Honda Civic 1.6 ESI turbo (bodoba)
2007. April 21.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
Select another run of this vehicle
10.07 @ 127 - 2008.08.16.
10.30 @ 122 - 2007.06.19.
10.60 @ 117 - 2007.04.21.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
Low boost turbo kit, only 0.4bar boost on a D16Z6 engine. Quite a soft start, but traction is all right. After the careful upshifts turbo lag is noticable, but it's not a huge issue. As soon as the power hits its peak, it's start to descent, again it's not a huge problem.
Just before the 2nd gearchange, the rev limiter activated, you can notice it's affect on the g curve.
photo 1
_2_
_3_
datasheet on carstyling.hu
The last 10 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
-SK-
reply
history
2007.05.29. 21:22:07
(
265
)
15.23 @ 149
Hali bodoba
Nekem sem sikerült hétvégén jó idõt menni. De havernak a CRX-el ha jól emléxem sikerült 14.0-t a gyári blokkal.
Re:
(264)
Show only this user's posts
bodoba
reply
history
2007.05.27. 17:49:21
(
264
)
14.85 @ 157
És ahogy Sanyi írta, full gyári minden
Re:
(262)
Show only this user's posts
bodoba
reply
history
2007.05.27. 17:39:38
(
263
)
14.85 @ 157
Honda talin 10.12 mentem 1/8-on
Re:
(262)
Show only this user's posts
bodoba
reply
2007.05.27. 17:34:06
(
262
)
14.85 @ 157
Van még mit állítani rajta, az biztos, de:1. én kb 120kg vagyok
2. 240-es injektorok vannak benne ( még )
3.alig volt mág hangolva
Show only this user's posts
Spoon
reply
history
2007.05.23. 19:28:57
(
261
)
14 teteje
Re:
(260)
Show only this user's posts
-SK-
reply
history
2007.05.23. 19:22:37
(
260
)
15.23 @ 149
Én nem vitáztam
27.-én tökölön majd kiderül, hogy képes-e egy ilyen kisnyomású 14 körüli idõt menni
Re:
(259)
Show only this user's posts
civiccoupe
reply
history
2007.05.23. 16:15:23
(
259
)
9.67 @ 241
és alacsony 13at mennek ragacsos pályán
én meg a dalai láma vagyok
ne menjünk má bele ebbe a vitába.
Re:
(258)
Show only this user's posts
-SK-
reply
history
2007.05.23. 16:04:09
(
258
)
15.23 @ 149
Egy ilyen blokkból odakint 200-250LE (keréken leadott) teljesítményt hoznak ki (gyári alkatrészekkel) Ezt is lehet még feljebb tornászi. Az egész csak beállítás kérdése.
Re:
(253)
Show only this user's posts
Leon
reply
history
2007.05.20. 15:45:50
(
256
)
16.10 @ 139
Köszi, akkor mégis jól feltételeztem, azt, hogy vagy én értek valami félre, ha ez kerékteljesítmény akkor bizony nem rossz!
Re:
(255)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2007.05.19. 22:50:35
(
255
)
12.88 @ 175
A gorbeken nem a gyartok altal megadott -fotengelyen mert- teljesitmenyek vannak, hanem a kereken leadott teljesitmeny.
Ez a kisnyomasu Honda veletlenul pont az a kb. 160 loero lehet fotengelyen, amit te elvarnal.
Re:
(253)
Show further user comments about this log.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!