timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 VW Golf TDI nitro (PL)
Taszár, 2007. May 01.
    
Race this vehicle in virtual racing.
Use this as a basis in design a run.


diagram
Weight
kg
reset
Time range
Distance (and Y scale)
Rollout

sec 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-19.0
 Correction %


Comments: Poland's fastest diesel car visited a race at Taszar ex US military Airport so obviously I had to log it. :)
The car has all wheel drive, and a 1.9 TDI engine with a small nitrous shot. I like that it emits a lot less smoke than the Hungarian fast diesels.
It was a nice run, with a good launch and fast gearchanges. (this run's timeslip in our "dragbase")

He won the race in the diesel category comfortably with a best of 11.98 @ 179 km/h.

Feel free to comment, szymic. :)
photo 1  _2_

reply history 2007.11.06. 00:15:13 (697
User profile
11.53 @ 188
Oké! Én meg elmentem aludni. 
Re: (696)

reply history 2007.11.06. 00:07:56 (696
User profile
12.56 @ 175
Oké, mert már kezd sürgõs lenni. Megtaláltam az utodját, és csak a helyet foglalja. Majd kereslek én is a 7en, aztán megdumáljuk. 
Re: (695)

reply history 2007.11.06. 00:05:30 (695
User profile
11.53 @ 188
Valamikor megnézném csak nemtudom mikor lessz idõm.majd felhívlak. 
Re: (693)

reply history 2007.11.06. 00:02:20 (694
User profile
11.53 @ 188
Az az 1-es még jobban szét van vágva mint az enyém és még az elemek is üvegszálasak rajta a lupon pedig minden lemez. Szerintem lehet a 2 autó között 200kg suly külömbség. 
Re: (692)

reply history 2007.11.05. 23:55:14 (693
User profile
12.56 @ 175
A lengyel golf1-re gondol! Taszáron ment 1x, Ave is mérte!

(más: Érdekel még a kasztnim? Úgy néz ki viheted ha még aktuális!) 
Re: (691)

reply history 2007.11.05. 23:55:07 (692
User profile
12.13 @ 183
bocs én sem vagyok képben, Golf 1 természetesen 
Re: (691)

reply history 2007.11.05. 23:49:33 (691
User profile
11.53 @ 188
Na akkor én nem vagyok képbe! Mien összkerekes golf 2-röl irsz ami 1.9-es? 
Re: (690)

reply history 2007.11.05. 23:44:57 (690
User profile
12.13 @ 183
Hogy totál érthetõ legyek:
Van egy Golf II kaszni üresen mint alap és van egy Lupo kaszni üresen mint alap, ezek között nincs 220 kg különbség szerintem max talán 50 de azt sem tudnám megmondani melyik javára.
A két versenyautóba kb azonos dolgok vannak, 4 kerékhajtás és 1.9 motor nem ? Ezek között se lehet nagy különbség.
Nos én nem láttam belülrõl egyik autót sem hogy mennyire van könnyítve , ebben ave talán többet tud nyilatkozni. 
Re: (689)

reply history 2007.11.05. 23:39:04 (689
User profile
12.13 @ 183
De én a kb azonos indulási alapot tekintem, ha lett volna 1.9 TDi Golf II azonos felszereltséggel mint a Lupo akkor az sem 850 kg lenne, így érthetõ a teóriám ? 
Re: (687)

reply history 2007.11.05. 23:37:02 (688
User profile
11.53 @ 188
Egy gyári syncro golf 2 1000kg fölött van ezért valószinü ha a lupóba bepakolod a golf négy 4motion hajtást nem 830kg lessz az autó. 
Re: (686)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!