Chevrolet Corvette C3 turbo (GS)
Tököl, 2007. May 27.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
6.64 @ 198 - 2007.05.27.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
This is a very unique Corvette from Poland. It's said to be the one and only AWD C3 in the world. It uses a Syclone front axle and driveshaft to good effect.
As the 5.7 liter engine uses just one, huge-huge turbo, getting going is not easy. Without the help of nitrous the turbo wouldn't spool up in first gear!
As it sports a transbrake, the TH400 has to be manually shifted, these shifts are evident at around 100 km/h and 140 km/h.
I'm not sure how long was nitrous applied in first gear, but it seems it wasn't used in 2nd, only in 3rd, and that's very prominens, as you can see on the 1/4 mile views.
Considering the quite high trap speed it's a little surprising to see that the car didn't actually completed the whole distance before lifting off.
The speed is limited by the gearing and engine revs (around 6500 rpm)
At these power output levels hitting the limiter would endanger the engine, so nitrous was cut around 320 meters, and the throttle was closed a further 40 meters down the track.
Still, the official timeslip (
9.546 @ 236
) showed that it was actually the fastest run of the day by any wheel driven car.
In the finals Grzegorz finished a close 2nd to his teammate's Typhoon. Good job!
photo 1
_2_
_3_
videos of this vehicle
The last 10 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
CRXPali
reply
2007.11.05. 10:05:19
(
671
)
12.17 @ 204
Hát nem rossz egy rajt de nekem még mindik a cj7 a favorit.
Show only this user's posts
Falco
reply
history
2007.06.11. 00:07:32
(
303
)
10.92 @ 200
En meg egy olyan eros jarmuvet szeretnek amibe Lenco kell...
Csak el ne kiabaljam...
Re:
(302)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2007.06.10. 17:46:14
(
302
)
12.88 @ 175
En Lencot akarok, rudasat.
Multkor lattam egy videoban ahogy vegigutogeti oket, nyami-nyami.
De esetleg egy vertigate is johet, ha nincs mas.
Re:
(301)
Show only this user's posts
Bkori
reply
history
2007.06.10. 17:21:18
(
301
)
12.25 @ 180
"A 4l80e meg mindig olcso, mondjuk egy Lencohoz kepest... "
Mert az jobb? Akkor inkább olyat kérek karácsonyra!!
Re:
(300)
Show only this user's posts
Falco
reply
history
2007.06.10. 11:02:48
(
300
)
10.92 @ 200
Igen, ha nem is egy SyTy-bol valo a vaz, hanem inkabb egy sima S10-bol vagy Sonomabol.
A TH400 valoban olcsobb, fullosan megepitve is kevesebb mint a fele, de ez ezen szinten mar nem lehet kifogas. A 4l80e meg mindig olcso, mondjuk egy Lencohoz kepest...
Re:
(296)
Show only this user's posts
oioio-1
reply
history
2007.06.08. 21:16:11
(
299
)
7.01 @ 337
Pedig ez se véletlen :-)))))
Re:
(295)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2007.06.08. 20:56:40
(
298
)
12.88 @ 175
Nem igazan. Ha jol ertettem, ez kb. 1400 loerore kepes, ettol pedig nincs messze.
Esetleg ket kisebbel lehetne persze dolgozni, mint a Ty, de a C3 motortereben semmi hely sincs.
Re:
(297)
Show only this user's posts
rhigo
reply
2007.06.08. 20:24:47
(
297
)
Azt nem ertem, hogyha ezt az oriascsigat meg ez a moci sem tudja felporgetni a rajtnal, akkor minek kell ekkora?
Kisebbel is el lehetne erni ugyanezt, nem?
Show only this user's posts
ave
reply
history
2007.06.08. 20:15:37
(
296
)
12.88 @ 175
Szoval ez egy Sy/Ty Vette kasztnival?
Arakban egyaltalan nem vagyok kepben, de talan a TH400 olcsobb, nem? De egyszerubbnek biztos egyszerubb.
Re:
(295)
Show only this user's posts
Falco
reply
history
2007.06.08. 19:24:45
(
295
)
10.92 @ 200
Nemi plusz info a C3-rol. Nem csak SyTy elso difi, hanem egy komplett 4x4 alvaz van alatta. Csak a felepitmeny Vette. Erdekes. Ugyanakkor ezt a TH400 valto dolgot nem ertem. Ott a 4l80e, ugyan olyan erosre megepitheto, elektronikusan programozhato, van hozza trans break es manual valve body es egy negyedik fokozat... Na mindegy.
Re:
(293)
Show further user comments about this log.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!