud nyilatkozni.
Re:
(689)
Show only this user's posts
tschokker
reply
history
2007.11.05. 23:39:04
(
689
)
12.13 @ 183
De én a kb azonos indulási alapot tekintem, ha lett volna 1.9 TDi Golf II azonos felszereltséggel mint a Lupo akkor az sem 850 kg lenne, így érthetõ a teóriám ?
Re:
(687)
Show only this user's posts
maki
reply
history
2007.11.05. 23:37:02
(
688
)
11.53 @ 188
Egy gyári syncro golf 2 1000kg fölött van ezért valószinü ha a lupóba bepakolod a golf négy 4motion hajtást nem 830kg lessz az autó.
Re:
(686)
Show further user comments about this log.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!